Mapa znanja

Konferencije

Naziv konferencije

2. Konferencija o Web prodaji

Svrha konferencije

Mapa znanja organizira 2. Konferenciju o web prodaji, koja će se održati 9. i 10. svibnja 2017. u hotelu Sheraton u Zagrebu. 

Čak 73 % online kupaca ističe da su pristupačne cijene, ušteda vremena i mogućnost dostave najčešći razlozi za online kupnju. I sve je više onih koji kupuju online. Ipak, da bi web trgovina uspješno poslovala potrebno je poznavati navike online kupaca, znati kako se kvalitetno oglašavati, kako uspješno organizirati veleprodaju ili dostavu proizvoda, kako dizajnirati i optimirati web stranicu, upravljati reklamacijama te poznavati pravne aspekte e-trgovine. Kroz program konferencije sudionicima se omogućava da saznaju kako u skladu s propisima osmisliti privlačnu web trgovinu koja će svojim dizajnom, nadogradnjama i sadržajima privući kupca i potaknuti ga na kupnju.

Na konferenciji će govoriti neki od vodećih stručnjaka iz svijeta online prodaje iz tvrtki: Marker, Arbona, Hangar 18, Mojatrgovina.net, Alternativa za Vas, Kontra, Degordian, Partypops, Modeline, Telegram Roda, Mobis.hr, Bio&Bio, Forgebit, Hrvatska pošta.

Iz programa konferencije

Navike ponašanja kupaca u web trgovini (Ivica Kruhek, Marker)

Ana, Ivan, Martina i Hrvoje prosječni su posjetitelji i kupci u vašoj web trgovini. Oni očekuju da vaša trgovina ima integrirane funkcionalnosti koje će njima olakšati dolazak do proizvoda, informiranje i kupnju. Na ovom predavanju saznajte koje funkcionalnosti web trgovine koristi prosječan posjetitelj i što ne smijete izostaviti kod izrade web trgovine ako želite posjetitelje pretvarati u kupce.

E mail marketing za web trgovine (Mario Pintar, Hangar 18)

Čak 86% potrošača izjavilo je da želi primati promotivne newslettere od tvrtki čije proizvode kupuju i to barem jednom mjesečno. Newsletter je još uvijek jedan od najučinkovitijih kanala prodaje s najvišom stopom konverzije. Upravo zbog toga je spoj web trgovine i email marketinga pun pogodak, pogotovo ako koristite i email automatizaciju. Na predavanju ćete saznati u kojim sve situacijama možete koristiti automatizaciju, te na koji način osmisliti naslov newslettera kako bi što više ljudi otvorilo vaš email. Osim naslova, CTA (Call-To-Action) linkovi su najbitniji jer odvode pretplatnike na konkretnu web stranicu. 

Napredno Facebook oglašavanje za web trgovine (Ilija Brajković, Kontra)

31% korisnika se odlučuje na kupovinu proizvodi kojeg prati na društvenim mrežama.

U predavanju ćemo se maknuti od jednostavnoga i odmah krenuti na napredno. Pokazat ćemo neke od relativno jednostavnih, ali jako malo korištenih mogućnosti unutar Facebook oglasnog sučelja koje su korisne svim web trgovcima. Pokazat ćemo kako postaviti Facebook pixel i što učiniti s njim, kako mjeriti konverzije te kako optimizirati oglase za postizanje što boljih prodajnih rezultata.

SEO u web prodaji - ključne riječi i informacijska struktura (Marko Pačar, Degordian)

U e-Commerceu, razlika između dobro optimizirane web stranice i one koja to nije može predstavljati razliku između uspješnog poslovanja i poslovne katastrofe. Nimalo, stoga, ne čudi što SEO generira toliko interesa kada je e-Commerce u pitanju, a na ulaganje u rast organskog prometa se gleda kao na strateško ulaganje u razvoj poslovanja. Međutim, SEO često zna biti izuzetno kompleksan i uključivati tehnike iz raznih disciplina, a to pogotovo dolazi do izražaja u e-Commerceu gdje i najmanji strukturalni propusti mogu predstavljati razliku između prve pozicije na pretraživačima i potpunog izostanka s prve stranice rezultata. Na ovom predavanju naučit ćete kako:

  • Kako sastaviti SEO-friendly informacijsku strukturu web shopa?
  • Silo informacijska struktura i važnost unutarnjih linkova
  • Strateško optimiziranje web shopa za relevantne klastere ključnih riječi
  • Kako učiti od konkurencije?
  • Kako pronaći balans između optimizacije za tražilice i optimizacije za korisnike?

Panel rasprava: Web trgovci za web trgovce (Partypops, Modeline, Mobis electronic, Telegram Roda, Bio&Bio)

Izazovi dostave za web trgovce (Hrvatska pošta)

"Power up" vaše WordPress web trgovine (Goran Deak, Forgebit)

WordPress danas pogoni više od 25% web sjedišta, a da i to nije dovoljno, WooCommerce je implementiran na više od 37% eCommerce stranica.”

Pokretanje web trgovine je proces koji mnogi trgovci vide kao finalan korak u razvoju digitalnog trgovanja. Ali zapravo, tu je početak. Zašto su optimizacija web trgovine i "power up" mogućnosti koje trgovine nude svojim trenutnim i potencijalnim kupcima esencijalni za kvalitetnu i skalabilnu internet trgovinu koja će imati mjerljive povrate i jasno vidljive rezultate ključni?

2.dan

Kako mjerenjem posjetitelje pretvoriti u kupce (Hrvoje Galić, Arbona)

Posjetitelji dolaze na vašu web stranicu i imate informaciju o tome iz kojih izvora dolaze, koje stranice pregledavaju, koliko se zadržavaju, koliko stranica u prosjeku pregledaju, no je li to dovoljno da bi došli do zaključaka koliki je potencijal vaše web stranice iz perspektive prodaje?
Kako bi napravili detaljniju analizu potrebno je pratiti sljedeće:

  • Na koji način posjetitelji kupuju na vašoj web stranici, da li preko glavnih kategorija, ili koriste tražilicu na vašoj web stranici kako bi došli do traženog proizvoda ?
  • Kupuju li se većinom prvi proizvodi iz liste glavnih kategorija, ili ipak posjetitelji pregledavaju liste izdvojenih proizvoda i proizvode na akciji ?
  • Što se događa s listom proizvoda unutar glavnih kategorija, na koje proizvode posjetitelji najviše klikaju ?
  • Koje proizvode korisnici najviše dodaju u košaricu i koliko od njih rezultira kupovinom ?
  • Kako mjeriti uspješnost koraka kod checkout ?
  • Da li prodaja putem vašem web stranice ima potencijal za poboljšanje ?

Izvještaji i primjeri koji će biti prikazani su dio Google Analyticsa, korištenje izvještaja zahtjeva implementaciju naprednog eCommerce na web stranicama.

Aplikacija Riportus (Dario Horvat, Arbona)

Aplikacija Riportus pomaže vlasnicima web shopova da saznaju iz kojih firmi su bili korisnici koji su posjetili njihov web bez da su ostavili svoje kontakt podatke ili poslali upit.

97% korisnika napušta web stranice bez ostavljanja svojih kontakt podataka. To su većinom korisnici koji se nalaze u drugoj fazi "see -> think -> do" putovanja i samim time su veliki neiskorišten potencijal.  Uz aplikaciju Riportus možete saznati iz kojih tvrtki su ti korisnici, otkuda dolaze, koje su ih podstranice na Vašoj web stranici najviše zainteresirale kao i ostale informacije koje Vam mogu pomoći ostvariti novu poslovnu priliku.

B2B commerce (Siniša Cvjetković, MojaTrgovina.net)

Tako moćan alat, a tako ga malo tvrtki koristi. Skoro svaka tvrtka koja se danas bavi trgovinom, ujedno radi i veleprodaju. Nerijetko, veleprodaja je veći biznis od maloprodaje.

Izrada web trgovine nije trivijalan proces. Tko vam kaže da je lako napraviti „webshop“ – znajte, taj ga nije do sada imao, a nikada neće niti imati.

B2B web trgovina ima i dodatne specifičnosti u odnosu na maloprodajnu trgovinu. Stanja skladišta, partneri, rabatne politike, integracija s vašim ERP rješenjem, razmjena dokumenata i takve stvari su dijelovi ECommerce rješenja  bez kojeg često nema smisla raditi B2B web trgovinu. Koristeći provjerena rješenja na tržištu i suradnjom s tvrtkama s velikim iskustvom u tom području implementacija i vođenje B2B web trgovine ne mora nužno biti problem. Pokazat ćemo iz vlastitog iskustva, te iskustva naših korisnika kako jednostavno do vrhunskog rješenja koje prodaje.

Omnichanelling – višekanalna prodaja (Ivica Kruhek, Marker)

Vaši kupci ne čine razliku u tome da li informacije dobivaju putem online web trgovine ili direktno u fizičkoj trgovini. Oni žele jedinstveno korisničko iskustvo bez obzira koji kanal koriste za kupovinu ili komunikaciju s vašim brandom. Na ovom predavanju saznajte konkretne funkcionalnosti koje možete integrirati u svoje web trgovine i ispunite očekivanja današnjih kupaca.

Pravni aspekti web trgovine (Dijana Kladar)

Trgovci koji svoju robu ili uslugu prodaju putem web trgovine moraju znati propise koji ih obvezuju kod takvog poslovanja. Izgled web stranice i postavke na vašoj web stranici moraju udovoljiti propisanim pravilima. Cilj ove konferencije je trgovce koji imaju ili namjeravaju imati web shop upoznati s načinom kako zaštiti sebe od kupaca koji čekaju da pogriješite ili inspektora koji kažnjavaju trgovce. Na konferenciji ćete dobiti uvid u sudsku praksu i upravni postupak pred tržišnom inspekcijom, te ćete biti osposobljeni sami sigurno ostvariti svoja prava u inspekcijskom nadzoru. Upoznat ćemo vas kako pravno urediti tekstove na web shopu da oni budu u skladu sa zakonima i pravilnicima. Otkrit ćemo vam najbolje načine kako se osigurati da ne činite pravne greške u svome poslovanju, te vam odgovoriti na nedoumice koje imate oko tumačenja i primjene nekog zakonskog teksta. Upoznat ćemo vas i sa najavljenim izmjenama zakonodavstva na razini Europske unije i kako navedeno može utjecati na vlasnike web shopova u Hrvatskoj i one koji namjeravaju svoju robu ili usluge prodavati u drugim zemljama Europske unije. Sudionici konferencije će imati mogućnost postavljati pitanja i razjasniti pravne nedoumice koje su imali u svome poslovanju postavljajući pitanja predavaču koji ima dugogodišnje iskustvo kao odvjetnik i konzultant koji pruža pravnu podršku velikom broju trgovaca koji se bave web trgovinom.

  • Kakve veze ima pravo i web trgovina? 
  • Kako izbjeći kazne inspektora radi pravnih nepravilnosti? 
  • Kojim pravnim pretpostavkama mora udovoljiti web shop? 
  • Predstavljanje minimalnog zakonskog teksta koji mora imati svaki web shop 
  • Kojim pravnim tehnikama možete maksimalno zaštiti svoje interese? 
  • Mogućnost postavljanja pitanja i predlaganja najboljeg rješenja 
  • Primjeri najčešćih grešaka koje treba izbjegavati kod web trgovine 
  • Kako izbjeći kazne i sudske postupke? 
  • Što ako se dogodi sudski postupak, treba li se bojati? 

Vrijeme

utorak i srijeda, 9. i 10.5.2017. od 9:00 do 16:00

Mjesto

Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb

Kotizacija

2300,00 HRK
U cijenu nije uračunat PDV. Jedan dan: 1.390,00 + PDV

On-line prijava na konferenciju

Naziv konferencije 2. Konferencija o Web prodaji
Vrijeme utorak i srijeda, 9. i 10.5.2017. od 9:00 do 16:00

Ime i prezime
Dodajte sudionika
Tvrtka / udruga / institucija
Adresa
Mjesto i poštanski broj
Telefon
Fax
E-mail
OIB TVRTKE
Kontakt osoba