Mapa znanja

Otvoreni seminari

Naziv seminara

Izrada marketing plana i gerila marketing

Predavač

Igor Medić

Svrha seminara

Osnovna svrha seminara je predstavljanje alternativnog pristupa marketingu koji je karakterističan za mala poduzeća čiji su marketing proračuni financijski limitirani.

Svi marketing pristupi bit će fokusirani na učinak i kreiranje specifičnog image-a poduzeća s ciljem dolaska do potencijalnih kupaca na alternativan način prikladan ciljnom tržištu.

Tijekom seminara analiziraju se situacije u poduzećima polaznika s ciljem izrade njihovih marketing planova koji su jednostavni i primjenjivi s naglaskom na smanjene troškove marketinga. Koncepcija CPM ili troška marketinga prema broju korisnika osnovna je vodilja za odabir marketing strategije s jedne strane, i izbora medija koji odgovaraju potencijalnim klijentima, s druge strane. Ključna je promjena na bolje ili izrada potpuno novog marketinga s ciljem privlačenja većeg broja korisnika i njihovo zadržavanje kroz «marketinški CRM» odnosno dugoročno post-kupovno zadovoljstvo koje rezultira marketingom «od usta do usta».

Gerila marketing pristup je drugačiji od klasičnog marketinga, stoga poslovno umrežavanje, zajednički marketing i odnosni marketing čine okosnicu ovakvog načina izrade marketing plana. Kako bi dodatno podržali ovaj pristup tijekom seminara prezentirat će se konkretne «gerila marketing fore» koji su se pokazale učinkovite za različite vrste poduzeća i na različitim tržištima.

Polaznici seminara kroz diskusiju, analizu i prezentaciju svojih primjera izrađuju svoj marketing plan.  

Namjena

Ovaj seminar namijenjen je malim i srednjim poduzećima odnosno osobama koje su zadužene za marketing, vlasnicima malih poduzeća koji nemaju vremena i novaca za «skupe» marketing agencije, osobama koje su primorane privući kupce a nemaju marketing naobrazbu, osobama koje su do sada radile «klasični» marketing i on nije rezultirao privlačenjem novih klijenata.

Način realizacije

PPT prezentacija, timski i individualni zadaci, analize slučajeva i sl.

Raspored seminara

I dio od 09:00 do 12:15 (pauza 15 min.)
od 12:15 do 13:15 ručak je organiziran u hotelu Sheraton
II dio od 13:15 do 16:00 (pauza 15 min.)

Iz programa seminara

Gerila marketing

  • Pretpostavke, principi, prednosti, alternativni pristup, primjeri, promocijske opcije
  • Gerilska marketing strategija
  • Gerila marketing savjeti
  • trošak po tisući (klijenata)

Marketing komunikacija

  • Oglašavanje, media planiranje
  • Što oglas mora sadržavati?
  • 10 zapovijedi gerila dizajna
  • Marketing mitovi
  • Gerila marketing «fore»

Poslovno umrežavanje

  • Što je poslovno umrežavanje?
  • Tajne umrežavanja
  • Kineski pristup – GUANXI
  • Uspostavljanje kontakta
  • Izgradnja odnosa
  • Ključne komponente umrežavanja
  • Trikovi za dobro umrežavanje

Zajednički i odnosni marketing

  • Pretpostavke, primjeri, akcijski plan

Kako dovesti konkurenciju u lošiji položaj?

BUZZ fenomen

Zadatak: Izrada marketing plana (osnove, koncept i konkretne marketing akcije)

opis posla / ideje, strateški ciljevi, proizvodi / usluge, kupci, tržište, konkurencija, istraživanje tržišta, marketing vizija, ciljevi, marketing strategija, inovativni pristup, marketing materijali, web stranica, media plan, odnosi s javnošću, CRM – upravljanje odnosima s klijentima, marketing kalendar, proračun marketinga, marketing organizacija, evaluacija marketinga

Predavač

Igor Medić diplomirao je marketing i magistrirao poduzetništvo na Ekonomskom fakultetu u Osijeku. Nekoliko godina radio kao menadžer marketinške agencije, a potom i kao privatni poduzetnik. Nakon školovanja u SAD-u i Velikoj Britaniji postaje direktor Poduzetničkog inkubatora BIOS u Osijeku. Od 2006. godine aktivno se bavi EU fondovima kao konzultant, predavač i project manager. Od 2009. do 2013. direktor Gradskog prijevoza putnika Osijek. Predavač je na Poslijediplomskom studiju poduzetništva u Osijeku na kolegiju Prepoznavanje poslovnih prilika. Predavač na poslovnom učilištu Experta, Zagreb "Osnove marketinga", "Gerila marketing" i "Brand management". Od 2014. godine savjetnik za nekoliko većih poduzeća na području Hrvatske, Srbije i BIH.

Vrijeme

četvrtak, 25.8.2016. od 9:00 do 16:00

Mjesto

Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb

Kotizacija

1390,00 HRK
U cijenu nije uračunat PDV.

On-line prijava na seminar

Naziv seminara Izrada marketing plana i gerila marketing
Vrijeme četvrtak, 25.8.2016. od 9:00 do 16:00

Ime i prezime
Dodajte sudionika
Tvrtka / udruga / institucija
Adresa
Mjesto i poštanski broj
Telefon
E-mail
OIB TVRTKE
Kontakt osoba
Pristajem na elektroničku privolu u kojoj dopuštam da me se kontaktira putem e-maila u marketinške svrhe.