Mapa znanja

Otvoreni seminari

Naziv seminara

Google Analytics - mjerenje posjećenosti web stranica

Predavač

Petar Čerina, stručnjak za digitalno oglašavanje, SeekandHit

Svrha seminara

Internetskim oglašavanjem postiže se mjerljiv rast prodaje bez obzira s kojom se djelatnosti bavili i na koliko uskom, odnosno širokom geografskom području prodavali svoje proizvode ili usluge. S rastom internetskog oglašavanja Google Analytics je postao nezaobilazan dio kvalitetnog marketinga i skupa s AdWordsom pruža ogromne mogućnosti kad je riječ o rastu i razvoju prodaje proizvoda ili usluga. Google Analytics pruža detaljan uvid u sve klikove i akcije koje su se dogodile na vašoj stranici te služi kao glavni izvor informacija na osnovu kojih možete unaprijediti svoju prodaju i postići rast.

Na ovom seminaru ćete naučiti postaviti Google Analytics na vašu web stranicu pomoću Google Tag Managera, kreirati remarketing liste u Analyticsu te kreirati goalove (ciljeve) pomoću kojih ćete jednostavnije pratiti jeste li ostvarili povrat na uložena sredstva. Osim toga, naučit ćete čitati dostupne izvještaje u Analyticsu pomoću kojih ćete saznati s kojih geolokacija posjetitelji dolaze na vaše stranice, s kojih izvora prometa, jesu li s plaćenog prometa ili možda s organskog, koje sadržaje pregledavaju na stranici, koje su njihova demografska obilježja, s kojih uređaja najčešće dolaze na stranicu i sl. Saznat ćete i sve o e-commerceu, koje su njegove prednosti i koje su koristi koje možete imati od njega.

Dakle, svrha seminara je da naučite iz velike mase podataka izvući one najbitnije koji će vam signalizirati eventualne probleme sa stranicom ili kampanjom, kao i pozitivne strane te prednosti. Cilj je da na osnovu tih podataka napravite optimizaciju web stranice ili pak AdWords kampanja koje će vam pomoći da ostvarite povrat na uložena sredstva. 

Namjena

Seminar je namijenjen onima koji žele povećati svoju prodaju uz minimalne troškove. Naučit ćete kako na osnovu podataka iz Google Analyticsa optimizirati svoju web stranicu ili AdWords kampanju tako da već i malim ulaganjem postignete dobre povrate investicija.

Način realizacije

PPT prezentacija, Google Analytics sučelje.

Iz programa seminara

I. Uvod u Google Analytics

  • Osnovne postavke Google Analyticsa
  • Postavljanje Google Analyticsa pomoću Google Tag Managera
  • Kreiranje goalova u Google Analyticsu
  • Kreiranje Remarketing lista
  • Povezivanje Google Analyticsa i AdWordsa

II. Google Analytics izvještaji

  • Real-time izvještavanje
  • Izvještaji o publici
  • Izvještaji o akvizicijama
  • Izvještaji o ponašanju posjetitelja
  • Izvještaji o konverzijama

III. Analiza publike na web stranici

  • Kako saznati koja publika dolazi na web stranicu?
  • Koja je struktura vaših posjetitelja prema demografiji, interesima, lokaciji i tehnologiji?
  • Kakvi su vaši rezultati u usporedbi sa konkurencijom?
  • Kakav je tok posjetitelja na vašoj stranici, gdje najčešće odustaju?

IV. Analiza akvizicija

  • S kojih izvora prometa posjetitelji dolaze na stranicu?
  • Kako se ponašaju posjetitelji koji dolaze na stranicu preko AdWords oglasa? 
  • Kakva je distribucija posjetitelja na web stranici tokom dana?
  • Kakvi su rezultati display, odnosno video kampanja?

V. Analiza ponašanja posjetitelja na stranici

  • Koje sadržaje na stranici posjetitelji pregledavaju?
  • Daju li vam landing stranice na oglasima željene rezultate?
  • Kakva je brzina vaše web stranice?

VI. Analiza rezultata

  • Jesu li postignuti željeni ciljevi?
  • S kojih izvora prometa dolaze posjetitelji koji konvertiraju?
  • Koliki je broj konverzija asistiran od strane AdWords kampanje?
  • Koji izvori prometa su postigli najbolje rezultate?

VII. E-commerce

  • Zašto bi trebali postaviti e-commerce i kakve informacije vam pruža?
  • Koliki je prihod prema izvorima prometa?
  • Koji su proizvodi ili usluge najprodavaniji?
  • Koliko je vremena i sesija potrebno posjetitelju da napravi kupnju?

VIII. Radionica – Analiza podataka i donošenje odluka o izmjenama na kampanji

Predavač

Petar Čerina je certificirani Google stručnjak za Search, Display, Mobile i Video oglašavanje te vlasnik certifikata za Google Analytics. Diplomirani ekonomist na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Splitu. Zaposlenik agencije za digitalno oglašavanje SeekandHit s iskustvom rada na različitim Google AdWords kampanjama za velike klijente poput Podravke, Emmezete, Sunčanog Hvara i drugih, kao i kampanjama na ostalim tražilicama poput Binga i Yandexa te oglasnim kampanjama na društvenim mrežama.  

Vrijeme

petak, 6.10.2017. od 9:00 do 16:00

Mjesto

Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb

Kotizacija

1390,00 HRK
U cijenu nije uračunat PDV.

On-line prijava na seminar

Naziv seminara Google Analytics - mjerenje posjećenosti web stranica
Vrijeme petak, 6.10.2017. od 9:00 do 16:00

Ime i prezime
Dodajte sudionika
Tvrtka / udruga / institucija
Adresa
Mjesto i poštanski broj
Telefon
Fax
E-mail
OIB TVRTKE
Kontakt osoba