Mapa znanja

Otvoreni seminari

Naziv seminara

Kako napraviti uspješan asortiman

Predavač

Sanja Kucan

Svrha seminara

Najveći izazov za svaku tvrtku, malu ili veliku je odabrati najbolji asortiman i odrediti najbolju cijenu za proizvode. Taj je izazov pogotovo važan za start-up tvrtke, male poduzetnike i samostalne djelatnosti. Svrha seminara je omogućiti polaznicima da sagledaju širu sliku procesa kreiranja uspješnog asortimana te steknu uvide u alate kojima možemo učinkovito utjecati na njih, u svrhu vlastite profitabilnosti. Svrha je osposobiti sudionike da kroz bolje razumijevanje međusobnih odnosa (tržišta, cijene i konkurencije) pozitivno utječu na krajnji rezultat svojih proizvoda.

Nakon seminara moći ćete bolje razumjeti što je potrebno za uspješan asortiman, kako odrediti najbolju cijenu, koja su područja najvećeg utjecaja na asortiman, kako prepoznati vlastite prednosti i potencijal te kako ih uspješno upotrijebiti.

Nakon seminara moći ćete odmah segmentirati vlastiti proizvod / uslugu i odlučiti koji asortiman je najoptimalniji.

Namjena

Seminar je namijenjen malim poduzetnicima, Start-up tvrtkama i svima koji razvijaju neku ponudu asortimana.

Način realizacije

PPT prezentacija, vježba, razgovor

Raspored seminara

I dio od 09:00 do 12:15 (pauza 15 min.)
od 12:15 do 13:15 ručak je organiziran u hotelu Sheraton
II dio od 13:15 do 16:00 (pauza 15 min.)

Iz programa seminara

I. Osnovno o proizvodu

  • Što je proizvod ?
  • Životni ciklus proizvoda
  • Matrica Portfelja

II. Asortiman

  • Dimenzije Asortimana
  • Planiranje asortimana
  • Drvo kategorije
  • Upravljanje asortimanom
  • Analiza asortimana

III. Kvaliteta

  • Dimenzije kvalitete

IV. Cijena

  • Što je cijena?
  • Strategija cijene
  • Psihologija potrošača
  • Percipirana vrijednost proizvoda i kako ju povećati?
  • Strategije cijene za novi proizvod

V. Robna Marka ( Brand )

  • Funkcija Branda

VIII. Izrada izvješća

  • Kako pratiti rezultate po pojedinom proizvodu ?
  • Na što obratiti pažnju kod odlučivanja što zadržati u asortimanu

IX. Radionica – izraditi drvo kategorije 

Predavač

Sanja Kucan prije započinjanja konzultantske karijere radila je 21 godinu u prodaji internacionalnih tvrtki, od čega 13 godina na rukovodećim pozicijama u nabavi METRO Cash & Carry. Prvo radno iskustvo stekla je kao nastavnik - predavač u srednjoj strukovnoj školi u Đurđevcu, gdje predaje 10 različitih predmeta.

Internacionalno iskustvo u prodaji stječe u Italiji, gdje odlazi živjeti i zapošljava se u kompaniji “3 Gima Mobili” u Vicenzi kao prodajni predstavnik, a kasnije i Sales Manager. Na toj je poziciji osnovna odgovornost izgradnja i vođenje mreže prodajnih agenata za područje Sjeverne Italije, Slovenije i Hrvatske.

Nakon 8 godina vraća se u Hrvatsku i započinje karijeru u METRO Cash and Carry u koji dolazi 2001. godine na poziciju Buyera za kućni tekstil, namještaj i dekoracije a kasnije Category Managera različitih kategorija proizvoda. Tijekom tog razdoblja zaključuje veliki broj ugovora o nabavi, kako u zemlji tako i izvan nje , te sudjeluje kao član međunarodnog tima u radnoj grupi koja pronalazi potencijalne dobavljače širom svijeta za 26 zemalja Metro grupacije. Tijekom 13 godina koliko je provela u kompaniji stekla je široko pregovaračko iskustvo i duboko poznavanje nabave i Category managementa, kao i veliko iskustvo rada u međunarodnim kompanijama i multikulturalnom okruženju. Danas konzultant i predavač u području; Pregovaračkih vještina  i Upravljanja Kategorijama, a zatim i vlasnica predstavništva talijanskog Branda Magniflex za Hrvatsku. 

Vrijeme

četvrtak, 14.12.2017. od 9:00 do 16:00

Mjesto

Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb

Kotizacija

1390,00 HRK
U cijenu nije uračunat PDV.

On-line prijava na seminar

Naziv seminara Kako napraviti uspješan asortiman
Vrijeme četvrtak, 14.12.2017. od 9:00 do 16:00

Ime i prezime
Dodajte sudionika
Tvrtka / udruga / institucija
Adresa
Mjesto i poštanski broj
Telefon
Fax
E-mail
OIB TVRTKE
Kontakt osoba