Mapa znanja

Otvoreni seminari

Naziv seminara

Vještine komuniciranja, prezentiranja, pregovaranja i prodaje

Predavač

Matej Sakoman, Ivana Štulić, Jasminka Sabol Mužinić

Svrha seminara

U današnjem dinamičnom okruženju soft skills svakog zaposlenika su temeljni preduvjet za bilo koji poslovni uspjeh. Neovisno da li je riječ o komunikaciji ili prodaji, upravljanju vremenom ili kreativnosti, s partnerima, klijentima ili kolegama, set alata kojima pojedinac raspolaže mora biti širok i prilagodljiv svakom subjektu i situaciji. Zbog stalne promjenjivosti radnih procesa do kojih dolazi, potrebno je ulagati u osobni razvitak i napredak zaposlenika u navedenim područjima, kako bi mogli adekvatno odgovoriti i prilagoditi se novim okolnostima.

Na dvodnevnom seminaru polaznici će kroz različite metode naučiti neke od neophodnih vještina, poput postizanja dobrog komunikacijskog procesa kroz elemente istog (komunikacija, prezentacija, prodaja i pregovaranje), tko su „teški“ klijenti i kako nastupiti prema njima, kako upravljati vremenom, biti i ostati kreativan i inovativan u radnom procesu, ali i kako prepoznati i rukovoditi stresom.

Iz programa seminara

1. dan - srijeda, 6.3.2019.

I. Komunikacijske vještine: Koliko puta ste se u poslovnom ili privatnom okruženju susreli s nekim koga uopće ne razumijete i s kojim je komunikacija sasvim drugačija od one na koju ste navikli? Vi kao da govorite „španjolski“, a ta osoba „kineski“? Jeste li primijetili da s ljudima koji imaju sličan komunikacijski stil sve ide lako i kao da govorite istim jezikom? Zašto je to tako?

Podloga za komunikaciju su 4 osnovna tipa osobnosti prema DISC klasifikaciji, koje kad bolje razumijemo možemo s lakoćom razumjeti one različite od nas te prilagoditi svoju komunikaciju na način da više slušamo, više pitamo i drugačije govorimo. 

II. Prezentacijske vještine: Hodogram dobre prezentacije treba zadovoljiti različitost naše publike. Prezentacijske vještine nadovezuju se na komunikacijske vještine! Kada smo upoznati s ljudskim različitostima prezentaciju možemo  kreirati na način koji će biti adekvatan svakom stilu. Fokus ćemo staviti na hodogram dobre prezentacije i osnove javnog nastupa. 

III. Prodajne vještine: Napredan komunikacijski proces su svakako prodajne vještine. Jedan od razloga je što u nekim oblicima prodaje često ulazimo u proces sa osobama koje uopće ne poznajemo i pitanje je koliko žele otkriti o sebi. Poseban naglasak staviti ćemo na otvaranje prodajnog razgovora prema stilovima osobnosti te na korake prodajnog razgovora. 

IV. Pregovaračke vještine: Za razliku od prodajnih vještina pregovaranje je često proces u koji ulazimo sa poznatim partnerima i dobavljačima s kojima pokušavamo uspostaviti obostrano zadovoljstvo i dugoročan odnos. Moramo paziti da ne radimo stvari na vlastitu štetu iz straha ili kratkoročnog interesa. Poseban naglasak staviti ćemo na pripremu jer biti  dobro pripremljen za pregovarački proces ključ je uspjeha. Upoznati ćemo se sa centralnim i perifernim putevima uvjeravanja kako bi što bolje bili pripremljeni za pregovore.

2. dan - četvrtak, 7.3.2019.

V. Teški klijenti i konflikti

  • Što čini klijente "teškima"?
  • Razlozi različitih ponašanja
  • Upravljanje emocijama u razgovoru
  • BLAST tehnika rješavanja zahtjeva i prigovora
  • Upravljanje konfliktima

VI. Upravljanje vremenom

  • Vrijeme je dragocjeno, na što ga trošimo?
  • Postavljanje prioriteta
  • O multitaskingu
  • GTD - getting things done metoda
  • Alati za bolju organizaciju

VII. Kreativnost i inovativnost

  • Jesam li ja kreativan? 
  • Preduvjeti za razvoj kreativnosti i inovativnosti
  • Razlika između kreativnosti i inovacija
  • Inovativnost kao tržišna prednost
  • Primjeri uspješnih organizacija 
  • Disneyjeva strategija kreativnosti

VIII. Upravljanje radnim ritmom i upravljanje stresom

Jedan od temeljnih načina upravljanja vlastitom energijom počinje razumijevanjem dnevnog ritma energije i mudrim prilagođavanjem rada svom dnevnom ritmu. Iako se čini kao već dosadna tema i priču o stresu je važno razumjeti. Još važnije, razumjeti da postoje tehnike kojima si osoba može umanjiti stresnost ili neugodni emocionalni doživljaj u svakodnevnim situacijama. Upoznat ćete znanstveno utemeljen alat koji na uistinu uzbudljiv način pokazuje kako si umanjiti stres i neugodu. Uvid u temelje naših bioloških reakcija potiče na razvoj zdravih navika.

  • Razumijevanje ritma energije kroz dan
  • Jutarnjost, večernjost i fjaka
  • Upravljanje vlastitom energijom/upravljanje stresom
  • Što je, a što nije stres?
  • Što nam danas, u 21. stoljeću, znanost zna reći o stresu?
  • Srčana koherencija - kako djelovati na vlastite reakcije u trenutku u kojem se događa stres ili pritisak
  • Aktivni i pasivni pristup stresu

Predavač

Matej Sakoman, magistar i profesor psihologije, stručnjak je u području ljudskih resursa i voditelj tvrtke RESISTO. Kao glavni interes u svom radu navodi područje očuvanja mentalnog zdravlja i motivacije ljudi. U zadnjih nekoliko godina, uz istraživanja i projekte iz područja ljudskih resursa, održao je više od 150 edukacija kao stručnjak u području coachinga, liderstva i razvoja mekih vještina za zaposlenike i menadžment uglednih tvrtki. Posebno voli surađivati s manjim tvrtkama kao zaljubljenik u poduzetništvo. Profesor Sakoman često sudjeluje na konferencijama i obrazovnim ustanovama kao gost predavač i stručnjak iz područja ljudskih resursa.

Ivana Štulić, MSc in Applied positive psychology. Trenerica poslovnih i soft skills edukacija, coacherica i konzultantica. Ima preko dvanaest godina iskustva u upravljanju poslovnim procesima, vođenju projekata, poslovnom konzaltingu te držanju treninga i edukacija iz područja biznisa, soft skillsa i osobnog razvoja. Nakon deset godina rada u velikim internacionalnim kompanijama poput Deloittea, Generali osiguranja i Oman Mobilea, zadnje četiri godine je samostalna poduzetnica. Certificirani je trener poslovnih edukacija, NLP business & manager coach, diplomirani integrativni terapeut i praktičar Appreciative Inquiry metode za change management. Završila je Master in Applied Positive Psychology u Cambridgeu u Velikoj Britaniji. Stečeno znanje koristi u poslovnom savjetovanju, održavanju stručnih edukacija i programa kao i u direktnom savjetovanju s polaznicima i klijentima. Naglasak u radu stavlja na kreiranje pozitivnih pomaka, poticanje osobnog rasta i razvoja te pomaganje u postizanju većeg zadovoljstva u radu i životu ljudi.

Jasminka Mužinić Sabol je psihologinja koja u radu s organizacijama donosi napredna znanja o ljudskom ponašanju i razvoju. Ima dugogodišnje iskustvo u razvoju timskih i osobnih praksi građenja zdravlja u radu i održivosti rada. Posebno predano bavi se učenjem o zdravim mehanizmima obnavljanja (neurološki, biološki, psihološki). Ima bogata iskustva u prevenciji izgaranja, razumijevanju i otklanjanju  anksioznosti, pametnom odmaranju, poučavanju timskih i individualnih načina za umanjivanje pritiska i stresa u radnim situacijama, razvoju komunikacijskih navika i navika upravljanja koje doprinose zdravom razvoju. Spaja u svom radu znanja psihologije, organizacijskog razvoja, moderne neurološke spoznaje i biofeedback. Rado putuje za znanjem i stalno ga nadograđuje i prenosi u svoj svakodnevni život i rad.

Vrijeme

srijeda i četvrtak, 6. i 7.3.2019. od 9:00 do 16:30

Mjesto

Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb

Kotizacija

2300,00 HRK
U cijenu nije uračunat PDV.

On-line prijava na seminar

Naziv seminara Vještine komuniciranja, prezentiranja, pregovaranja i prodaje
Vrijeme srijeda i četvrtak, 6. i 7.3.2019. od 9:00 do 16:30

Ime i prezime
Dodajte sudionika
Tvrtka / udruga / institucija
Adresa
Mjesto i poštanski broj
Telefon
E-mail
OIB TVRTKE
Kontakt osoba
Pristajem na elektroničku privolu u kojoj dopuštam da me se kontaktira putem e-maila u marketinške svrhe.