Mapa znanja

Otvoreni seminari

Naziv seminara

Napredni SEO - trikovi i savjeti za stvaranje uspješne web stranice

Predavač

Marko Pačar, Analytics & SEO Manager @ Degordian

Svrha seminara

Moderniziranjem čitavog web okoliša, potrebe korisnika interneta postaju sve zahtjevnije, a to znači da se poslovi, ako žele opstati u takvom okruženju, moraju prilagoditi rastućim zahtjevima tržišta. Iako SEO, odnosno optimizacija stranica za tražilice, kao praksa postoji već dvadeset godina, u posljednjim godinama je doživjela svoju renesansu, a proces optimiziranja web stranice koja neće samo dovoditi posjetitelje već i ostvarivati poslovne rezultate postao je iznimno kompleksan. Ovaj seminar je namijenjen svima koji su upoznati s osnovama optimizacije web stranica, a žele svoje znanje dignuti na višu razinu, kreiranjem kvalitetne i svrhovite informacijske strukture, privlačnog i funkcionalnog sadržaja te sučelja koje je informativno i intuitivno. Na višoj razini implementacija, optimizacija postaje puno više od nekolicine trikova kojima će se stranica dobro pozicionirati na tražilicama, a postaje skup praksi na sjecištu optimizacije stranica za tražilice i optimizacije stranica za korisnike. Dobro optimizirana stranica nije samo ona koja je dobro pozicionirana za relevantne termine, već ona koja, uz to, ostvaruje željene poslovne rezultate. Kroz ovaj seminar, kroz niz praktičnih primjera, polaznici će naučiti kako mogu optimizirati svoje web stranice i pripremiti ih za zahtjeve dinamičnog svijeta pretraživanja informacija, ali i svijeta u kojem posjetitelji imaju sve veća očekivanja i sve strože kriterije. 

Namjena

Seminar je namijenjen svima koji su upoznati s osnovama optimizacije web stranica i žele svoje znanje podići na višu razinu koristeći naprednije tehnike optimizacije stranica za tražilice. Iako poznavanje SEO osnova nije preduvjet, bilo bi dobro da polaznici imaju poznavanje osnovnih principa funkcioniranja rangiranja stranica (ključne riječi, informacijska struktura, backlinkovi itd.) kako bi bolje razumjeli naprednije koncepte. S obzirom na to da seminar pokriva tehničke i netehničke aspekte optimizacije, on je pogodan za sve koji direktno ili indirektno sudjeluju u procesu održavanja i unaprjeđivanja web stranica, odnosno jednako je namijenjen web developerima kao i managerima te zaposlenima u marketinškim odjelima, ali i svima koji samostalno žele pokrenuti ili unaprijediti rezultate postojećeg online posla.

Način realizacije

PPT prezentacija, demonstracija različitih alata te praktični primjeri.

Raspored seminara

I dio od 09:00 do 12:15 (pauza 15 min.)
od 12:15 do 13:15 ručak je organiziran u hotelu Sheraton
II dio od 13:15 do 16:00 (pauza 15 min.)

Iz programa seminara

I. Uvod

  • Modernizacija pristupa optimizaciji web stranice
  • Kako postaviti SEO KPI-jeve?
  • SEO i PPC - kakva je veza?
  • Važnost standardizacije i procedura
  • Planiranje SEO strategije

II. Optimizacija web stranica u 2018. godini i dalje

  • Gdje smo sada?
  • Mobile-first svijet - kako optimizirati mobilnu verziju stranice?
  • Pogo-sticking, bounce rate i drugi ranking faktori koji to nisu
  • Ranking faktori u budućnosti
  • Optimizacija stranica za informiranje posjetitelja
  • Što budućnost nosi za SEO?

III. Backlinkovi

  • Ne postoji besplatan ručak - ružna istina o backlinkovima
  • Kako izračunati vrijednost backlinka?
  • Kako doći do backlinkova i koliko potrošiti na njih?
  • Off-site SEO strategije
  • Sastavljanje outreach strategije

IV. Content optimizacija

  • Napredna keyword analiza
  • Izrada keyword matrice
  • LSI i druge zablude - kako ne pretjerati s nebitnim detaljima
  • Quick Answers - kako upasti u “Googleov rulet”?
  • Knowledge graph - budućnost pretraživanja i kako je iskoristiti
  • Implementacija schema markupa i iskorištavanje mogućnosti
  • Kako prilagoditi content namjeri pretraživanja (user intent)?
  • Dugoročna content strategija i kreiranje contenta koji konvertira
  • Kreiranje kvalitetne content strategije

V. Struktura dobro optimizirane web stranice

  • Planiranje kvalitetne silo arhitekture stranice
  • Segmentacija stranica u mobilnom svijetu
  • Izrada nove web stranice - primjeri i checklist
  • Redizajn web stranice - primjeri i checklista

VI. Optimizacija web stranica za konverzije

  • Zašto uopće optimiziramo stranice?
  • Conversion Rate Optimization - druga strana SEO medalje
  • Heurističke analize stranica - kako početi s optimizacijom?
  • Praćenje ponašanja posjetitelja web stranica
  • Elementi uspješnog landing pagea
  • Testiranje uspješnosti optimizacije web stranica
  • Pristup dizajnu koji konvertira

VII. Korisni savjeti

  • Zašto optimizacija svake stranice počinje s “custom” SEO strategijom?
  • SEO i web prodaja - kako optimizirati web shop
  • Google Analytics kao SEO alat
  • Najbolji alati za optimizaciju web stranica
  • Utjecaj brzine web stranice na njenu percepciju, korištenje i pozicioniranje
  • Skalabilna SEO strategija
  • “Less is more” - zašto je jednostavnost tajna uspjeha u SEO i CRO svijetu?
  • Local SEO - ranking faktori za uspjeh u lokalnom searchu

Predavač

Marko Pačar je Analytics & SEO Manager u Degordianu - najvećoj regionalnoj digitalnoj agenciji. Radeći s raznovrsnim profilom klijenata, od multinacionalnih korporacija pa do lokalnih poslova, stekao je iskustvo procesa optimizacije web stranica i online analitika u različitim nišama i na različitim tržištima. Prakticira holistički pristup web optimizaciji, a na sam proces web optimizacije gleda kao na dio cjelokupne marketinške strategije. 

Vrijeme

petak, 10.11.2017. od 9:00 do 16:00

Mjesto

Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb

Kotizacija

1390,00 HRK
U cijenu nije uračunat PDV.

On-line prijava na seminar

Naziv seminara Napredni SEO - trikovi i savjeti za stvaranje uspješne web stranice
Vrijeme petak, 10.11.2017. od 9:00 do 16:00

Ime i prezime
Dodajte sudionika
Tvrtka / udruga / institucija
Adresa
Mjesto i poštanski broj
Telefon
Fax
E-mail
OIB TVRTKE
Kontakt osoba