Mapa znanja

Otvoreni seminari

Naziv seminara

Digitalna strategija

Predavač

Dino Oreški

Svrha seminara

Svaka organizacija danas prolazi kroz digitalnu transformaciju. S ciljem rasta i napretka, uprave se suočavaju pred velikim izazovima. Timovi i odjeli koji na svojim leđima nose većinu projekata su komercijalni (marketing i prodaja) i IT timovi.

Cijeli proces kreće od izrade digitalne strategije. Utrku na tržištu danas dobivaju oni koji se najbrže prilagođavaju promjenama. To zna biti dvosjekli mač, jer većina organizacija implementira razne sustave ad hoc, bez unaprijed definirane strategije.

Iz tog smo razloga odlučili napraviti seminar na temu izrade digitalne strategije, čime se naš predavač bavi gotovo 15 godina. Dotičemo se pitanja poput: kako uspostaviti digitalnu arhitekturu, performance marketing, prodajne i marketinške funnele, analize, poslovnu inteligenciju, account based marketing (ABM), optimizaciju trenutnih aktivnosti, i sl.

Ako si često postavljate ova pitanja:

· kako se istaknuti na internetu?

· imamo 159 različitih softvera, alata i sustava, ali kako da ih sve objedinimo da nam daju jedinstvena izvješća?

· kako da povećamo prodaju koristeći suvremene digitalne alate?

onda vam treba digitalna strategija.

Izbjegnite komunikacijski šum između vas i kupaca, kao i između vaše uprave, marketinga, prodaje i IT-a. Prijavite se na naš seminar!

Namjena

Seminar je namijenjen organizacijama koje su spremne prigrliti promjene i kupca staviti na prvo mjesto. Za to su najviše odgovorni članovi uprava, marketinga, prodaje i IT-a. Kupac ne zna i ne želi znati razliku između vaše unutarnje organizacije, ali želi sve informacije odmah. Ako na to niste spremni, vaša konkurencija jest.

Način realizacije

Power point prezentacija (teorijski dio) i praktične vježbe za svaku organizaciju. Za drugi dio je poželjno da imate laptop, ali vam nužno ne treba. Sve se radi interaktivno i na stvarnim primjerima te s postojećim alatima.

Iz programa seminara

I. Što je digitalna strategija?

II. Jasan rezultat

  • Definiranje izazova koji stoje na putu do ostvarivanja rezultata
  • Planiranje vezanih aktivnosti kojima rješavamo izazove
  • Mjerenje, analiza i optimizacija tih aktivnosti

III. Koraci uspostave digitalne strategije

IV. Najčešće greške

V. Content strategija

  • Buyers Journey
  • Marketing funnel
  • Sales funnel

VI. CRM

VII. Što nas čeka u budućnosti?

Predavač

Dino Oreški je karijeru počeo u Neckermannu prije 14 godina, a prvi radni zadatak nakon diplome mu je bio – preseliti katalog na webshop. Nakon toga postaje voditelj eCommerce odjela u Quelleu gdje je zadužen za vođenje tima i u to vrijeme najvećeg webshopa u Hrvatskoj. Potom prelazi u KG Mediju, agenciju specijaliziranu za promociju hrvatske turističke ponude gdje provodi online oglašivačke kampanje bazirane na online booknzima, za sve vodeće hrvatske hotelijerske kuće. Iduća postaja je Inventa, na poziciji Web & eCommerce managera gdje je bio project manager web shopova. Vraća se u turizam, u Dubrovačke Vrtove Sunca te nakon četiri godine odlazi u IT svijet - u Span, gdje pokreće digitalni marketing. Danas je managing partner i konzultant u firmi Consalta, suosnivač je i, također konzultant, u Udruzi eCommerce Hrvatska. Voli izazove i vjeruje da za svaki problem postoji rješenje. Pomiče granice uspješnim kombiniranjem tehnologije i marketinga. Za dodatnu inspiraciju često zaviri u razne knjige, blogove i članke.

Vrijeme

četvrtak, 18.7.2019. od 9:00 do 16:00

Mjesto

Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb

Kotizacija

1390,00 HRK
U cijenu nije uračunat PDV.

On-line prijava na seminar

Naziv seminara Digitalna strategija
Vrijeme četvrtak, 18.7.2019. od 9:00 do 16:00

Ime i prezime
Dodajte sudionika
Tvrtka / udruga / institucija
Adresa
Mjesto i poštanski broj
Telefon
E-mail
OIB TVRTKE
Kontakt osoba
Pristajem na elektroničku privolu u kojoj dopuštam da me se kontaktira putem e-maila u marketinške svrhe.