Mapa znanja

Otvoreni seminari

Naziv seminara

Obveze trgovaca prema potrošačima, Zakon o elektroničkoj trgovini, Geoblokiranje i GDPR

Predavač

Tatjana Salopek

Svrha seminara

Obveze su naime propisane Zakonom o zaštiti potrošača, Zakonom o elektroničkoj trgovini, te Uredbom o zaštiti osobnih podataka i Uredbom o geo-blokiranju.

Što se tiče Zakona o zaštiti potrošača, polaznici seminara će moći saznati koja su osnovna prava potrošača pri kupnji proizvoda i usluga.

Na seminaru će se posebno proći Zakon o elektroničkoj trgovini koji uređuje usluge informacijskog društva, dakle usluge koje se uz naknadu pružaju elektroničkim putem na individualni zahtjev korisnika. Tijekom seminara bit će objašnjeno koje su to obveze koje Zakon o elektroničkoj trgovini nameće obveze davateljima usluga informacijskog društva, od kojih su najvažnije one za koje je propisana novčana kazna u slučaju nepoštivanja istih, i to kazne od 5.000,00 kuna do 100.000,00 kuna za pravne osobe, odnosno od 1.000,00 do 10.000,00 kuna za fizičke osobe i odgovorne osobe u pravnim osobama davateljima usluga informacijskog društva. Stoga će se tijekom seminara proći kroz predmetne obveze trgovaca koji imaju web shopove.

Također, obzirom da je 3. prosinca 2018.g. stupila na snagu Uredba (EU) 2018/302 Europskog parlamenta i Vijeća od 28. veljače 2018. o rješavanju pitanja neopravdanoga geografskog blokiranja i drugih oblika diskriminacije na unutarnjem tržištu na temelju državljanstva, mjesta boravišta ili mjesta poslovnog nastana klijenata (Uredba o geoblokiranju) vrlo je važno upoznati se s ovom uredbom, obzirom da nameće trgovcima nove obveze po pitanju reguliranja njihovog poslovanja.

Na seminaru će biti odgovoreno na niz pitanja koja muče trgovce u praksi provedbe ove Uredbe

Osim gore navedene Uredbe i Zakona, na seminaru će polaznici imati priliku saznati sve o novoj Uredbi o zaštiti osobnih podataka i koje zahtjeve ona stavlja pred trgovce

Iz programa seminara

Zakon o zaštiti potrošača

  • Pravilni načini isticanja cijena proizvoda i pružanja usluga, te uvjeta prodaje
  • Posebni oblici prodaje
  • Što je nepoštena poslovna praksa, a osobito kakve su to zavaravajuće i agresivne poslovne prakse
  • Potrošački ugovorni odnosi i njihove posebnosti
  • Obveze obavještavanja potrošača
  • Posebnosti kod kupoprodaje
  • Što su nepoštene ugovorne odredbe?
  • Sklapanje ugovora izvan poslovnih prostora i ugovora na daljinu, i pravo potrošača na jednostrani raskid
  • Kada je isključeno pravo potrošača na jednostrani raskid?
  • Rješavanje potrošačkih sporova
  • Koji su prekršaji i prekršajne kazne propisani za kršenje Zakona o zaštiti potrošača?
  • Najnovije izmjene Zakona o zaštiti potrošača

Zakon o elektroničkoj trgovini

  • Obveza da korisnicima pruži osnovne informacije na način koji je neposredno i stalno dostupan korisnicima i nadležnim tijelima
  • Obveza transparentnog prikaza cijene i ostalih troškova koji na bilo koji način utječu na prikazanu cijenu
  • Obveza zatražiti prethodne pristanke u slučaju slanja netraženoga komercijalnog priopćenja
  • Obveza prije sklapanja ugovora korisniku usluga osigurati na jasan i razumljiv način potrebne podatke i obavijesti za sklapanje ugovora
  • Obveza omogućivanja dostupnosti ugovornih odredbi i odredbi općih uvjeta poslovanja ugovora sklopljenih u elektroničkom obliku
  • Obveza obavještavanja nadzornog tijela u slučaju nedopuštenih aktivnosti korisnika

Uredba o geoblokiranju

  • Što su prakse geografskog blokiranja?
  • Na koje aspekte prodaje roba i usluga se odnosi ova Uredba?
  • Što je to zabrana preusmjeravanja na internetskim stranicama bez prethodnog pristanka klijenta?
  • Kako provoditi nediskriminaciju u plaćanju?
  • Koja područja ova Uredba ne obuhvaća?
  • Treba li trgovac promijeniti svoje internetsko sučelje da bi osigurao usklađenost s Uredbom?
  • Uvodi li se obveza prodaje i dostave u cijeloj EU?
  • Na koji način Uredba regulira cijene roba i usluga?
  • Hoće li trgovci morati postupati u skladu s pravom zaštite potrošača svih država članica EU?

Uredba o zaštiti osobnih podataka - GDPR

  • Na koji način provoditi zakonitu i povjerljivu obradu osobnih podataka kupaca, a koje trgovci prikupljaju tijekom obavljanja svoje djelatnosti?
  • Na koji način urediti web stranicu kako bi ista bila sukladna s odredbama Uredbe o zaštiti osobnih podataka (politika privatnosti, kolačići, elektroničke privole, uređenje newslettera)?
  • Kako primijeniti organizacijske, kadrovske i tehničke mjere zaštite osobnih podataka kupaca?

Predavač

Tatjana Salopek kao odvjetnica i suvlasnica odvjetničkog društva SALOPEK & SALOPEK j.t.d, Zagreb, Martićeva 67/3 od početka svojeg pravnog puta radi u odvjetništvu gdje se uglavnom bavi područjem građanskog, trgovačkog i radnog prava, uz posebni naglasak na područje zaštite osobnih podataka, te pravne regulative i usklađenje web trgovine.

Teorijsko poznavanje svih propisa vezano na usklađenje s GDPR regulativom, kao i praktična i svakodnevna primjena svih tih propisa prilikom usklađivanja raznih subjekata iz područja trgovine i marketinga s GDPR regulativom, čini ju mjerodavnim i korisnim predavačem u ovoj materiji.

Vrijeme

četvrtak, 25.4.2019. od 9:00 do 14:00

Mjesto

Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb

Kotizacija

1000,00 HRK
U cijenu nije uračunat PDV.

On-line prijava na seminar

Naziv seminara Obveze trgovaca prema potrošačima, Zakon o elektroničkoj trgovini, Geoblokiranje i GDPR
Vrijeme četvrtak, 25.4.2019. od 9:00 do 14:00

Ime i prezime
Dodajte sudionika
Tvrtka / udruga / institucija
Adresa
Mjesto i poštanski broj
Telefon
E-mail
OIB TVRTKE
Kontakt osoba
Pristajem na elektroničku privolu u kojoj dopuštam da me se kontaktira putem e-maila u marketinške svrhe.