Mapa znanja

Otvoreni seminari

Naziv seminara

Internet marketing

Predavač

Nina Jocić

Svrha seminara

Seminar je organiziran tako da polaznicima pruži uvod u osnovne koncepte digitalnog marketinga, upozna ih s ključnim pojmovima i odnosima među platformama. Naučit ćete koji su ključni elementi web stranice, kako pripremiti strategiju kriznog komuniciranja na društvenim mrežama, kako prepoznati, analizirati i pratiti širenje krize te savladati procjenu kada, kako i na kojim platformama reagirati, koje mogućnosti oglašavanje postoje, te kako mjeriti isplativost oglasa.

Namjena

Seminar će biti od iznimne koristi za polaznike koji su se tek nedavno susreli s internet marketingom te za one koji su dosad učili samostalno, no voljeli bi sve dosad naučeno strukturirati u jasnom okviru koji će moći nadograditi specijaliziranim seminarima (AdWords, SEO, Marketing na društvenim mrežama itd.). Za polaznike koji imaju osnovnu razinu znanja dolazi kao sistematizirano ponavljanje i podsjetnik na novosti koji stvara odličnu pripremu za daljnje seminare.

Iz programa seminara

  • Internet marketing – segment marketinga u kojemu još uvijek vrijede mnoga stara pravila, samo ih danas poznajemo pod novim nazivima
  • Kratka povijest i razvoj internet marketinga
  • Osnovni pojmovi i kratice
  • Web stranica – mjesto na kojemu sve počinje i (ponekad) prebrzo završava
  • Osnove internet analitike
  • Ključni kanali i njihovi međuodnosi
  • Content – vrste, značajke i primjena različitih formata sadržaja
  • Osnovni pojmovi i koncepti internet oglašavanja
  • Display oglašavanje – vrste display oglašavanja, direktni i programatski zakup
  • Oglašavanje na društvenim mrežama
  • Oglašavanje na tražilicama
  • E-mail oglašavanje
  • Novi trendovi u oglašavanju
  • Native sadržaj i oglašavanje – elementi, primjena, produkcija, praćenje
  • Praćenje, optimizacija i maksimizacija rezultata internet marketinga

Predavač

Nina Jocić kao Head of Online Media kreativne medijske agencije Universal McCann (članice I&F McCann grupe) vodi digitalni odjel, radi na razvoju i edukaciji članova, a primarno područje djelovanja su joj strategije za velike, srednje i male klijente u različitim industrijama (Coca-Cola Company, H&M-a, Pandora, BIPA, Zagrebačka Pivovara).

Kao najveće zadovoljstvo u poslu navodi razvijanje novih koncepata koji povećavaju efikasnost i isplativost investicije, a posebnu pažnju pridaje kombinaciji budžeta i kreative kao ključnoj kombinaciji za uspjeh. Vjeruje da ne postoji pretežak (klijentski) zadatak, samo manjak kreativnosti (i vremena) u rješavanju.

Vrijeme

četvrtak, 12.9.2019. od 9:00 do 16:00

Mjesto

Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb

Kotizacija

1390,00 HRK
U cijenu nije uračunat PDV.

On-line prijava na seminar

Naziv seminara Internet marketing
Vrijeme četvrtak, 12.9.2019. od 9:00 do 16:00

Ime i prezime
Dodajte sudionika
Tvrtka / udruga / institucija
Adresa
Mjesto i poštanski broj
Telefon
E-mail
OIB TVRTKE
Kontakt osoba
Pristajem na elektroničku privolu u kojoj dopuštam da me se kontaktira putem e-maila u marketinške svrhe.