Mapa znanja

Otvoreni seminari

Naziv seminara

Kako povećati promet u maloprodaji

Predavač

Ana Brajković

Svrha seminara

U današnje vrijeme maloprodajni objekti suočavaju se sa sve većom konkurencijom, manjom kupovnom moći kupca, ali i zahtjevnijim te nadasve izbirljivijim kupcima koji osim kvalitete proizvoda traže izvrsnu uslugu i doživljaj koji imaju prilikom kupovine. Taj doživljaj mora toliko dugo trajati da im date razlog da se kupac vrati upravo u vašu prodavaonicu.

Cilj svake prodavaonice je dugoročno profitabilno poslovanje, koje stvarate izvrsnim proizvodom, ali i uslugom te stvaranjem sve veće baze lojalnih kupaca koji biraju upravo vas.

Prvi cilj seminara je definirati elemente koji razlikuju uspješnu od manje uspješne prodavaonice. Seminar započinje pregledom svjetskih trendova u maloprodaji i ponašanju potrošača koje već primjećujemo i našem tržištu u svrhu bolje pripreme same trgovine na predstojeće tržišne promjene  i promjene u načinu što i kako kupac kupuje. Nakon toga će polaznici upoznati najbitnije elemente trgovine - poput lokacije, organizacije prostora, izloga, slaganja robe, glazbe, mirisa i sličnih detalja pa sve do kvalitetne selekcije osoblja.

Drugi cilj seminara je definirati proces kupovine koji se odvija u maloprodajnom objektu te razloge zašto kupci odabiru baš vašu prodavaonicu. Kroz segmentaciju kupaca, načine kako kupac danas kupuje i što čini te elemente u prodajnom prostoru koji utječu na kupce, polaznici će se upoznati s načinima kako pojedini elementi utječu na visinu košarice te na ponavljanje kupovine.

Treći cilj seminara je prikazati kako sam prodavač može utjecati na prodaju, povećanje prodaje i stvaranje lojalnih kupaca. Prikazat ćemo načine kako obučiti, motivirati i stimulirati prodajno osoblje kako bi vašim kupcima pružilo vrhunsku uslugu, kako bi utjecali na prodaju te izvršili i dodatnu prodaju na zadovoljstvo kupaca.

Te zadnji cilj seminara je praćenje uspješnosti vaše prodavaonice kroz praćenje prodaje, izradu prodajnih planova, načine praćenja konkurencije i procjene njihovih prometa i broja kupaca te izradu efikasnog sustava nagrađivanja vašeg prodajnog osoblja.

Na kraju seminara svaki polaznik će imati konkretne alate kako uspješno organizirati svoju trgovinu, povećati promet prodavaonice te ujedno kako motivirati i više angažirati svoje prodajno osoblje kako bi ostvarivali bolje prodajne rezultate. Iz prakse predavača, ovim alatima možete trenutno djelovati na visinu košarice i sam promet u minimalnom iznosu od 10%-15%. U nekim prodavaonicama ti iznosi se penju višestruko.

Na kraju seminara polaznici će:

  • Imati alate ako uspješno organizirati trgovinu i poslovanje u istoj
  • Imati alate kako utjecati na povećanje prometa
  • Imati alate kako utjecati na potrošnju i zadržavanje kupaca
  • upoznati načine praćenja uspješnosti svoje prodavaonice i prodajnog osoblja
  • znati odabrati i razvijati uspješnog prodavača / poslovođu

Namjena

Vlasnicima maloprodajnih objekata, direktorima maloprodaje, voditeljima prodaje, poslovođama.

Način realizacije

PPT prezentacija, diskusija, case study

Iz programa seminara

I. Što čini uspješnu trgovinu?

  • Svjetski trendovi i promjene u maloprodaji
  • Po čemu se mjeri uspješnost trgovine?
  • Elementi prodajnog prostora (lokacija, prostor, slaganje robe, police, glazba itd.)
  • Utjecaj pojedinih elemenata na kupovinu
  • Razlike između uspješno korištenih elemenata i neuspješno korištenih
  • Osoblje kao najbitniji element trgovine (selekcija, način selekcije, obuka, organizacija rada)

II. Proces kupovine u maloprodajnom objektu

  • Trendovi u načinu kupovine (što je novo?)
  • Što kupac kupuje?
  • Zašto kupac ulazi u baš određenu prodavaonicu?
  • Vrste kupaca
  • Načini kako kupci donose odluku o kupovini
  • Jesu li kupci cjenovno osjetljivi i koliko?
  • Utjecaj određenih elementa u prodajnom prostoru na zadržavanje kupaca i visinu košarice (raspored, police, način isticanja cijena itd.)
  • Poticanje ponovne kupovine te stvaranje lojalnog kupca
  • Dodatna vrijednost za kupca

III. Uloga prodavača u maloprodajnom objektu

  • Što je dobar prodavač?
  • Prodavač ili dodavač?
  • Odnos prodavač – kupac
  • Važnost usluge na prodajnom mjestu i utjecaj na prodaju
  • Vrhunska usluga – oduševite kupca
  • Kako prodavač može ostvariti i dodatnu prodaju na zadovoljstvo kupca?
  • Cross selling
  • Načini motivacije prodavača / poslovođe
  • Sustav kontrole (tajni kupci, poslovođa, rezultat)

IV. Praćenje uspješnosti prodavaonice

  • Praćenje prometa, troškova, izrada plana prometa
  • Izgradnja efikasnog sustava nagrađivanja
  • Praćenje konkurencije – alati za procjenu prometa

Predavač

Ana Brajković, mr.sc, MBA, diplomirala je na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu, gdje je stekla titulu magistra znanosti. Dodatno se školovala na IEDC Bled School of Management te na Leeds Beckett University.

Nakon dugogodišnje karijere u koncernu Agrokor te Tisku, na dužnosti direktorice Odjela razvoja te Voditeljice edukacija, pokreće vlastitu tvrtku Filan Artes d.o.o. za poslovno savjetovanje i edukacije. Održala je preko 2000 treninga i seminara ne temu prodaje, komunikacijskih i prezentacijskih vještina, ljudskih resursa i sl. Posebno je specijalizirana upravo za savjetovanje u maloprodaji te za razvoj maloprodajnih mjesta i kadrova. Ujedno radi na projektima razvoja kadrova i sustava nagrađivanja te reorganizacije poslovanja. Piše za Poslovni dnevnik na temu prodaje, te za Slobodnu Dalmaciju kolumnu „Anini poslovni savjeti“.

Vrijeme

petak, 19.10.2018. od 9:00 do 16:00

Mjesto

Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb

Kotizacija

1390,00 HRK
U cijenu nije uračunat PDV.

On-line prijava na seminar

Naziv seminara Kako povećati promet u maloprodaji
Vrijeme petak, 19.10.2018. od 9:00 do 16:00

Ime i prezime
Dodajte sudionika
Tvrtka / udruga / institucija
Adresa
Mjesto i poštanski broj
Telefon
E-mail
OIB TVRTKE
Kontakt osoba
Pristajem na elektroničku privolu u kojoj dopuštam da me se kontaktira putem e-maila u marketinške svrhe.