Mapa znanja

Otvoreni seminari

Naziv seminara

Internet marketing

Predavač

Sandro Lazarić, Ivo Novak, Vedran Petranović

Svrha seminara

Internet marketing je neophodan način oglašavanja za sve tvrtke koje žele zadržati svoj komad kolača na tržištu.

Najveća prednost ovog oblika oglašavanja je mogućnost preciznog odabira ciljne skupine kojoj se obraćate. Targetiranje na internetu je potpuno besplatno. Osim toga, tako ćete i uštedjeti. Druga velika prednost ove vrste oglašavanja je daleko niža cijena u odnosu na druge medije. Na internetu se sve može mjeriti. Oglašivač može svakodnevno pratiti sve relevantne statistike koje su vezane za njegovu web stranicu. U svakom trenutku možete znati koliko vam se investicija isplati odnosno ima li zadovoljavajući povrat. Praćenje novih trendova putem internet oglašavanja vrlo je zahtjevan posao i jedan je od ključnih faktora uspješne kampanje. Internet marketing sastoji se od više kanala:

Google AdWords - način oglašavanja na internetu gdje se vaši oglasi prikazuju kada korisnik pretražuje određenu ključnu riječ koja bi vam mogla dovesti nove klijente. Plaćate prema kliku, odnosno tek kada korisnik dođe na vašu web stranicu. Oglašavanje na ovaj način omogućuje da se prezentirate potencijalnim kupcima koji su zainteresirani za vaš proizvod ili uslugu.

Remarketing - oglašivačima može pomoći u dosezanju korisnika koji su već ranije posjetili neku web lokaciju i prikazivati im prilagođene oglase ovisno o njihovim interesima koji su zabilježeni boravkom na određenim web lokacijama. Remarketing oglašivačima daje novu priliku da s prilagođenim oglasima ponovno vrate korisnika na web stranicu i tako ga pokušaju uvjeriti u kupnju. Remarketing je također dobar način da gradite svoj brand jer se vaš oglas – banner prikazuje svuda po internetu, te tako korisnici pamte vaše ime firme, proizvod, uslugu.

Optimizacija za tražilice (SEO) - kontinuirani proces u kojem se određenim tehnikama poboljšava vašu pozicija na tražilicama. Znamo da je uspješnost web stranice određena prodajom vaših proizvoda, a prodaje nema bez posjetitelja. Posjećenost ćete najlakše i najefikasnije povećati dobrom pozicijom na tražilici Google što može omogućiti jedino kvalitetna optimizacija. Prema istraživanjima najbolji omjer broja posjetitelja i broja prodanih proizvoda daju baš takozvani organski posjetitelji, odnosno posjetitelji koji su vas pronašli preko tražilice. Ako se nalazite ispred konkurencije za određenu ključnu riječ koju pretražuju vaši potencijalni kupci svakodnevno ćete POTPUNO BESPLATNO dobivati nove klijente.

Google webmasters tools (Google Search Console) - prikazuje nam kako Google vidi našu stranicu, te što bi na njoj trebalo poboljšati da bi se rezultati prikazivali bolje.

Email marketing - Newsletter je još uvijek jedan od najučinkovitijih kanala prodaje s najvišom stopom konverzija. To je vaš vlastiti medij putem kojeg možete besplatno plasirati sadržaj koji želite. Njegova osnovna prednost je što vaša email poruka dolazi u korisnikov osobni „inbox“.Svrha ovog predavanja je dati odgovore na pitanja – što je email marketing, kako funkcionira, koji su elementi email newslettera, zašto i kada ga slati, koje su njegove prednosti, koju statistiku pratiti, što je spam i kako ga izbjeći?

Društvene mreže - Otkrijte koje su mogućnosti plaćenog oglašavanja na društvenim mrežama i zašto je to jedan od najučinkovitijih načina online oglašavanja. Saznajte kakve mogućnosti oglašavanja postoje na Facebooku, Twitteru, LinkedInu, Instagramu, Google+….

Online video oglašavanje - Video oglašavanje ima svoje zašto. Osim što je potrebno prepoznati kada ga koristimo, potrebno je znati i koji način video oglašavanja je za nas. Možda je YouTube baš ono što vama treba, a možda ipak i nije.Saznajte je li i koje je video oglašavanje za vas.

Image display oglašavanje - Otvarate novi business, ili možda imate novi proizvod? Ako da, na ovom predavanju ćete biti najkoncentriraniji. Otkrijte kako dosegnuti širu ili užu target skupinu, i na koji način stvoriti svijest o vašem proizvodu/usluzi. Koristite prave formate bannera na pravim portalima za vas.

Display oglašavanje u „prodajne“ svrhe - Imate web shop? Želite veći broj prijava na newsletter? Ili možda želite da korisnici ostave svoje kontakt podatke na web stranici? Onda su display prodajni kanali za vas.

Lokalno ciljano oglašavanje u Hrvatskoj - omogućuje prikazivanja oglasa na određenom geografskom području. Ciljanje lokacije pomaže usredotočiti oglašavanje na područja na kojima ćemo pronaći naše potencijalne kupce.

Analytics – mjerenje uspješnosti web stranice - Jedna od glavnih prednosti digitalnog marketinga jest činjenica da možemo izmjeriti puno više nego u offline marketingu. Tu prednost treba iskoristiti i optimizirati troškove oglašavanja kao i poboljšati uspješnost web stranice bez obzira koji je njen glavni cilj.

Namjena

Seminar je namijenjen direktorima i voditeljima marketinga, brand managerima, direktorima i voditeljima prodaje, vlasnicima tvrtki i obrta, ravnateljima javnih ustanova te drugim osobama koje koriste svoju web stranicu kao jedan od kanala prodaje da bi došli do novih klijenata i poslovnih partnera.

Način realizacije

Predavanje s PP, vježbe u grupi, analiza kampanje tvrtki iz kojih su sudionici seminara (ako imaju kampanju), te primjeri uspješnih kampanja.

Raspored seminara

I dio od 09:00 do 12:15 (pauza 15 min.)
od 12:15 do 13:15 ručak je organiziran u hotelu Sheraton
II dio od 13:15 do 16:00 (pauza 15 min.)

Iz programa seminara

Četvrtak, 25.2.2016. 

9:00 - 12:15, Sandro Lazarić, Arbona

I. Što čini dobru web stranicu?

  • Što svaki web mora imati?
  • Najčešći problemi kod web stranica
  • Kakav nam web treba da biste imali šansu u online oglašavanju?

II. Google AdWords

  • Što je Google AdWords?
  • Kako kreirati kampanju?
  • Kako koristiti keyword tool?
  • Kako kreirati dobar oglas?
  • Optimiziranje kampanje
  • Praćenje rezultata i uspješnosti

III. Remarketing

  • Što je remarketing?
  • Postavljanje Analytics koda za praćenje
  • Kreiranje remarketing oglasa
  • Kreiranje liste za remarketing
  • Praćenje prikazivanja i uspješnosti

IV. SEO optimizacija

  • Što je SEO?
  • Isplatili se SEO?
  • Što su organski rezultati?
  • On page optimizacija
  • Off page optimizacija
  • Koliko dugo se radi optimizacija?
  • Mjerenje i praćenje

V. Google webmasters tools (Google search console)

  • Što je Google webmaster tools?
  • Kako ga koristiti?
  • Kako iskoristiti podatke?

13:15 - 16:00, Ivo Novak, Degordian

VI. E mail newsletter

  • Zašto i koliko često  slati email newsletter?
  • U koje vrijeme slati newsletter (dan i sat)?
  • Elementi dobrog newslettera
  • Stvaranje vlastite mailing liste
  • Kako privući prijavljivanje na newsletter na web stranici?
  • Mailchimp – najpoznatije rješenje za e-mail marketing s više od tri milijuna korisnika
  • Ključni pokazatelji: Open Rate i Click Rate
  • Kako ne završiti u Spam-u?
  • Najbolje prakse

VII. Oglašavanje na društvenim mrežama i trendovi

  • Formati oglasa na Facebooku
  • Mogućnosti targetiranja na Facebooku
  • Oglašavanje na Instagramu
  • Oglašavanje na Twitteru
  • Oglašavanje na LinkedInu

Petak, 26.2.2016.

9.00 - 12.15, Vedran Petranović, Advans

VIII. Online video oglašavanje 

  • Mogućnosti video oglašavanja
  • Vrste kanala za video oglašavanje
  • YouTube oglašavanje
  • Prednosti i mane video oglašavanja

IX. Image display oglašavanje

  • Kada i zašto ih koristiti?
  • S kojim formatima bannera?
  • Na kojim kanalima?

X. Display oglašavanje u „prodajne“ svrhe: Etargeta, Xclaima i ostalih kanali

  • Kada i zašto ih koristiti?
  • S kojim formatima bannera?
  • Na kojim kanalima?

XI. Lokalno ciljano oglašavanje u Hrvatskoj

13:15 - 16:00, Ivo Novak, Degordian

XII. Kako izmjeriti uspješnost web stranice – Google Analytics

  • Postavljanje ciljeva web stranice
  • Implementacija Google Analyticsa
  • Najvažnije mogućnosti Google Analyticsa
  • Vrste izvještaja u Google Analyticsu
  • Praćenje uspješnosti kampanja u Google Analyticsu

Predavač

Sandro Lazarić mag. inf., direktor je tvrtke Arbona, iza sebe ima višegodišnje iskustvo u online marketingu. Stručnjak je na području planiranja, implementacije i mjerenja uspješnosti online oglašavanja. Predaje i sudjeluje na brojnim stručnim konferencijama u Hrvatskoj i inozemstvu te je sudjelovao na više od 200 online kampanja. Jedan je od malobrojnih certificiranih stručnjaka u Hrvatskoj Google AdWords i Google Analytics .

Ivo Novak voditelj je odjela za digitalno oglašavanje u Degordianu, najvećoj regionalnoj digitalnoj marketinškoj agenciji. Odjel digitalnog oglašavanja u Degordianu bavi se i web analitikom, SEO-om, email marketingom, ali i definiranjem širih digitalnih marketinških strategija. Ivo je stekao veliko iskustvo radeći na projektima digitalnog oglašavanja i strategijama za više od 150 klijenata iz regije i inozemstva te iz različitih industrija. Posjeduje certifikate za Google Display, Google AdWords Search, YouTube Video, Google Analytics te certifikat New marketing instituta.

Vedran Petranović diplomirao je 2007. g. na „Rochester Institute of Technology Croatia“ u Dubrovniku te stekao zvanje diplomiranog ekonomista managementa. Trenutno je zaposlen u medijskoj agenciji Advans d.o.o., gdje radi kao specijalist za internet oglašavanje. Karijeru u digitalnom marketingu započeo je 2011. g. u internacionalnoj medijskoj agenciji MediaCom Zagreb CEE. Tijekom rada u MediaCom-u pohađa seminare u zemlji i inozemstvu vezane uz internet oglašavanje te postaje certificirani stručnjak za Google i Facebook oglašavanje. Također, osvaja Effie i MIXX nagrade za svoj rad na Danima Komunikacija u Rovinju. Njegovo dosadašnje iskustvo obuhvaća planiranje digitalnih strategija za najveće tvrtke iz sektora financija, osiguranja, trgovine, auto-moto, farmacije i telekoma. Osim izrade digitalnih strategija, također svakodnevno radi i na implementaciji strategija unutar digitalnih medijskih planova i zakupu medija iz media planova.

Vrijeme

četvrtak i petak, 25. i 26.2.2016. od 9:00 do 16:00

Mjesto

Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb

Kotizacija

2300,00 HRK
U cijenu nije uračunat PDV.

On-line prijava na seminar

Naziv seminara Internet marketing
Vrijeme četvrtak i petak, 25. i 26.2.2016. od 9:00 do 16:00

Ime i prezime
Dodajte sudionika
Tvrtka / udruga / institucija
Adresa
Mjesto i poštanski broj
Telefon
E-mail
OIB TVRTKE
Kontakt osoba
Pristajem na elektroničku privolu u kojoj dopuštam da me se kontaktira putem e-maila u marketinške svrhe.