Mapa znanja

Otvoreni seminari

Naziv seminara

Prodaja usluga

Predavač

stručnjaci Mape znanja

Svrha seminara

Prodati proizvod je teško! No koliko je tek teško prodati uslugu! Činjenica da o prodaji usluge često ili gotovo nikada ne odlučuje prodavač koji želi prodati nego kupac koji želi kupiti iz temelja je promijenila pristup i razmišljanje o prodajnom procesu. Ovaj trening nudi jedinstven pristup prodajnom procesu usluga.

Pristup prodaji usluga iziskuje da vam da je kupac u centru vaših prodajnih nastojanja. Kroz taj pristup razvijate odnos između vas i kupca koji je temeljen na povjerenju, a povjerenje je temelj prodaje usluge. Fokus je na potpunom razumijevanju potreba i problema kupaca; predstavljanju usluge i dodatne vrijednosti kupcu tako da u potpunosti shvati vrijednost za sebe; razvoj u dugoročnog partnerskog odnosa s kupcem koji je temeljen na uzajamnom povjerenju.

U sklopu seminara obraditi će se i vezane teme prezentacijskih vještina i upravljanja konfliktima što je često usko vezano uz prodaju usluga koja se u velikom dijelu još uvijek odvija „face to face“.

Namjena

Seminar je namijenjen prodavačima usluga, prodajnim predstavnicima, savjetnicima prodaje, prodajnim menadžerima, svima koji sudjeluju u prodajnom procesu u B2B prodaji. Ovaj program pružit će snažnu potporu prodajnom osoblju kako bi temeljem kupčevih potreba pronašli pravo rješenje i zadovoljili ga.

Način realizacije

PPT prezentacija, demonstracija različitih alata te praktični primjeri i vježbe.

Iz programa seminara

I. Prodaja

  • Što je prodaja?
  • SMART pristup
  • Priprema prodaje
  • Pravila uspješnog prodavača usluga
  • Faze prodajnog procesa
  • Zaključivanje prodaje
  • Pregovaranje
  • BATNA
  • Izvori pregovaračke moći
  • Sastanak – mjesto gdje se prodaja događa
  • Preduvjeti za uspješan sastanak
  • Komunikacija na sastanku
  • 7 magičnih riječi
  • Kako to rade najbolji?

II. Prezentacijske vještine

  • Priprema prezentacije
  • Dijamantna struktura
  • Vigvam ulaz
  • Kako se nositi sa pitanjima?

III. Rješavanje primjedbi i konfliktnih situacija

  • PARIS
  • Modeli ponašanja
  • Model „sante leda“

Vrijeme

četvrtak i petak, 3. i 4.9.2020. od 9:00 do 16:00

Mjesto

Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb

Kotizacija

2490,00 HRK
U cijenu nije uračunat PDV.

On-line prijava na seminar

Naziv seminara Prodaja usluga
Vrijeme četvrtak i petak, 3. i 4.9.2020. od 9:00 do 16:00

Ime i prezime
Dodajte sudionika
Tvrtka / udruga / institucija
Adresa
Mjesto i poštanski broj
Telefon
E-mail
OIB TVRTKE
Kontakt osoba
Pristajem na elektroničku privolu u kojoj dopuštam da me se kontaktira putem e-maila u marketinške svrhe.