Mapa znanja

Otvoreni seminari

Naziv seminara

Customer retention - kako zadržati postojeće kupce

Predavač

Dino Oreški

Svrha seminara

Kupci su srž svakog biznisa. Važno je kontinuirano pronalaziti nove kupce, ali i zadržati postojeće. Postojeći, višegodišnji kupac beskrajno je vrjedniji od „jednokratnog“ kupca, stoga bi vaš cilj trebao biti poboljšanje i poticanje dugoročnih odnosa. Povećanje stope zadržavanja kupaca za samo 5% može povećati dobit od 25% do nevjerojatnih 95%. Unatoč vašim marketinškim naporima za novim akvizicijama, ovo je dugoročno najučinkovitija strategija za povećanje prihoda.

Prema Harvard Business Review, stjecanje novih kupaca može biti između 5 - 25 skuplje od prodaje postojećim kupcima. Zadržavanje kupaca je, stoga, vitalno. 40% je veća vjerojatnost da ćete prodati postojećem kupcu nego novom. Zašto? Jer oni koji nikad prije nisu ništa kupili od vas, možda i dalje budu oprezni prema vašim proizvodima, uslugama i načinima rada. Jednostavno vas još ne poznaju. Međutim, povratni kupac je provjereni potrošač koji surađuje s vama dovoljno dugo da shvati vrijednost koju mu donosite, potičući ga tako da i dalje surađuje s vama.

Iz B2B perspektive, zadržavanje kupaca također omogućava jednostavnu kontrolu fiksnih troškova. Tvrtke koje su previše usredotočene na velike kampanje za akviziciju novih kupaca na kraju će potrošiti više novca za angažiranje novog prodajnog tima i razvijanje marketinških strategija koje mogu postati skupe ako su uključena istraživanja i analiza podataka. Na kraju, možda nećete toliko zaraditi kad uzmete u obzir koliko ste upravo potrošili da potaknete rast. Sve je u pronalaženju te savršene ravnoteže proizvoda i tržišta.

S obzirom na to da se mnogi vjerni kupci češće vraćaju, puno je jednostavnije dobiti povratne informacije i izmjeriti stopu zadovoljstva istih. Iz brojnih studija i razvoja istraživanja jasno je da je marketinška strategija usmjerena na zadržavanje među najučinkovitijima.  Ako već nemate strategiju zadržavanja kupaca, počnite odmah raditi na jednoj. Omogućit će vam povećanje prihoda i novu priliku za rast.

Namjena

Komercijalni su timovi (marketing i prodaja) itekako svjesni važnosti stvaranja dugoročnih odnosa s kupcima, kao temelja rasta poslovnog rezultata. Vrlo je važno kreiranje strategije i alata koji vam u tome pomažu, a u pravo će o tome biti naglaska na ovom seminaru. Od važnosti loyalty programa, primjera iz prakse, definiranju pristupa postojećim kupcima, pa sve do taktika za povećanje prodaje.

Način realizacije

Seminar je zamišljen kao kombinacija prikaza istraživanja i praktičke radionice. Poželjno je da sudionici imaju laptop, ali nije neophodno.

Iz programa seminara

  • Definiranje ponuda i UVP-a (Unique Value Proposition)
  • Komercijalna organizacijska struktura i ključna područja za usklađivanje
  • Marketinški i prodajni lijevak (funnel)
  • Buyers journey
  • Usklađivanje prodaje i marketinga - za strategiju održivog rasta 
  • Neophodni digitalni alati
  • Kolaboracijski alati
  • CRM
  • Marketing i Sales pipeline
  • Lead scoring modeli
  • Email automatizacije
  • Zaključak

Predavač

Dino Oreški karijeru je počeo u Neckermannu prije 14 godina, a prvi radni zadatak nakon diplome mu je bio – preseliti katalog na webshop. Nakon toga postaje voditelj eCommerce odjela u Quelleu gdje je zadužen za vođenje tima i u to vrijeme najvećeg webshopa u Hrvatskoj. Potom prelazi u KG Mediju, agenciju specijaliziranu za promociju hrvatske turističke ponude gdje provodi online oglašivačke kampanje bazirane na online bookinzima, za sve vodeće hrvatske hotelijerske kuće. Iduća postaja je Inventa, na poziciji Web & eCommerce managera gdje je bio project manager web shopova. Vraća se u turizam, u Dubrovačke Vrtove Sunca te nakon četiri godine odlazi u IT svijet - u Span, gdje pokreće digitalni marketing. Danas je direktor strateškog razvoja digitalnog marketinga u Pro media grupi, konzultant u agenciji Upping, suosnivač je i, također konzultant, u Udruzi eCommerce Hrvatska. Voli izazove i vjeruje da za svaki problem postoji rješenje. Pomiče granice uspješnim kombiniranjem tehnologije i marketinga. Za dodatnu inspiraciju često zaviri u razne knjige, blogove i članke.

Vrijeme

četvrtak, 9.9.2021. od 9:00 do 16:00

Mjesto

Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb

Kotizacija

1290,00 HRK
U cijenu nije uračunat PDV. Za prijave i uplate do 15.8.2021. odobravamo popust, redovna kotizacija je 1490,00 + PDV.

On-line prijava na seminar

Naziv seminara Customer retention - kako zadržati postojeće kupce
Vrijeme četvrtak, 9.9.2021. od 9:00 do 16:00

Ime i prezime
Dodajte sudionika
Tvrtka / udruga / institucija
Adresa
Mjesto i poštanski broj
Telefon
E-mail
OIB TVRTKE
Kontakt osoba
Pristajem na elektroničku privolu u kojoj dopuštam da me se kontaktira putem e-maila u marketinške svrhe.