Mapa znanja

Konferencije

Naziv konferencije

Konferencija Employer branding

Predavač

Sanja Petek Mujačić, Đurđica Preočanin Korica, Blanka Lasić, Maja Crnjak, Maja Marković Mileusnić, Daniel Ackermann, Petra Murgić

Svrha konferencije

Zbog kroničnog nedostatka zaposlenih, sve su tvrtke, bez obzira na veličinu, pod velikim pritiskom da unaprijede svoju organizacijsku kulturu, načine vođenja i komunikacije te privlačenja i zadržavanja zaposlenih.

Kako se u priču privlačenja i zadržavanja zaposlenika uklapa employer branding, employee value proposition, iskustvo zaposlenika i sve one marketinške taktike koje su donedavno korištene samo za privlačenje kupaca?

S obzirom na to da su tvrtke i zaposlenici zamijenili mjesta i da tvrtke prodaju sve ono što nude osim svojim kupcima i svojim budućim i trenutnim zaposlenima, marketinške su strategije više nego korisne i u upravljanju ljudskim resursima.

Međutim, jednako kao i u marketingu, vaša ponuda mora odgovarati onome što reklamirate, jer ako ono što potencijalni „kupci“ vide u izlogu, ne odgovara onome što je u dućanu, sve strategije padaju u vodu.

Stoga je važno krenuti iznutra i izgraditi sve segmente vezane uz ljude na autentičan način i onaj koji odgovara njihovim potrebama.

No, bez obzira na 4. industrijsku revoluciju, nove zahtjevne generacije, društvene mreže – employer branding nije tako kompliciran (ni skup) kako se čini.

A kakav je zaista, kako izgraditi Vaš employer brand, od kojih komponenti se sastoji, kako je povezan s drugim procesima unutar HR-a? Sve to i još više, saznajte na Employer branding konferenciji na kojoj ćete, zbog njenog specifičnog formata, i vi imati priliku su-kreirati sadržaj i aktivno sudjelovati.

Ova konferencija namijenjena je svima onima koji žele nadograditi svoja znanja o employer brandingu, saznati više o tom području i naučiti od ostalih sudionika, njihovih izazova i rješenja, dobrih praksi…

Namjena

Konferencija je namijenjena svima koji direktno ili indirektno vode ljude i zaduženi su za procese zapošljavanja, i/ili imaju velik izazov u privlačenju i zadržavanju zaposlenih i svjesni su da je za održivost kompanije potrebna promjena u načinu privlačenja i općenito vođenja ljudi. Posebno je korisna profesionalcima koji se bave unapređenjem i razvojem sustava upravljanja ljudskim resursima, te svima koji su direktno ili indirektno odgovorni za privlačenje i zadržavanje ljudi u organizacijama (voditeljima ili direktorima tvrtki). Također će koristiti i marketinškim i komunikacijskim profesionalcima koji imaju zadatak raditi na employer brandingu interno u kompaniji i na eksternim kampanjama.

Način realizacije

World Cafe, panel, primjeri dobre prakse

Iz programa konferencije

  • World cafe – employer branding
  • Employee Value Proposition
  • Employee experience
  • Marketinške taktike i alati prilikom zapošljavanja i privlačenja zaposlenika
  • Izgradnja percepcije i imidža u očima potencijalnih i/ili trenutnih zaposlenika
  • Može li se employer brand izmjeriti i testirati?
  • Zašto je employer branding sve bitniji u kreiranju uspješnih organizacija?
  • Kakvim organizacijama je potreban employer branding?
  • Specifične kategorije zaposlenika – (IT, uslužno osoblje, zadržavanje stručnjaka, integriranje majki u organizaciju nakon povratka s porodiljnog, Generacija Z, Y, X – generacijski pristup zaposlenicima)

Predavač

Sanja Petek Mujačić, direktor i partner, Startaparat, Konzultant za organizacijsku kulturu i komunikaciju. Sanja ima višegodišnje menadžersko iskustvo u komunikacijskoj i kreativnoj industriji kao direktor agencije Bruketa&Žinić OM i kao partner u konzultantskoj kući VETTURELLI. Osim upravljanja tvrtkom, bavila se procesima širenja na druga tržišta, razvoja novih proizvoda i usluga (digitalni odjel, Design Thinking itd). Aktivna je u kreiranju i provedbi komunikacijskih strategija za klijente iz raznih industrija (financije, FMCG, korporativni sektor, retail), kao i u strateškom savjetovanju vezanom za razvoj organizacijske kulture i transformaciju. Pažnju i interes joj zaokupljaju teme vezane uz digitalnu transformaciju i ulogu čovjeka u tom procesu. Danas je partnerica u tvrtki Startaparat koja stvara inovativna rješenja za razvoj organizacijske kulture i komunikaciju.

Đurđica Preočanin Korica ima 20 godina iskustva unutar ljudskih resursa, u četiri industrije, u središnjoj i istočnoj Europi (Coca-Cola HBC, Siemens, AstraZeneca, Addiko Bank). Njeni projekti bili su uspostavljanje transformacijskih i strateških HR odjela, kreiranje employer brand-a kompanija, promjena organizacijske kulture na osnovi strategije kompanija, uvođenje kompanijskih vrijednosti i općenito kreiranje organizacijskih politika i praksi u čijem su središtu ljudi. Kao samostalni konzultant, bavi se HR projektima i konzaltingom, savjetovanjem u području razvoja timova i lidera, te coachingom.

Maja Crnjak nakon završene gimnazije, diplomirala je Business Administration u Heidelbergu, a MBA završila u Londonu i Heidelbergu. Karijeru započinje 1997. godine u konzultantskoj kući Ernst & Young Management Consulting, a od 2000. radi u telekomu gdje obnaša više funkcija. 2005. godine prelazi u Erste & Steiermärkische Bank d.d na mjesto Direktora Sektora ljudskih potencijala gdje radi i danas. U tom periodu 2 godine provodi u Erste Group Bank AG u Beču na funkciji Head of Competency and Performance Management gdje je odgovorna za uspostavu procesa upravljanja učinkom za cijelu Erste Grupu. U međuvremenu je završila magisterij znanosti na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu iz područja upravljanja ljudskim potencijalima.

Daniel Ackermann je CEO i suosnivač tvrtke Degordian, strateško-kreativne digitalne agencije sa sjedištem u Zagrebu. Godine 2009. je zajedno s Tomislavom Grubišićem osnovao Degordian, tvrtku koja je u samo 10 godina s dvoje ljudi, narasla na više od dvjesto zaposlenih. Danas, osim u Hrvatskoj, Degordian posluje u Srbiji, Bosni i Hercegovini, kao i u Sloveniji. Tvrtka Degordian je do sada osvojila četiri nagrade za najboljeg poslodavca u Hrvatskoj i samim time je najnagrađivanija hrvatska tvrtka u toj kategoriji. Uz to, tvrtka je osvojila brojne profesionalne nagrade i uvrštena je među 50 najbrže rastućih tehnoloških tvrtki u Srednjoj Europi. Godine 2014., pokrenuli su Mediatoolkit - alat za praćenje medija. Do danas prate više od 10M web-resursa, uključujući male i velike web stranice, društvene medije i slično. Nekoliko godina kasnije, točnije 2018., osnovali su Bornfight kao zasebni brand, odnosno tvrtku. Bornfight se fokusira na napredni razvoj proizvoda, softvera, kao i na razvoj web i mobilnih aplikacija. Godine 2019. Bornfight je izabran za agenciju godine od strane Awwwardsa.

Petra Murgić, Human Resources Manager tvrtke Degordian. Studirala na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu, s usmjerenjem u područje marketinga. Od srednje škole ju zanima područje psihologije, a kasnije više s naglaskom na područje organizacijske psihologije. Karijeru započinje u Degordianu, tadašnjem iSTUDIJU, gdje se za nju uspješno spaja nekoliko većih interesa; marketing, business, rad s ljudima, područje upravljanja ljudskim potencijalima. Kroz 8 godina rada, u fleksibilnom i dinamičnom okruženju agencijskog posla, radi na uspostavljanju, implementaciji i praćenju raznih HR procesa. Ponosna na brojne nagrade koje je tvrtka osvojila vezano za temu zadovoljstva zaposlenika. Do sada se najviše usavršavala i bavila područjima interne komunikacije, employer brandinga, selekcije i zapošljavanja, uvođenja zaposlenika, razvoja zaposlenika i organizacijskom kulturom. Uvijek zainteresirana učiti i istraživati o temi motivacije te temi osobnog i profesionalnog razvoja.

Maja Marković Mileusnić ima više od 20 godina radnog iskustva u području ljudskih resursa. Svoju karijeru započela je u Zagrebačkoj banci u području organizacijskog razvoja. Nakon tri godine prelazi u koncern Agrokor, na poziciju Direktora organizacijskog razvoja, gdje sudjeluje u snažnoj ekspanziji Koncerna. Nakon 12 godina provedenih u Agrokoru, prelazi na poziciju člana Uprave u Jysk-u, u dansku maloprodajnu kompaniju, gdje vodi ljudske resurse za četiri zemlje: Hrvatsku, Sloveniju, BiH i Srbiju. Od travnja 2019. godine zaposlena je u SELETIO-u, na poslovima Višeg konzultanta na Certifikatu poslodavac partner. Maja je certificirani CIPD coach, DISC i Hogan trener.

Vrijeme

petak, 20.9.2019. od 9:00 do 16:00

Mjesto

Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb

Kotizacija

1390,00 HRK
U cijenu nije uračunat PDV.

On-line prijava na konferenciju

Naziv konferencije Konferencija Employer branding
Vrijeme petak, 20.9.2019. od 9:00 do 16:00

Ime i prezime
Dodajte sudionika
Tvrtka / udruga / institucija
Adresa
Mjesto i poštanski broj
Telefon
E-mail
OIB TVRTKE
Kontakt osoba
Pristajem na elektroničku privolu u kojoj dopuštam da me se kontaktira putem e-maila u marketinške svrhe.