Mapa znanja

Otvoreni seminari

Naziv seminara

Google Analytics

Predavač

Robert Petković

Svrha seminara

Broj sudionika je ograničen: 15

Google Analytics je najkorišteniji alat za analizu internetskih stranica, internetskih trgovina i mobilnih aplikacija u svijetu. Besplatan je, jednostavan za korištenje, a informacije koje pruža su izrazito vrijedne za svako poduzeće. Kod optimizacije i poboljšanja svake internetske stranice sudjeluje više osoba, a svakoj od njih Google Analytics pruža mogućnost dobivanja zasebnih izvješća i analiza. Analize se mogu kreirati za: 

1.    Analize za vlasnike biznisa, direktore, upravne odbore u kojima nalazimo odgovore na pitanja: Koje su marketinške kampanje (online i offline) najučinkovitije? Tko su vaši kupci? Koji posjetitelji postaju klijenti/kupci? Gdje se nalaze nova tržišta i nove prilike?

2.    Analize za marketinške stručnjake: Odakle dolaze posjetitelji i što rade na web stranici? Optimizacija kanala i ulaganja u iste. Kako pomoću web stranice od posjetitelja “napraviti” kupce / klijente? Koje ključne riječi donose najbolje rezultate i vode do konverzija? Koje su online i offline kampanje najučinkovitije?

3.    Analize za web developere: Optimizacija postojećih stranica. GA - preduvjet za kvalitetan redizajn. Kretanje i putevi od posjetitelja do ispunjenja ciljeva. Tehnološki trendovi. Koji operativni sustav koriste posjetitelji? Koji internet preglednik koriste? Veličina ekrana i optimizacija za iste. Na kojim se web stranicama najviše zadržavaju? S kojih stranica posjetitelji napuštaju našu stranicu?

4.    Analize za content managere: Koji sadržaj korisnici konzumiraju? Utjecaj sadržaja na konverzije.

Namjena

Seminar je namijenjen vlasnicima biznisa, direktorima, voditeljima prodaje i marketinga, marketinškim agencijama te svima koji žele poboljšati svoju internetsku stranicu i online prodaju i prezentaciju.

Način realizacije

Power Point prezentacija koja se naslanja na realne primjere iz prakse i iskustva predavača. Polaznicima će biti prikazana izrada i definiranje Google Analytics izvješća.

Iz programa seminara

I. Osnovne postavke Google Analyticsa

  • Instalacija Google Analytics koda za praćenje
  • Kako ispravno povezati Google Analytics i AdWords?
  • Hijerarhija Google Analytics računa
  • Određivanje i kreiranje ciljeva u Google Analyticsu
  • Kreiranje filtriranih i nefiltriranih Pregleda
  • Kreiranje remarketing liste

II. Izvještaj u Stvarnom vremenu (Real-time)

  • U kojim situacijama je koristan izvještaj u stvarnom vremenu?
  • Koje informacije pruža i kako ih iskoristiti?

III. Izvještaj o posjetiteljima stranice

  • S kojih lokacija dolaze posjetitelji?
  • U koje interesne skupine spadaju posjetitelji?
  • Koja su demografska obilježja posjetitelja?
  • Kakav je odnos prometa prema vrsti uređaja
  • Vraćaju li se posjetitelji na stranicu nakon prvog posjeta?

IV. Izvještaj o akviziciji prometa

  • Koji su glavni izvori prometa na stranici?
  • Iz kojih izvora dolaze posjetitelji koji najčešće konvertiraju?
  • Kako se ponašaju posjetitelji koji na stranicu stignu putem AdWords kampanja?
  • Pregled uspješnosti ključnih riječi iz kampanje
  • Najčešće traženi pojmovi putem kojih posjetitelji dolaze na stranicu
  • Kojim satima i danima u tjednu posjetitelji najčešće dolaze na stranicu putem oglasa?
  • Kako se ponašaju posjetitelji koji na stranicu stignu putem Display kampanja?
  • Što je Search konzola i kako je možemo koristiti?
  • Kako se ponašaju posjetitelji koji na stranicu stignu putem društvenih mreža?

V. Izvještaj o ponašanju posjetitelja na web stranici

  • Kako se posjetitelji kreću po stranici?
  • Koje stranice posjetitelji najčešće posjećuju?
  • Na kojim stranicama posjetitelji najčešće odustaju i kako to popraviti?
  • Kako saznati brzinu web stranice?
  • Kako povećati brzinu učitavanja web stranice?
  • Analiza okvira za pretraživanje na web stranici
  • Analiza rezultata postavljenih Događaja (Events)

VI. Izvještaj o ostvarenim ciljevima

  • Jesu li ostvareni postavljeni ciljevi?
  • Koji izvori prometa su najviše pridonijeli ostvarivanju ciljeva?
  • Je li ostvaren povrat na uložena sredstva?
  • Koji su putevi kojima posjetitelji najčešće ostvaruju postavljene ciljeve?
  • Što su asistirane konverzije?
  • Koliko vremena protekne od prvog klika do konačnog ostvarivanja cilja?
  • Modeli atribucije

Vrijeme

petak, 16.10.2020. od 9:00 do 16:00

Mjesto

Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb

Kotizacija

1390,00 HRK
U cijenu nije uračunat PDV.

On-line prijava na seminar

Naziv seminara Google Analytics
Vrijeme petak, 16.10.2020. od 9:00 do 16:00

Ime i prezime
Dodajte sudionika
Tvrtka / udruga / institucija
Adresa
Mjesto i poštanski broj
Telefon
E-mail
OIB TVRTKE
Kontakt osoba
Pristajem na elektroničku privolu u kojoj dopuštam da me se kontaktira putem e-maila u marketinške svrhe.