Mapa znanja

Otvoreni seminari

Naziv seminara

Konferencija Employer branding

Predavač

Sanja Petek Mujačić, Đurđica Preočanin Korica, Maja Marković Mileusnić, Martina Roša, Jasmina Puškarić, Maja Crnjak, Daniel Ackermann, Petra Murgić, Blanka Lasić

Svrha seminara

Zbog pomanjkanja radne snage, tvrtke se danas trude, više nego ikad prije, uvjeriti i privući ljude da rade upravo za njih: smanjivanjem tempa rada, pojačanom eksternom komunikacijom, strategijama vezanim uz dobrobit zaposlenika, uključivanjem različitih grupa ljudi (diversity and inclusion), ugodnim radnim prostorom i najvažnije – novim stilom vođenja.

Učinkovit employer branding zahtijeva blisku suradnju između timova za ljudske resurse, marketinga i vodstva. Svi su oni posvećeni istim strateškim ciljevima. To uključuje razumijevanje načina na koji strategija brendiranja poslodavca podržava cjelokupnu organizacijsku strategiju i implikacije strategije brenda poslodavca na ljudske resurse, marketing i vodstvo. Čak i ako ne radite u velikim organizacijama, razumijevanje kakve ljude s kojim vještinama i znanjima trebate danas i u budućnosti i kako ćete ih privući i zadržati, temeljna je pretpostavka uspješnog poslovanja.

Na konferenciji ćemo razraditi i prikazati faze i elemente employer branding strategije, te kako se employer branding uklapa u ostale HR i marketinške aktivnosti tvrtke, kao i cjelokupnu strategiju tvrtke.

Na World Cafe-u razgovarat ćemo o konkretnim izazovima iz vaše organizacije na temu employer brandinga, privlačenja zaposlenika, interne komunikacije i kulture, gdje ćete imati priliku učiti direktno od predavača i međusobno od polaznika.

Pokušat ćemo dati odgovore na pitanja: Što je to employer branding? Radi li se tu o korištenju marketinških taktika i alata prilikom zapošljavanja i privlačenja zaposlenika? Je li to izgradnja percepcije i imidža u očima potencijalnih i/ili trenutnih zaposlenika? Može li se employer brand  izmjeriti i testirati? Zašto je employer branding sve bitniji u kreiranju uspješnih organizacija? Kakvim organizacijama je potreban employer branding?

Namjena

Konferencija je namijenjena svima koji direktno ili indirektno vode ljude i zaduženi su za procese zapošljavanja, i/ili imaju velik izazov u privlačenju i zadržavanju zaposlenih i svjesni su da je za održivost kompanije potrebna promjena u načinu privlačenja i općenito vođenja ljudi. Posebno je korisna profesionalcima koji se bave unapređenjem i razvojem sustava upravljanja ljudskim resursima, te svima koji su direktno ili indirektno odgovorni za privlačenje i zadržavanje ljudi u organizacijama (voditeljima ili direktorima tvrtki). Također će koristiti i marketinškim i komunikacijskim profesionalcima koji imaju zadatak raditi na employer brandingu interno u kompaniji i na eksternim kampanjama.

Način realizacije

World Cafe, panel, primjeri dobre prakse

Iz programa seminara

9.00 – 9.45 Uvod u konferenciju – Sanja Petek Mujačić, Đurđica Preočanin Korica

9.45 – 10.30 Hrvatsko tržište i poslodavci, pregled stanja employer brandinga u RH – Maja Marković Mileusnić

pauza 15 minuta

10.30 – 12.00 World Cafe

12.00- 12.30 Zašto je razumijevanje poslovnih potreba jedan od najvažnijih preduvjeta uspješnog employer brandinga? - Martina Roša

  • Kakvi vam ljudi trebaju danas, a kakvi u budućnosti?
  • Metode i izvori procjene trenutnog stanja employer branda tvrtke.

ručak – sat vremena

13.30 - 14.00 Definiranje ciljnih grupa (persona) –  procjena stanja i analiza ciljnih grupa - Jasmina Puškarić

  • Kako kreirati „personu“, odnosno profiliranje zaposlenika i teškoće prilikom profiliranja

14.00-14.30 EVP - Employer Value Proposition - Maja Crnjak

  • Što čini EVP?
  • Što poslodavci nude, što bi trebali ponuditi?
  • Što zaposlenici žele?
  • Što kad tvrtka ne može ponuditi ono što zaposlenici žele?

pauza 15 minuta

14.45– 15.15 EB identitet - komunikacijska strategija i aktivnosti – Daniel Ackermann, Petra Murgić

15.15 – 15.45 Buy in ključnih dionika – Blanka Lasić

  • Interna i eksterna buy in komunikacija employer branding strategije i aktivnosti
  • Tko su ključni dionici i koji je njihov doprinos?

15.45 - 16.15 Wrap up - zaključak konferencije

Predavač

Sanja Petek Mujačić, direktor i partner, Startaparat, Konzultant za organizacijsku kulturu i komunikaciju. Sanja ima višegodišnje menadžersko iskustvo u komunikacijskoj i kreativnoj industriji kao direktor agencije Bruketa&Žinić OM i kao partner u konzultantskoj kući VETTURELLI. Osim upravljanja tvrtkom, bavila se procesima širenja na druga tržišta, razvoja novih proizvoda i usluga (digitalni odjel, Design Thinking itd). Aktivna je u kreiranju i provedbi komunikacijskih strategija za klijente iz raznih industrija (financije, FMCG, korporativni sektor, retail), kao i u strateškom savjetovanju vezanom za razvoj organizacijske kulture i transformaciju. Pažnju i interes joj zaokupljaju teme vezane uz digitalnu transformaciju i ulogu čovjeka u tom procesu. Danas je partnerica u tvrtki Startaparat koja stvara inovativna rješenja za razvoj organizacijske kulture i komunikaciju.

Đurđica Preočanin Korica ima 20 godina iskustva unutar ljudskih resursa, u četiri industrije, u središnjoj i istočnoj Europi (Coca-Cola HBC, Siemens, AstraZeneca, Addiko Bank). Njeni projekti bili su uspostavljanje transformacijskih i strateških HR odjela, kreiranje employer brand-a kompanija, promjena organizacijske kulture na osnovi strategije kompanija, uvođenje kompanijskih vrijednosti i općenito kreiranje organizacijskih politika i praksi u čijem su središtu ljudi. Kao samostalni konzultant, bavi se HR projektima i konzaltingom, savjetovanjem u području razvoja timova i lidera, te coachingom.

Maja Marković Mileusnić ima više od 20 godina radnog iskustva u području ljudskih resursa. Svoju karijeru započela je u Zagrebačkoj banci u području organizacijskog razvoja. Nakon tri godine prelazi u koncern Agrokor, na poziciju Direktora organizacijskog razvoja, gdje sudjeluje u snažnoj ekspanziji Koncerna. Nakon 12 godina provedenih u Agrokoru, prelazi na poziciju člana Uprave u Jysk-u, u dansku maloprodajnu kompaniju, gdje vodi ljudske resurse za četiri zemlje: Hrvatsku, Sloveniju, BiH i Srbiju. Od travnja 2019. godine zaposlena je u SELETIO-u, na poslovima Višeg konzultanta na Certifikatu poslodavac partner. Maja je certificirani CIPD coach, DISC i Hogan trener.

Martina Roša, direktorica sektora ljudskih resursa tvrtke Jamnica plus d.o.o.. Diplomirala je psihologiju na Filozofskom fakultetu u Zagrebu. Svoju karijeru izgradila je u međunarodnom i vrlo dinamičnom okruženju Coca-Cole Hellenic gdje je provela gotovo 12 godina na različitim funkcijama unutar područja upravljanja ljudskim resursima. Izuzetno je ponosna na jaki regionalni tim za razvoj talenta koji je ostavila iza sebe, a koji je višekratno prepoznat kao tim s najboljim tržišnim praksama prepoznavanja, zadržavanja i razvoja talenata, kako unutar, tako i van organizacije. Neki od ključnih projekata koje je vodila i doprinijela svojom ekspertizom su uvođenje procesa kontinuiranog upravljanja radnim učinkom na razini Coca-Cola Hellenic grupe, dizajn i provedba programa za razvoj talenata te uspostavljanje procesa i alata upravljanja inovacijama na regionalnom nivou. Posebnu strast ima prema novim tehnologijama i integraciji informatičkih sustava u poslovanje te je do sada uspješno implementirala četiri HR informacijska poslovna sustava u organizaciju.Početkom 2019. preuzima funkciju direktorice ljudskih resursa u Jamnici plus s ciljem uspostavljanja tržišno prepoznatljivih i kompetitivnih praksi upravljanja ljudskim kapitalom te osnaživanja imidža Jamnice kao poslodavca.  Certificirani je CIPD trener te je dizajnirala i isporučila brojne edukacije iz područja leadership-a, komunikacijskih vještina i upravljanja promjenama.

Jasmina Puškarić ima 13 godina iskustva u području ljudskih potencijala. Tijekom studiranja na Filozofskom fakultetu, smjer psihologija započela je  svoje usavršavanje u području organizacijske psihologije kroz studentski angažman u HR odjelu Vipneta (danas A1). Kroz karijeru do sada imala je priliku raditi u telekomunikacijskom sektoru (Nokia Siemens Networks), građevinskoj industriji (Holcim d.o.o.), medijima (Styria Hrvatska) , te danas vodi HR odjel u  Lemax d.o.o. Lemax je softverska tvrtka koja razvija core poslovno rješenje za turističke agencije i turoperatore, te posluje na globalnom tržištu. Dolaskom u organizaciju na samo 19 ljudi, Jasmina je imala priliku postaviti osnovne procese u HR odjelu te oformiti odjel od 5 članova na organizaciji od danas 80 zaposlenika.

Maja Crnjak nakon završene gimnazije, diplomirala je Business Administration u Heidelbergu, a MBA završila u Londonu i Heidelbergu. Karijeru započinje 1997. godine u konzultantskoj kući Ernst & Young Management Consulting, a od 2000. radi u telekomu gdje obnaša više funkcija. 2005. godine prelazi u Erste & Steiermärkische Bank d.d na mjesto Direktora Sektora ljudskih potencijala gdje radi i danas. U tom periodu 2 godine provodi u Erste Group Bank AG u Beču na funkciji Head of Competency and Performance Management gdje je odgovorna za uspostavu procesa upravljanja učinkom za cijelu Erste Grupu. U međuvremenu je završila magisterij znanosti na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu iz područja upravljanja ljudskim potencijalima.

Daniel Ackermann je CEO i suosnivač tvrtke Degordian, strateško-kreativne digitalne agencije sa sjedištem u Zagrebu. Godine 2009. je zajedno s Tomislavom Grubišićem osnovao Degordian, tvrtku koja je u samo 10 godina s dvoje ljudi, narasla na više od dvjesto zaposlenih. Danas, osim u Hrvatskoj, Degordian posluje u Srbiji, Bosni i Hercegovini, kao i u Sloveniji. Tvrtka Degordian je do sada osvojila četiri nagrade za najboljeg poslodavca u Hrvatskoj i samim time je najnagrađivanija hrvatska tvrtka u toj kategoriji. Uz to, tvrtka je osvojila brojne profesionalne nagrade i uvrštena je među 50 najbrže rastućih tehnoloških tvrtki u Srednjoj Europi. Godine 2014., pokrenuli su Mediatoolkit - alat za praćenje medija. Do danas prate više od 10M web-resursa, uključujući male i velike web stranice, društvene medije i slično. Nekoliko godina kasnije, točnije 2018., osnovali su Bornfight kao zasebni brand, odnosno tvrtku. Bornfight se fokusira na napredni razvoj proizvoda, softvera, kao i na razvoj web i mobilnih aplikacija. Godine 2019. Bornfight je izabran za agenciju godine od strane Awwwardsa.

Petra Murgić, Human Resources Manager tvrtke Degordian. Studirala na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu, s usmjerenjem u područje marketinga. Od srednje škole ju zanima područje psihologije, a kasnije više s naglaskom na područje organizacijske psihologije. Karijeru započinje u Degordianu, tadašnjem iSTUDIJU, gdje se za nju uspješno spaja nekoliko većih interesa; marketing, business, rad s ljudima, područje upravljanja ljudskim potencijalima. Kroz 8 godina rada, u fleksibilnom i dinamičnom okruženju agencijskog posla, radi na uspostavljanju, implementaciji i praćenju raznih HR procesa. Ponosna na brojne nagrade koje je tvrtka osvojila vezano za temu zadovoljstva zaposlenika. Do sada se najviše usavršavala i bavila područjima interne komunikacije, employer brandinga, selekcije i zapošljavanja, uvođenja zaposlenika, razvoja zaposlenika i organizacijskom kulturom. Uvijek zainteresirana učiti i istraživati o temi motivacije te temi osobnog i profesionalnog razvoja.

Blanka Lasić nakon višegodišnje korporativne karijere kao Specijalistica za edukaciju i razvoj u odjelu ljudskih resursa odlučuje otvoriti vlastitu tvrtku. MINDIST je tvrtka koja uslugama savjetovanja i raznim formatima timskih treninga i radionica pomaže poslovnim ljudima i organizacijama generirati nove projekte usmjerene ka povećanju angažiranosti i lojalnosti zaposlenika, usavršavanju vještina leadershipa, uspješnog prodavanja i učinkovitog uvođenja odjela ljudskih resursa. Osim suradnje s organizacijama također je i česta gošća predavačica na fakultetima gdje studentima približava praksu ljudskih potencijala te ih priprema za ulazak na tržište rada.

Vrijeme

petak, 20.9.2019. od 9:00 do 16:00

Mjesto

Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb

Kotizacija

1390,00 HRK
U cijenu nije uračunat PDV.

On-line prijava na seminar

Naziv seminara Konferencija Employer branding
Vrijeme petak, 20.9.2019. od 9:00 do 16:00

Ime i prezime
Dodajte sudionika
Tvrtka / udruga / institucija
Adresa
Mjesto i poštanski broj
Telefon
E-mail
OIB TVRTKE
Kontakt osoba
Pristajem na elektroničku privolu u kojoj dopuštam da me se kontaktira putem e-maila u marketinške svrhe.