Mapa znanja

Otvoreni seminari

Naziv seminara

Permission marketing - direktna, dvostrana i legalna komunikacija s kupcima

Predavač

Dubravko Blaće

Svrha seminara

Na radionici „Permission marketing – spreman za doba GDPR-a“ dobit ćete pregled prisnom pristupu digitalnom marketingu koji za vas znači direktna, dvostrana i legalna komunikacija s budućim i trenutnim kupcima.

Permission marketing* (slobodan prijevod „Dozvoljeni marketing“) je pristup prodaji u kojem se potencijalni kupac unaprijed prijavi za prihvaćanje marketinških komunikacija. U prijevodu – sve suprotno od TV oglasa.

Naučit ćete o mogućnostima, praksama i prilikama koje pruža direktna komunikacija putem online kanala. Uobičajen primjer je e-mail. Želite prikupiti e-mail korisnika jer vam je to možda jedini način da komunicirate s njim. Postavljate pitanje: „Jeste li suglasni da želite primati naše najbolje ponude direktno u svoj inbox?“ Da (prihvat) / Ne (odbijanje)? 

Sam termin potječe iz 1999., no u doba GDPR-a i sve oštrijih zakona o zaštititi osobnih podataka, brendovi se sve više okreću direktnom komuniciranju. Ponekad tu komunikaciju obavljaju i roboti (tzv. Chatbotovi).

Kroz radionicu ćete izraditi svoju testnu strategiju. Prikazat ćete kako na fiktivnom primjeru organizirati svoje nove/stare permission marketing napore.

Namjena

Radionica je namijenjena vlasnicima malih i srednjih biznisa, menadžerima i specijalistima marketinga, početnicima u digitalnom marketingu. Na radionici nije potrebno tehničko znanje niti je ono predmet predavanja.

Način realizacije

Predavanja, grupni rad, praktični primjeri, materijali za naknadnu uporabu

Iz programa seminara

  • Kratka povijest Permission marketinga
  • Kako se Permission marketing uklapa u digitalni svijet?
  • Zašto je GDPR važan za marketing?
  • Kako (i za što) prikupiti privole?
  • Strategije i taktike:
  • Procesi
  • E-mail
  • Chat
  • Content
  • Social
  • SMS
  • Webshop strategije prodaje
  • Lead generation strategije
  • Primjeri iz prakse
  • Radionica – izrada testne strategije Permission marketinga

Predavač

Dubravko Blaće je Digital Marketing Expert u Infobipu s 8 godina iskustva u digitalnom marketingu. U agencijama za digitalni marketing stekao je operativno znanje, dok je radom u korporacijama stekao i šire strateško znanje o digitalnom poslovanju. Vodio je brojne kampanje te sudjelovao u izradi strategija digitalnog marketinga. Sudionik je tima iza uspješnih Crowdfunding kampanja STEMI i Serwantess.

Vrijeme

četvrtak, 29.11.2018. od 9:00 do 16:00

Mjesto

Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb

Kotizacija

1390,00 HRK
U cijenu nije uračunat PDV.

On-line prijava na seminar

Naziv seminara Permission marketing - direktna, dvostrana i legalna komunikacija s kupcima
Vrijeme četvrtak, 29.11.2018. od 9:00 do 16:00

Ime i prezime
Dodajte sudionika
Tvrtka / udruga / institucija
Adresa
Mjesto i poštanski broj
Telefon
E-mail
OIB TVRTKE
Kontakt osoba
Pristajem na elektroničku privolu u kojoj dopuštam da me se kontaktira putem e-maila u marketinške svrhe.