Mapa znanja

Otvoreni seminari

Naziv seminara

Prodajne i komunikacijske vještine za ljekarnike

Predavač

Ivan Galošević

Svrha seminara

Na seminaru prolazimo pojedine faze prodajnog razgovora, empatiju ljekarnika, načine rješavanja konflikata i napredne psihološke tehnike uspostavljanja komunikacijskih kanala s kupcima. Učimo kako povećati uspješnost prodaje u ljekarni bez dodatnih financijskih ulaganja na zadovoljstvo kupca i ljekarničkog osoblja.

Namjena

Seminar je namijenjen prodajnom osoblju u ljekarnama, prodajnim predstavnicima za ljekarne i mnogim drugima koji svakodnevno komuniciraju s kupcima ljekarničkih proizvoda.

Način realizacije

Predavanje i treninzi (vježbe).

Raspored seminara

I dio od 09:00 – 13:00 (pauza 15 min.)
od 13:00 do 14:00 pauza
II dio od 14:00 - 16: 30 (pauza 15 min.)

Iz programa seminara

  • Kako povećati prodaju u ljekarni
  • Pozitivan stav ljekarnika i kako ga prenijeti na kupca
  • Empatija ljekarnika
  • Prvi kontakt s klijentom
  • Uspostavljanje povjerenja  „ljekarnik – kupac“
  • Motivacija za kupnju proizvoda u ljekarni
  • Kvalitetno „održavanje“ kupaca
  • Rješavanje konfliktnih situacija u ljekarni
  • Osnovni tipovi osobnosti kupaca i uspostavljanje komunikacije s ljekarnikom
  • Što treba napraviti ljekarnik da ostavi dobar dojam na kupca

Predavač

Ivan Galošević – Trener komunikacijskih vještina, mentalnih tehnika, prodajnih tehnika i menadžerskih vještina. Dugogodišnje iskustvo u prodaji i vođenju prodajnih timova rezultiralo je visokim poslovnim uspjesima, time i velikim brojem edukacija i seminara na području prodaje.

Vrijeme

četvrtak, 14.3.2013. od 9:00 do 16:30

Mjesto

Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb

Kotizacija

1390,00 HRK
U cijenu nije uključen PDV.

On-line prijava na seminar

Naziv seminara Prodajne i komunikacijske vještine za ljekarnike
Vrijeme četvrtak, 14.3.2013. od 9:00 do 16:30

Ime i prezime
Dodajte sudionika
Tvrtka / udruga / institucija
Adresa
Mjesto i poštanski broj
Telefon
E-mail
OIB TVRTKE
Kontakt osoba
Pristajem na elektroničku privolu u kojoj dopuštam da me se kontaktira putem e-maila u marketinške svrhe.