Mapa znanja

Otvoreni seminari

Naziv seminara

Kako izraditi organizacijski kodeks tvrtke

Predavač

Ljiljana Drenški Cvrtila

Svrha seminara

Svi poslodavci se u nekom trenutku nađu u situaciji da zaposleniku trebaju objasniti kakvo se ponašanje očekuje na radnom mjestu. Iako često pretpostavljaju da je svim njihovim zaposlenicima jasno što znači biti profesionalan i ponašati se profesionalno, još se češće iznenade što to nekima nije baš posve jasno. Većini je neugodno što trebaju zaposleniku objasniti da nije profesionalno pričati protiv poslodavca, da im odjeća nije prikladna za posao, da moraju pažljivije održavati osobnu higijenu ili da klijent ne smije znati kakva je interna dinamika kompanije. Prilikom zapošljavanja novog radnika se baš i ne sjetimo svih aspekata ponašanja koji se od radnika očekuju i zato tu pomaže pisani Kodeks poslovnog ponašanja. Kad je nedvosmisleno strukturiran, jasno komuniciran i kad je svaki radnik s njim upoznat te svjestan posljedica nepridržavanja, on postaje vrijedan menadžerski alat.

Kodeksom poslovnog ponašanja se jasno propisuju standardi ponašanja zaposlenika, ali i standardi ponašanja poslodavca. Poslodavac ne može biti izuzet iz Kodeksa budući da je radna etika poslodavca baza za uspostavu radne etike zaposlenika. Isto tako, poslodavac ima i niz obaveza koje propisuje Zakon o radu, a koje ulaze u domenu etičnog ponašanja.

Na seminaru će polaznici steći uvid u sve relevantne dijelove sadržaja Kodeksa poslovnog ponašanja te način kako ih oblikovati i pretvoriti u jasan i razumljiv tekst. Osim toga, u praktičnom dijelu imat će mogućnost kreirati prototip kodeksa koji je prilagođen njihovoj poslovnoj kulturi i djelatnosti.

Namjena

Svim zainteresiranim poslodavcima.

Način realizacije

Praktičan rad i mini-predavanja

Raspored seminara

I dio od 09:00 do 12:15 (pauza 15 min.)
od 12:15 do 13:15 ručak je organiziran u hotelu Sheraton
II dio od 13:15 do 16:00 (pauza 15 min.)

Iz programa seminara

  • Koje vrijednosti poslodavac želi promovirati?
  • Koje su odgovornosti poslodavca prema zaposleniku?              
  • Koje su odgovornosti zaposlenih prema klijentima, kolegama i poslodavcu?
  • Koje standarde treba propisati Kodeksom?
  • Standardi odnosa prema poslu i poslodavcu    
  • Standardi odnosa prema kolegama
  • Standardi odnosa prema klijentima      
  • Standardi poslovnog komuniciranja
  • Standardi poslovnog odijevanja
  • Posljedice nepridržavanja Kodeksa

Predavač

Ljiljana Drenški Cvrtila je diplomirala psihologiju na Filozofskom fakultetu u Zagrebu,  specijalizirala se na području gestalt psihoterapije i organizacijske psihologije. Magistrirala je na poslijediplomskom stručnom studiju Organizacije i menadžmenta Ekonomskog fakulteta u Osijeku. Trenutno je polaznica Integral School of Organization Development. Posljednjih 10 godina radila kao specijalist za ljudske resurse u nekoliko kompanija, od čega posljednjih pet kao regionalni specijalist za ljudske potencijale za Hrvatsku, BiH, Srbiju, Crnu Goru i Makedoniju. Certificirani je executive, business i life coach. Tijekom karijere specijalizirala se za osobni i organizacijski razvoj. Suvlasnica je poduzeća Eurinoma d.o.o. za poslovno i psihološko savjetovanje čiji je poduzetnički fokus na povećanju učinkovitosti ljudi i organizacija.

Vrijeme

četvrtak, 3.5.2018. do 9:00 do 16:00

Mjesto

Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb

Kotizacija

1390,00 HRK
U cijenu nije uračunat PDV.

On-line prijava na seminar

Naziv seminara Kako izraditi organizacijski kodeks tvrtke
Vrijeme četvrtak, 3.5.2018. do 9:00 do 16:00

Ime i prezime
Dodajte sudionika
Tvrtka / udruga / institucija
Adresa
Mjesto i poštanski broj
Telefon
Fax
E-mail
OIB TVRTKE
Kontakt osoba