Mapa znanja

Otvoreni seminari

Naziv seminara

Akademija Web prodaja

Predavač

Ivica Kruhek

Svrha seminara

Broj polaznika je ograničen kako bi se što kvalitetnije provodio praktičan rad.

Internet tržište jedno je od najvećih svjetskih tržišta u razvoju. Odluka o kupnji određenog proizvoda sve se više donosi na temelju informacija koje su dostupne na internetu i sve više ljudi odlučuje se na kupnju putem interneta. Mnoge tvrtke u Hrvatskoj koje su klasičnu prodaju upotpunile web trgovinom bilježe ogroman rast. Statistička kuća Statista predviđa da će se online poslovanje u Hrvatskoj do 2020. godine kontinuirano širiti, te da će Europska unija, sa svojom direktivom Europe 2020, intenzivno raditi na poboljšanju digitalne ekonomije i same online trgovine, te je krajnje vrijeme da se i domaće tvrtke uključe u utrku izrade vlastite web trgovine. Domaće tvrtke koje su klasičnu prodaju već upotpunile online trgovinom bilježe golemi rast. Prema podacima Eurostata iz prosinca 2015. svaki je treći stanovnik Hrvatske naručivao robu ili usluge online, dok je u Europi to činio svaki drugi. Web trgovina se isplati mnogo više od svih fizičkih trgovina! Kada biste u web trgovinu uložili polovicu iznosa od ulaganja u jednu fizičku trgovinu, vrlo brzo biste ostvarili veći profit. No pokretanje i održavanje vlastite web trgovine zahtjevan je postupak za koji se treba temeljito pripremiti, a znanje o web prodaji presudno je za njezin uspjeh. 

Internet trgovina je prodajno mjesto otvoreno 24 sata dnevno, 365 dana u godini i to za kupce cijelog svijeta. Bilo tko, bilo kada može posjetiti vaše web mjesto i kupiti proizvod ili proizvode koje nudite. Prednost otvaranja web trgovine je neusporedivo niža investicija i rizik nego otvaranje fizičke trgovine na lokaciji u nekom mjestu ili gradu. Ne morate brinuti o radnom vremenu, najmu prostora, sigurnosti svoje poslovnice, zapošljavanju dodatnog osoblja, i raznim drugim stvarima od kojih se neke često i previde.

Pokretanje i održavanje vlastite web (online) trgovine zahtjevan je postupak za koji se treba temeljito pripremiti.

U uvodnom dijelu seminara govorit ćemo o potencijalima web trgovine u Hrvatskoj, isplati li se ulagati u to područje, tko može prodavati online, te kako svoju tvrtku pripremiti za taj korak, kako organizirati tim koji bi trebao pokrenuti web trgovinu, te kako njome upravljati.

Sudionici seminara upoznat će se s postojećim platformama za izradu web trgovine, kako web trgovinu promovirati, načinima plaćanja, te kako web shop povezati sa skladištem.

Lijepa i funkcionalna web trgovina neće puno napraviti ako ni jedan kupac ne uđe u nju. Naučit ćete kako privući ciljane kupce, kakav marketing na internetu funkcionira, što je isplativo, a što nije. Što treba mjeriti kako bi promet redovito bio u porastu?

Jedno od najtraženijih zanimanja trenutno u Hrvatskoj je voditelj web shopa. Znanje o web prodaji presudno je za njezin uspjeh. Isti proizvodi su na webu, a jedna web trgovina bilježi mnogostruko  veći prihod od druge. Dođite i saznajte zašto je to tako, budite konkurentni na sve izazovnijem web tržištu!

Namjena

Seminar je namijenjen svima koji planiraju uskoro pokrenuti svoju internetsku prodaju ili su je već pokrenuli. Idealni polaznici seminara su vlasnici malih i srednjih tvrtki, koje mogu izravno prodavati na internetu svoje proizvode ili usluge, voditelji prodaje i marketinga u tvrtkama koje posluju na internetu i zaposlenici u prodajnim odjelima ili komercijalisti u tvrtkama koje mogu ostvariti prodaju i na internetu.

Način realizacije

Radionica, ppt, case study najuspješnijih web shopova.

Raspored seminara

I dio od 09:00 do 12:15 (pauza 15 min.)
od 12:15 do 13:15 ručak je organiziran u hotelu Sheraton
II dio od 13:15 do 16:00 (pauza 15 min.)

Iz programa seminara

WEB PRODAJA I:

1. tema: Kako se pripremiti za pokretanje web trgovine, 14.11.2019, cijena: 1390,00 + PDV

Na prvom, uvodnom dijelu, govorit ćemo o potencijalima web trgovine u Hrvatskoj, isplati li se ulagati u to područje, tko može prodavati online te kako svoju tvrtku pripremiti za prodaju putem weba:

  • Trendovi u elektronskoj trgovini u svijetu
  • Trendovi u elektronskoj trgovini u Republici Hrvatskoj
  • Kako pripremiti svoju tvrtku za trgovanje putem interneta, gdje početi?
  • Što ću morati promijeniti unutar svoje tvrtke da možemo početi prodavati online?
  • Kakvi mi ljudi trebaju, trebam li zaposliti nekoga?
  • Kakav model razmišljanja mi treba da bi web trgovina uspjela?
  • Je li prodaja na internet drugačija od prodaje u živo?
  • Jesu li web trgovine isplative, kako znam hoće li moja biti isplativa?
  • Zašto su neke web trgovine isplative, a neke potpuni promašaj?
  • Koliko vremena i novaca mi treba za pokretanje web trgovine?

Pravni aspekti web trgovine

  • Kakve veze ima pravo i web trgovina? 
  • Kako izbjeći kazne inspektora radi pravnih nepravilnosti? 
  • Kojim pravnim pretpostavkama mora udovoljiti web shop? 
  • Predstavljanje minimalnog zakonskog teksta koji mora imati svaki web shop 
  • Kojim pravnim tehnikama možete maksimalno zaštiti svoje interese? 
  • Mogućnost postavljanja pitanja i predlaganja najboljeg rješenja 
  • Primjeri najčešćih grešaka koje treba izbjegavati kod web trgovine 
  • Kako izbjeći kazne i sudske postupke? 
  • Što ako se dogodi sudski postupak, treba li se bojati?

2. tema: Proces izrade i implementacija web shop rješenja, 15.11.2019, cijena: 1390,00 + PDV

U sklopu ove edukacije dobit ćete sve informacije o tome kako krenuti s tehničkom izradom web trgovine, na što paziti, kako kupcima omogućiti plaćanje kreditnim karticama, kako web shop povezati s lagerom i dobiti primjere gotovih uspješnih web trgovina:

  • Samostalna web trgovina ili web trgovina kao dodatak fizičkoj trgovini
  • Hoće li moja trgovina biti B2B ili B2C ili kombinacija?
  • Tko je moj kupac, zašto je to važno?
  • Desktop, tablet, smartphone – gdje su kupci?
  • Kako odabrati dizajnersko i programsko rješenje na kojem ću temeljiti svoj web shop?
  • Što je korisničko iskustvo web trgovine i zašto je važno?
  • Važni elementi svake tipične stranice web shopa
  • Važne funkcionalnosti web trgovine I njihova korelacija s rezultatima
  • Načini plaćanja u web trgovinama (kreditne kartice, PayPal, virmani, pouzeće, opće uplatnice, mobitel, SMS poruke)
  • Integracija naplate kreditnim karticama
  • Sigurno plaćanje
  • Povezivanje s postojećim IT/ERP sustavima u tvrtki
  • Povezivanje s vanjskim sustavima (Google Maps, CRM rješenja I sl.)
  • Odabir dostavne službe i mogućnosti direktnih povezivanja
  • Analiza dobrih primjera gotovih web trgovina

WEB PRODAJA II:

1.tema: Unapređenje web prodaje – dovođenje kupaca u web trgovinu, 28.11.2019, cijena: 1390,00 + PDV

  • Segmentacija kupaca – obraćate li se svim kupcima na jednak način, kako razviti grupe kupaca i različite teme komunicirati zainteresiranim skupinama
  • Personalizacija sadržaja i korisničkog iskustva - današnji web shopovi mogu na temelju navika kupaca svoj izgled i funkcionalnost prilagoditi svakom pojedinom kupcu, početna stranica i druge stranice ne moraju biti jednake za svakog kupca
  • Kvalitetan sadržaj (opis proizvoda, fotografije, recenzije) kao preduvjet prodaje u web trgovini - kupci u web trgovini ne mogu razgovarati s prodavačem, ne mogu postaviti pitanje i zato je važno napraviti kvalitetan opis proizvoda. Opis proizvoda treba odgovoriti na sva pitanja kupca.
  • Content marketing – sadržaj u funkciji privlačenja kupaca - što je content marketing i kako ga koristiti za privlačenje ciljanih korisnika te kako ga koristiti u svrhu povećanja konverzije?
  • Društvene mreže (Facebook, Twitter, Google+, Pinterest, LinkedIn) i web trgovina - koje društvene mreže odabrati, na koji način se baviti njima u kontekstu web trgovine
  • Optimizacija za tražilice (Google)
  • Priprema i slanje newslettera - kako stvoriti bazu kupaca, kako napraviti prvi newsletter, kako ga pretvoriti u prodajno oružje web trgovine
  • Google AdWords
  • Portali za uspoređivanje cijena i slični servisi
  • Affiliate marketing - postoji model marketinga koji se temelji na plaćanju samo provizije nakon obavljene kupnje, kako to funkcionira, kome se u Hrvatskoj obratiti i gdje se oglašavati na taj način.

2. tema: Optimizacija web stranice za konverzije, 29.11.2019, cijena: 1390,00 + PDV

  • Analiza poslovanja web trgovine – što pratiti, što mjeriti, koje alate koristiti?
  • Što je stopa konverzije i kako je izračunat?
  • Kako optimizirati web trgovinu i postići bolje rezultate prodaje?
  • 5 savjeta za optimizaciju slika zbog kojih će Google zavoljeti tvoju stranicu
  • Kako posjetitelja web stranice pretvoriti u kupca?
  • Kako organizirati sadržaj web stranice na jasan i logičan način - kako složene stvari mogu postati jednostavne?
  • Koji su najčešći razlozi odustanka od kupnje na web stranici:
  • Ergonomija – ako korisnik intuitivno ne zna što treba u sljedećem koraku učiniti najčešće odustaje – kako olakšati snalaženje na web stranici?
  • Registracija – korisnik se odluči na kupnju, ali zbog zamornog postupka registracije u posljednji trenutak odustaje od kupnje – kako to izbjeći?
  • Plaćanje – korisnik odustaje u zadnjem koraku zbog dodatnih troškova (poštarina, poreza ...), kako dodatne troškove iskomunicirati na jasan način?
  • Dizajn – lijepe stranice nisu nužno i učinkovite
  • Promocija – uspješnost oglašavanja ne smije biti broj posjeta stranicama već broj ostvarenih ciljeva: prodaja, rezervacija...
  • Najadekvatnija metode optimizacije:
  • A/B testing,
  • Copy Optimization
  • Customer Journey Analysis
  • Koji procesi i koraci vode prema boljem upoznavanju kupaca?
  • Tehnike povećanja prosječne vrijednosti košarice
  • Tehnike povećanja broja kupaca koji se vraćaju
  • Tehnike povećanja broja pretplatnika newslettera
  • Strategija upravljanja cijenama u web trgovini
  • Povećanje razine povjerenja kod kupaca
  • Briga o korisnicima, kvalitetna tehnička podrška
  • Tehnike povrata „izgubljenih“ kupaca
  • Case study - iskoristite tuđa iskustva za svoju prednost na tržištu

Predavač

Ivica Kruhek više od dvanaest godina pomaže domaćim i stranim tvrtkama da digitalne kanale uspješno stave u funkciju ostvarenja svojih poslovnih ciljeva. Iskustvom rada na više stotina web projekata upoznao je razne poslovne procese i stekao veliko iskustvo u razumijevanju načina poslovanja i prepoznavanju poslovnih potreba tvrtki svih veličina. Svoje znanje i iskustvo koristi u planiraju digitalnih strategija i izradi koncepata za e-commerce i druge složene web projekte. Zadnjih godina svoj fokus usmjerio je na proučavanje psihologije ponašanja korisnika na internetu što postaje ključan faktor u postizanju rezultata na webu. Direktor je i suvlasnik web agencije Marker gdje vodi e-commerce i složene web projekte.

Vrijeme

14.11. i 15.11.2019. te 28.11. i 29.11.2019. od 9:00 do 16:00

Mjesto

Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb

Kotizacija

4500,00 HRK
Cijena jednog dana je 1390,00 + PDV. Polaznici mogu pohađati jedan ili više dana. Dva dana su 2.300,00 + PDV. Ako se odlučite za sva 4 dana, cijena je 5.000,00 kn + PDV. Ako se želite prijaviti za jedan dan, prijavite se na e-mail: ivana@mapaznanja.hr

On-line prijava na seminar

Naziv seminara Akademija Web prodaja
Vrijeme 14.11. i 15.11.2019. te 28.11. i 29.11.2019. od 9:00 do 16:00

Ime i prezime
Dodajte sudionika
Tvrtka / udruga / institucija
Adresa
Mjesto i poštanski broj
Telefon
E-mail
OIB TVRTKE
Kontakt osoba
Pristajem na elektroničku privolu u kojoj dopuštam da me se kontaktira putem e-maila u marketinške svrhe.