Mapa znanja

Konferencije

Naziv konferencije

IV. Konferencija o Web prodaji - Trendovi u online prodaji

Predavač

Jasmina Lukačević, Ivica Kruhek, Hrvoje Pilić, Maja Bajza Ljubičić, Daniel Pikl, Martina Šepić, Andrijana Majstorović, Goran Galetić, Elizabeta Bolarić, Marko Petrović, Ivor Nađ

Iz programa konferencije

Word cafe na temu: Trendovi u online prodaji, Jasmina Lukačević, HRPRO

Chatbotovi, Daniel Pikl

Chatbotovi su relativno nova pojava na ecoomerce tržištu, a prema predviđanjima do 2020.godine, chatbotovi, tj. virtualni asistenti činit će 25% ukupne podrške u online prodaji na globalnoj razini. Kupci žele odgovor odmah, a ako ih ne dobiju, vrlo brzo će potražiti drugog prodavatelja.

  • Što su chatbotovi?
  • Gdje i kako ih koristiti?
  • Platforme za izradu chatbotova, integracije s vanjskim sustavima
  • Case study za Bluesun hotele, koji je osvojio nagradu u Facebooku
  • Whatsapp commerce, Sendbee platforme

Daniel Pikl voditelj je digitalnog marketinga u Zdravstvenom turizmu Martinko,  u kojem je zadužen za digitalni marketing, Facebook oglašavanje, Chatbotove i Messenger marketing. Istovremeno vodi svoj projekt chatbot.com.hr.

Instagram u eCommerceu, Elizabeta Bolarić, Marko Petrović, Universal Mccann

Instagram je kanal komunikacije svake medijske kampanje koja je usmjerena ka milenijalsima i generaciji Z, iako raste i broj korisnika drugih generacija, pogotovo kada je u pitanju održavanje odnosa s prijateljima i informiranje o proizvodima. Originalan pristup i jedinstven sadržaj ključan je za održavanje interakcije s pratiteljima na toj mreži, koji u mnogim slučajevima postaju kupci vaših proizvoda. Saznajte kako vam Instagram i suradnje s influencerima mogu pomoći u svakoj fazi oglašivačke kampanje.

Elizabeta Bolarić i Marko Petrović su Online media planneri u regionalnom timu u medijskoj agenciji Universal McCann. Elizabeta je iskustvo u digitalu stekla je kroz pet godina iskustva na digitalnim pozicijama u agenciji i na strani klijenta. Marko Petrović je se počeo baviti digitalnim marketingom u Španjolskoj u jednom malom poduzeću kroz Erasmus program. Trenutno, kao planeri medija su zaduženi za planiranje, budžetiranje i izvještavanje kampanja digitalnih medija koje uključuju Google, Facebook i lokalne medije za velikog klijenta na tržištu kozmetike i beauty proizvoda.

Nove mogućnosti plaćanja u eCommerceu i PSD2 direktiva, Maja Bajza Ljubičić, Corvus info

Očekivanja kupaca, tehnologija i nove direktive EU-a mijenjaju mogućnosti i načine plaćanja na Internetu. Sigurnost prije svega, a nakon nje korisničko iskustvo koje uključuje brzinu i jednostavnost prilagođene različitim uređajima, glavna su očekivanja svih sudionika plaćanja u eCommerce-u.

Internet Payment Gateway, kao njihov nezaobilazan partner, i trgovcima i kupcima danas nudi više od procesiranja kartičnih transakcija.

  • Gdje je hrvatsko eCommerce tržište u usporedbi s tržištima drugih zemalja regije, Europe i šire?
  • Zašto je web trgovcima u interesu ponuditi razne metoda plaćanja (klasično kartično plaćanje, plaćanje iz Walleta, automatizirano virmansko plaćanje i slično)?
  • Koje su i kakav efekt na kupovinu na Internetu i korisničko iskustvo općenito imaju funkcionalnosti bazirane za pohrani kartičnih podataka?
  • Koje novitete u eCommerce-u donosi primjena PSD2 direktive?

Saznajte odgovore na ova i druga pitanja iz domene plaćanja na Internetu.

Maja Bajza Ljubičić je Voditelj prodaje, marketinga i korisničke podrške za CorvusPay Internet Payment Gateway uslugu. Ima više od 15 godina iskustva u marketingu i prodaji IT rješenja i usluga u financijskoj i eCommerce industriji. Prije Corvus Pay-a radila je u tvrtkama Asseco South Eastern Europe, Končar MES i MBU (današnji Erste Group Card Processing).

Performance marketing strategija za ecommerce, Hrvoje Pilić, Degordian

Ako želimo rast i povećanje prodaje, potrebno je pravilno strukturirati marketinške aktivnosti.
U ovom predavanju naglasak je na kontinuiranom pristupu performance marketingu za ecommerce s ciljem povećanja prodaje. Pričat ćemo o tome kako spojiti sve elemente performance marketinga (digitalnu komunikaciju, web analitiku i optimizaciju konverzija) u smislenu cjelinu te kako evaluirati uspješnost tih aktivnosti da bismo povećali rast u web trgovini.

Hrvoje Pilić voditelj je odjela za digitalno oglašavanje u Degordianu, zadužen za upravljanje i razvoj na strateškoj i operativnoj razini. Kroz svoj rad stekao je iskustvo rada sa preko 100 klijenata i vodio oglašivačke kampanje na svim kontinentima osim Antartike, te je stekao više od 10 certifikata na području digitala. Uživa u performance pristupu upravljanja digitalnim kampanjama, a u slobodno vrijeme se opušta sa obitelji i prijateljima uz nogomet, čitanje i hranu.

Evolucija email promocije u online prodaji, Martina Šepić, Webpower

Na ovom predavanju saznajte koji su trendovi u email marketingu koji pridonose povećanju prodaje putem web-a. Radeći za klijente iz raznih industrija, uključujući i renomirane webshopove u regiji, Martina će nam otkriti koji su to noviteti u sadržaju vašeg promotivnog email newslettera, koji donose više konverzija. Pogrešno je interpretirati da ulažemo novac u promociju putem društvenih mreža i Google AdWords, dok s druge strane trošimo novac na email marketing, budući je email bio i ostao najpersonaliziraniji online kanal promocije kroz vizualno atraktivan, a od sada i interaktivan sadržaj.

Martina Šepić je direktorica Webpower Adria, jedina tvrtka specijalizirana za email marketing u regiji. Svoju je svoju karijeru započela u najvećoj hotelskoj kompaniji u Hrvatskoj, Valamar Riviera d.d. gdje se specijalizirala u području email marketinga i CRM-a. Osmogodišnju karijeru u Valamaru zaključila je kao voditelj odjela za CRM, odgovorna za email marketing i CRM aktivnosti te program vjernosti. Pozicioniranje Webpower Adrie kao regionalno prepoznatog email marketing partnera koji ne nudi samo software za izradu profesionalnih newslettera već i cjelokupnu email marketing uslugu, uključujući izradu email marketing strategije, edukaciju i lokalnu korisničku podršku, te prilagođeno rješenje za razne grane industrije (turizam, telekom, retail, osiguranja, medije…), Martinina je poslovna misija i cilj.

User experience (UX) - Korisničko iskustvo

Case study Tvornica snova - Web kao mjesto za sukreaciju knjiga, Andrijana Majstorović, Goran Galetić

Tvornica snova je projekt pokrenut 2011. godine i jedan je od pionira internet trgovine u Hrvatskoj (ali i prodaje iz Hrvatske u druge države!) u B2C segmentu. Radi se o čudesnom web mjestu – shop je to na kojem korisnik može najprije sukreirati (i pri tome u live previewu pratiti tijek personalizacije), a potom i naručiti personaliziranu knjigu za svoje dijete. Shop živi na dvije adrese – hrvatskoj www.tvornica-snova.hr  i njemačkoj www.mrgoodknight.de, a u pripremi je i otvaranje novih tržišta.

Goran i Andrijana, osnivači projekta, u svom će vam predavanju ispričati ponešto od znanja koja su skupili u proteklih 8 godina suživota s online prodajom. Ispričat će vam i greške koje su putem napravili (jer bolje je učiti iz tuđih) te kako su stvari ispravili i popravili (i kako to i dalje čine).

Neke od tema kojih će se dotaknuti su sljedeće:

  • Marketing strategija u praksi (tko?kamo?kako?zašto? Ček', što?)
  • Web stranica i stopa konverzije (mobile first, payment gateway, registracija)
  • Influencer marketing – tips & tricks
  • O društvenim mrežama sve najbolje: Facebook i Instagram
  • Pričaj mi priču: content plan i copywriting
  • E-mail promocija nekada i sada
  • Case study unutar case studya: najuspješnija kampanja (Božić 2018.)

Case study Pevec, Ivor Nađ

Pevec.hr je relativno mlad Webshop koji od svog osnutka u veljači 2018., dakle posljednih godinu i pol dana kontinuirano raste, kako prihodovno tako i razvojno. Uslijed sve veće konzumacije online prodaje, dolazi i do sve većih tržišnih očekivanja kupaca, posebno kad je dostava u pitanju. Na sve veću potražnju kupaca, ponude trgovaca na zajedničkom EU tržištu, dostavne službe u RH sve teže odgovaraju. Razloga za njih je mnogo, a neke od njih ćemo proći uživo. No, i kupci su svjesni njihovih ograničenja, kao i sve skupljom uslugom koju, ovisno o strategiji trgovca - netko mora (su)financirati. Osim toga, i sam moderan kupaci sve više vrednuje svoje vlastito vrijeme što je dovelo do unapređenja usluge prikupa u prodajnom centru. “Click & Collect" iliti "C&C" kako ga mi interno zovemo je model kupnje u kojoj kupac kupuje robu on-line, a preuzima je u poslovnici. Najčešći razlozi takove kupnje su ušteda vremena - jer je roba spremna za preuzimanje, ušteda novaca naspram troška dostave, ali i još uvijek prisutnog tržišnog efekta “viđeno,kupljeno”. No, da postoji i još razloga - ispričati ću na primjeru auto guma, koji više ne služi samo kupcima - već i našim trgovcima kao prodajni alat.

Vrijeme

srijeda, 23.10.2019. od 9:00 do 16:30

Mjesto

Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb

Kotizacija

1390,00 HRK
U cijenu nije uračunat PDV.

On-line prijava na konferenciju

Naziv konferencije IV. Konferencija o Web prodaji - Trendovi u online prodaji
Vrijeme srijeda, 23.10.2019. od 9:00 do 16:30

Ime i prezime
Dodajte sudionika
Tvrtka / udruga / institucija
Adresa
Mjesto i poštanski broj
Telefon
E-mail
OIB TVRTKE
Kontakt osoba
Pristajem na elektroničku privolu u kojoj dopuštam da me se kontaktira putem e-maila u marketinške svrhe.