Otvoreni seminari
Naziv seminaraGoogle Analytics
Predavač
Robert Petković
Svrha seminara
Broj sudionika je ograničen: 10
Google Analytics je najkorišteniji alat za analizu internetskih stranica, internetskih trgovina i mobilnih aplikacija u svijetu. Besplatan je, jednostavan za korištenje, a informacije koje pruža su izrazito vrijedne za svako poduzeće. Kod optimizacije i poboljšanja svake internetske stranice sudjeluje više osoba, a svakoj od njih Google Analytics pruža mogućnost dobivanja zasebnih izvješća i analiza. Analize se mogu kreirati za:
1. Analize za vlasnike biznisa, direktore, upravne odbore u kojima nalazimo odgovore na pitanja: Koje su marketinške kampanje (online i offline) najučinkovitije? Tko su vaši kupci? Koji posjetitelji postaju klijenti/kupci? Gdje se nalaze nova tržišta i nove prilike?
2. Analize za marketinške stručnjake: Odakle dolaze posjetitelji i što rade na web stranici? Optimizacija kanala i ulaganja u iste. Kako pomoću web stranice od posjetitelja “napraviti” kupce / klijente? Koje ključne riječi donose najbolje rezultate i vode do konverzija? Koje su online i offline kampanje najučinkovitije?
3. Analize za web developere: Optimizacija postojećih stranica. GA - preduvjet za kvalitetan redizajn. Kretanje i putevi od posjetitelja do ispunjenja ciljeva. Tehnološki trendovi. Koji operativni sustav koriste posjetitelji? Koji internet preglednik koriste? Veličina ekrana i optimizacija za iste. Na kojim se web stranicama najviše zadržavaju? S kojih stranica posjetitelji napuštaju našu stranicu?
4. Analize za content managere: Koji sadržaj korisnici konzumiraju? Utjecaj sadržaja na konverzije.
Namjena
Seminar je namijenjen vlasnicima biznisa, direktorima, voditeljima prodaje i marketinga, marketinškim agencijama te svima koji žele poboljšati svoju internetsku stranicu i online prodaju i prezentaciju.
Način realizacije
Power Point prezentacija koja se naslanja na realne primjere iz prakse i iskustva predavača. Polaznicima će biti prikazana izrada i definiranje Google Analytics izvješća.
Iz programa seminara
I. Osnovne postavke Google Analyticsa
-
Instalacija Google Analytics koda za praćenje
-
Kako ispravno povezati Google Analytics i AdWords?
-
Hijerarhija Google Analytics računa
-
Određivanje i kreiranje ciljeva u Google Analyticsu
-
Kreiranje filtriranih i nefiltriranih Pregleda
-
Kreiranje remarketing liste
II. Izvještaj u Stvarnom vremenu (Real-time)
-
U kojim situacijama je koristan izvještaj u stvarnom vremenu?
-
Koje informacije pruža i kako ih iskoristiti?
III. Izvještaj o posjetiteljima stranice
-
S kojih lokacija dolaze posjetitelji?
-
U koje interesne skupine spadaju posjetitelji?
-
Koja su demografska obilježja posjetitelja?
-
Kakav je odnos prometa prema vrsti uređaja
-
Vraćaju li se posjetitelji na stranicu nakon prvog posjeta?
IV. Izvještaj o akviziciji prometa
-
Koji su glavni izvori prometa na stranici?
-
Iz kojih izvora dolaze posjetitelji koji najčešće konvertiraju?
-
Kako se ponašaju posjetitelji koji na stranicu stignu putem AdWords kampanja?
-
Pregled uspješnosti ključnih riječi iz kampanje
-
Najčešće traženi pojmovi putem kojih posjetitelji dolaze na stranicu
-
Kojim satima i danima u tjednu posjetitelji najčešće dolaze na stranicu putem oglasa?
-
Kako se ponašaju posjetitelji koji na stranicu stignu putem Display kampanja?
-
Što je Search konzola i kako je možemo koristiti?
-
Kako se ponašaju posjetitelji koji na stranicu stignu putem društvenih mreža?
V. Izvještaj o ponašanju posjetitelja na web stranici
-
Kako se posjetitelji kreću po stranici?
-
Koje stranice posjetitelji najčešće posjećuju?
-
Na kojim stranicama posjetitelji najčešće odustaju i kako to popraviti?
-
Kako saznati brzinu web stranice?
-
Kako povećati brzinu učitavanja web stranice?
-
Analiza okvira za pretraživanje na web stranici
-
Analiza rezultata postavljenih Događaja (Events)
VI. Izvještaj o ostvarenim ciljevima
-
Jesu li ostvareni postavljeni ciljevi?
-
Koji izvori prometa su najviše pridonijeli ostvarivanju ciljeva?
-
Je li ostvaren povrat na uložena sredstva?
-
Koji su putevi kojima posjetitelji najčešće ostvaruju postavljene ciljeve?
-
Što su asistirane konverzije?
-
Koliko vremena protekne od prvog klika do konačnog ostvarivanja cilja?
-
Modeli atribucije
Vrijeme
petak, 7.5.2021. od 9:00 do 16:00
Mjesto
Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb
Kotizacija
1490,00 HRK
U cijenu nije uračunat PDV.
On-line prijava na seminar