Mapa znanja

Otvoreni seminari

Naziv seminara

Napredno oglašavanje na društvenim mrežama

Predavač

Nina Jocić

Svrha seminara

Seminar je namijenjen pojedincima iz poduzeća koji su se već susreli s osnovnim pojmovima i procesima oglašavanja na društvenim mrežama, no žele svoje znanje strukturirati i efikasnije iskoristiti te nadograditi s najnovijim trendovima iz područja oglašavanja na društvenim mrežama. Kako bismo to postigli, ponovit ćemo osnovne pojmove, jednostavno objasniti složene procese koje susrećemo u svakodnevnoj praksi te na primjerima iz prakse naučiti usklađivanje komunikacije i kampanja sa poslovnim ciljevima. Uz to, proći ćemo kroz najrecentnije trendove i upozoriti na aspekte društvenih mreža na koje bismo trebali obratiti posebnu pažnju u bliskoj budućnosti.

Cilj ovog seminara je da polaznici po završetku budu samostalni u planiranju, postavljanju, optimiziranju i evaluiranju kampanja, te da anticipiraju pogreške i maksimiziraju učinak za sebe i svoje poduzeće.

Iz programa seminara

  • Usklađivanje poslovnih i marketinških ciljeva s komunikacijskim ciljevima - kako odabrati prioritete
  • Istraživanje tržišta - Što mjeriti, što tražiti besplatno, a u što investirati (i koliko)?
  • Što ima prednost - content strategija ili strategija oglašavanja?
  • Content strategija - Zašto plan objava nije isto što i content strategija?
  • Oglašavanje po kanalima (Facebook, Instagram, Twitter)
    • Kako odabrati cilj?
    • Kako složitit budget blan za oglašavanje na društvenim mrežama?
    • Kako osmisliti sadržaj oglasa i uskladiti ga s ciljem oglašavanja?
    • Kako odabrati vrstu targetiranja - koje opcije su trenutno dostupne u Hrvatskoj?
    • Kako koristiti platforme za oglašavanje (Ads MAnager etc.)
    • Kako optimizirati oglase?
    • Kako mjeriti uspješnost oglasa i interpretirati rezultate u širem kontekstu?
  • Trendovi na društvenim mrežama i kako ih iskoristiti u svoju korist
  • Najveće greške i kako ih predvidjeti i izbjeći?

Predavač

Nina Jocić kao Head of Online Media kreativne medijske agencije Universal McCann (članice I&F McCann grupe) vodi digitalni odjel, radi na razvoju i edukaciji članova, a primarno područje djelovanja su joj strategije za velike, srednje i male klijente u različitim industrijama (od Coca-Cola Company preko H&M-a, Pandore do BIPA-e i Zagrebačke Pivovare).

Kao najveće zadovoljstvo u poslu navodi razvijanje novih koncepata koji povećavaju efikasnost i isplativost investicije, a posebnu pažnju pridaje kombinaciji budžeta i kreative kao ključnoj kombinaciji za uspjeh. Vjeruje da ne postoji pretežak (klijentski) zadatak, samo manjak kreativnosti (i vremena) u rješavanju.

Vrijeme

petak, 27.4.2018. od 9:00 do 16:00

Mjesto

Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb

Kotizacija

1390,00 HRK
U cijenu nije uračunat PDV.

On-line prijava na seminar

Naziv seminara Napredno oglašavanje na društvenim mrežama
Vrijeme petak, 27.4.2018. od 9:00 do 16:00

Ime i prezime
Dodajte sudionika
Tvrtka / udruga / institucija
Adresa
Mjesto i poštanski broj
Telefon
Fax
E-mail
OIB TVRTKE
Kontakt osoba