Mapa znanja

Otvoreni seminari

Naziv seminara

Mobilni marketing

Predavač

Ivo Novak, Vedran Petranović, Boris Zatezalo, Ana Šunjić, Siniša Kravaršćan

Svrha seminara

Prema Googleovim izvještajima u nekim je zemljama mobilni promet prestigao desktop promet tj. promet s osobnih računala i laptopa. Svi koristimo mobitele i tablete, a po broju korisnika mobilnih telefona i tablet Hrvatska prednjači u regiji. Preko njih tražimo nove informacije, pristupamo web stranicama i sve češće se odlučujemo za kupnju. Svijet je već neko vrijeme mobilno orijentiran, pa u suvremenom svijetu mobilno oglašavanje postaje nezamjenjivo. Želite li svojim kupcima pružiti kvalitetno mobilno iskustvo, krajnje je vrijeme da se prilagodite tom rastućem trendu.

Zbog svega je toga važno da vaša web stranica ima dobre mobilne oglase. U taj segment neprestano ulaže i Google te svoje funkcije prilagođava novim potrebama. Zato vam kanali kojima on raspolaže mogu pomoći da kreirate vlastite mobilne oglase. No, da biste ostvarili željene ciljeve, važno je iz šume kanala znati izdvojiti one koje ćete implementirati u vlastitu strategiju. Jer svaki kanal ima svoju ulogu. Ako koristite pogrešan, ne samo da nećete ostvariti cilj, već ćete uzalud potrošiti novac.

Prošle je godine u trendu bio i Real Time Bidding (RTB), mehanizam koji je u oglašivačkoj industriji već uzeo zamah, a stručnjaci tvrde da će ove godine posebnu popularnost imati u našoj regiji. Stoga je vrijeme da saznate koje su njegove prednosti pred klasičnim načinom oglašavanja i kako ga primijeniti.

Broj mobilnih korisnika Facebooka u prošloj je godini dosegnuo brojku od milijardu i pol. Instagram je trenutačno najbrža rastuća društvena mreža na svijetu,a usmjeren je korištenju na pametnim mobitelima. Starosna dob korisnika je između 18 i 29 godina, a to znači da se oglašavanjem na toj društvenoj mreži imate priliku približiti i povezati s korisnicima čija će potrošnja u budućnosti samo rasti. Stoga je mobilno oglašavanje na društvenim mrežama val koji svakako trebate uhvatiti ako želite biti ukorak s trendom u oglašavanju i ako želite biti tamo gdje su vaši potencijalni kupci ili korisnici.

Mobilno prilagođene web stranice moraju imati dobre mobilne oglase. Zato ćemo vas upoznati s Googleovim kanalima koji će vam pomoći da ih kreirate. Saznat ćete sve o: mobilno orijentiranim web stranicama, install apps oglasima, oglasima za direktni poziv, oglasima koji vas dovode do mjesta gdje se dobiva popust. Naučit ćete kako mobilne kanale implementirati u mobilnu strategiju i što je mobilno oglašavanje na Google-u i zašto vam takva vrsta oglašavanja treba.

Želite li biti u trendu kad je riječ o oglašavanju, i još važnije, želite li biti tamo gdje su vaši potencijalni kupci ili korisnici, tada je mobilno oglašavanje na društvenim mrežama baš za vas. Na seminaru ćete naučiti kako ne uznemiravati korisnika i ne ometati njegov prostor i vrijeme, a ipak: pružiti korisnu i razumljivu informaciju u pravom trenutku i u pravo vrijeme.

Upoznat ćemo vas s mehanizmom Real Time Bidding (RTB), koji je u oglašivačkoj industriji već uzeo veliki zamah, a koji će ove godine, prema procjenama stručnjaka biti vrlo popularan: približit ćemo vam osnovne pojmove i principe RTB-a, ukazati na njegove mane i prednosti te na to kako ga primijeniti, prenijet ćemo vam vlastita iskustva i izazove na koje smo naišli pri susretu s RTB-om.

Namjena

Seminar je namijenjen voditeljima marketinga i prodaje, marketinškim agencijama, vlasnicima malih i srednjih tvrtki te svima koji se žele uspješno oglašavati i bolje prodavati svoje usluge i robu putem digitalnih medija.

Način realizacije

PP prezentacija, case study, pitanja i odgovori.

Raspored seminara

I dio od 09:00 do 12:15 (pauza 15 min.)
od 12:15 do 13:15 ručak je organiziran u hotelu Sheraton
II dio od 13:15 do 16:00 (pauza 15 min.)

Iz programa seminara

I. Mobilno orijentirane web stranice

Ivo Novak - Degordian, 9.00 -10.30

  • Mobile trendovi
  • Što je Google Mobilegeddon?
  • Mobile optimizirane web stranice
  • Responsive i adaptive web dizajn
  • Kada raditi mobilne aplikacije?

II. Implementacija mobilnih kanala u mobilnu strategiju

Vedran Petranović - Advans, 10.45 - 12.15

  • Izrada mobilne strategije
  • Kada koristiti koje mobilne kanale?
  • U kojim slučajevima nikako ne koristiti mobilno oglašavanje?
  • Način zakupa mobilnih kanala
  • Mogućnosti mobilnog targetiranja
  • Koja se kreativna rješenja koriste u kojim mobilnim kanalima?
  • Prednosti i mane mobilnog oglašavanja

od 12.15 do 13.15 ručak u hotelu Sheraton

III. Mobilno oglašavanje na Google-u

Boris Zatezalo - Degordian, 13.15 - 14.45

  • Kako doći do korisnika kada surfaju na mobilnim uređajima?
  • Razumijevanje različitih tipova oglasa koji se mogu obraditi na mobilnim uređajima
  • Koje vrste oglasa postoje?
  • Kako targetirati?
  • Zaključci s najveće svjetske konferencije Web summita u Dublinu

IV. Mobilno oglašavanje na društvenim mrežama

Anja Šunjić - Akcija, 15.00 - 15.45

  • Zašto oglašavanje na društvenim mrežama treba prilagoditi mobilnim platformama (mobile VS desktop)?
  • Kako i kakve oglase kreirati za mobilno oglašavanje na Facebooku?
  • Kako i kakve oglase kreirati za mobilno oglašavanje na Instagramu?
  • Na što treba paziti kod mobilnog oglašavanja na društvenim mrežama?
  • "Tips and tricks" za optimizaciju oglasa

V. Real Time Bidding (RTB)

Siniša Kravaršćan, 15.45 - 16.30

  • Osnove mehanizma Real Time Bidding
  • Usporedba klasičnog oglašavanja i RTB-a
  • Očekivanja i trendovi za 2016.
  • Uvod u retargeting
  • Praktični primjeri retargetinga iz prakse
  • Kako pametno targetirati krajnje korisnike?

Predavač

Ivo Novak voditelj je odjela za digitalno oglašavanje u Degordianu, najvećoj regionalnoj digitalnoj marketinškoj agenciji. Odjel digitalnog oglašavanja u Degordianu bavi se i web analitikom, SEO-om, email marketingom, ali i definiranjem širih digitalnih marketinških strategija. Ivo je stekao veliko iskustvo radeći na projektima digitalnog oglašavanja i strategijama za više od 150 klijenata iz regije i inozemstva te iz različitih industrija. Posjeduje certifikate za Google AdWords Display, Google AdWords Search, YouTube Video, Google Analytics te certifikat New marketing instituta.

Vedran Petranović diplomirao je 2007. godine na visokoj školi Rochester Institute of Technology Croatia u Dubrovniku i stekao zvanje diplomiranog ekonomista menadžmenta. Trenutačno je zaposlen u medijskoj agenciji Advans d.o.o., gdje radi kao specijalist za internet oglašavanje. Karijeru u digitalnom marketingu počeo je 2011. u međunarodnoj medijskoj agenciji MediaCom Zagreb CEE. Tijekom rada u MediaCom-u pohađao je seminare u zemlji i inozemstvu vezane uz internet oglašavanje te postao certificirani stručnjak za Google i Facebook oglašavanje. Također, osvojio je nagrade Effie i MIXX za rad na Danima komunikacija u Rovinju. Njegovo dosadašnje iskustvo obuhvaća planiranje digitalnih strategija za najveće tvrtke iz sektora financija, osiguranja, trgovine, auto-moto, farmacije i telekoma. Osim na izradi digitalnih strategija, svakodnevno radi i na implementaciji strategija unutar digitalnih medijskih planova i zakupu medija iz media planova.

Boris Zatezalo je svoju karijeru počeo u agenciji Pepermint, kao organizator poznatog regionalnog festivala Weekend media, a nastavio u L'Oreal Adriji, kao pomoćnik brend menadžera za Garnier i Maybelline. Nakon šest mjeseci, odlučio se ponovno okušati u agencijskom poslu gdje je vidio priliku za profesionalni razvoj. U sljedeće tri godine, postao je account menadžer Zagrebačke pivovare. Uz to je vrlo aktivan u turizmu pomažući klijentima kreiranjem strategija i poslovnih modela u cilju poboljšanja poslovnih rezultata. Među njegovim nagradama je i Golden Effie za kampanju "Došli smo ostaviti trag", četiri svjetski poznate nagrade za web stranicu ožujskog piva, a primio je i posebno priznanje Hrabrog telefona za doprinos podizanju svijesti o zlostavljanju i zanemarivanju djece.

Ana Šunjić magistrica je marketinga koja se njime intenzivno bavi posljednjih pet godina. Prateći trendove i potrebe tržišta usmjerila se na digitalni marketing, s fokusom na marketing na društvenim mrežama unutar integriranih kampanja. Danas je account menadžer u digitalnoj agenciji Akcija gdje je radila s brendovima iz različitih industrija i veličina kao što su Alpro, Zabranjeno pušenje, Croatia Airlines, Viševica Energo… Uz to uživa u praćenju i osmišljavanju kampanja te edukacijama koje održava na seminarima, konferencijama i individualno za klijente.

Siniša Kravaršćan je produkt menadžer u tvrtki AdCumulus koja se bavi razvojem proizvoda iz domene oglašavanja. Karijeru je počeo u digitalnoj agenciji kao "developer", nakon čega prelazi u tvrtku u kojoj je trenutačno zaposlen. Uz proizvode oglašavanja bavi se i mobilnim aplikacijama i poslovnim procesima unutar tvrtke.

Vrijeme

četvrtak, 24.3.2016. od 9:00 do 16:30

Mjesto

Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb

Kotizacija

1390,00 HRK
U cijenu nije uračunat PDV.

On-line prijava na seminar

Naziv seminara Mobilni marketing
Vrijeme četvrtak, 24.3.2016. od 9:00 do 16:30

Ime i prezime
Dodajte sudionika
Tvrtka / udruga / institucija
Adresa
Mjesto i poštanski broj
Telefon
E-mail
OIB TVRTKE
Kontakt osoba
Pristajem na elektroničku privolu u kojoj dopuštam da me se kontaktira putem e-maila u marketinške svrhe.