Mapa znanja

Konferencije

Naziv konferencije

III. Konferencija za ljudske potencijale: Health management u organizacijama i dobrobit zaposlenika

Predavač

Jasmina Lukačević, Silvano Gospodarić, Zvjezdana Dragojević, Veseljka Lovrić, Tanja Prekodravac, Latica Mladina, Jasminka Jelčić, Jasminka Mužinić Sabol, Kirka Klišmanić - Mrak, Danijela Štimac Grbić, Zoran Pajić, Božica Križanić

Svrha konferencije

Globalni trendovi postavljaju brojne izazove u svim zanimanjima no čini se kako su izazovi u odjelima ljudskih resursa jedni od najvećih. Tržište rada je postalo iznimno fleksibilno i zaposlenici, osim stimulativne nagrade za svoj rad, od organizacije očekuju mnogo više.

Brigom za zdravlje radnika poslodavac može utjecati na: kvalitetniji rad zaposlenika, brzinu i efikasnost obavljenog rada, smanjenje izostanaka i bolovanja, povećanje produktivnosti, povećanje motivacije i angažiranosti i što je najvažnije - na zadovoljstvo i lojalnost radnika.

Neka od pitanja na koja ćemo na ovoj konferenciji pokušati dati odgovor su: kako uvesti Health management u organizacije, što sve ulazi u domenu Health managementa u organizacijama i dobrobiti zaposlenika te postoji li razlika kod malih, srednjih i velikih organizacija prilikom njegovog uvođenja? Na konferenciji će sudjelovati eminentni stručnjaci  koji će predstaviti najbolje prakse iz područja brige o mentalnom i tjelesnom zdravlju zaposlenika.

Hrvatski zavod za javno zdravstvo predstavit će projekt Tvrtka prijatelj zdravlja, te upoznati sudionike s dobivanjem jamstvenog žiga Živjeti zdravo.

Namjena

Konferencija je namijenjena stručnjacima u upravljanju ljudskim potencijalima, direktorima i članovima uprava kao i voditeljima timova i odjela, te menadžerima na svim razinama.

Iz programa konferencije

8:30 - 9:00 registracija

I. dio od 9:00 do 12:15 (pauza za kavu 15 min)

  • The art of Hosting conversations that matters, Jasmina Lukačević, HRPRO
  • Predstavljanje udruge Slobodni maseri, Silvano Gospodarić
  • Wellbeing – Sreća nije dovoljna, Zvjezdana Dragojević i Veseljka Lovrić, Prava formula d.o.o  
  • Što emocije rade u tvrtkama - uloga Chief Happiness Officera u tvrtki, Tanja Prekodravac, SELECTIO

ručak za sve sudionike konferencije od 12:15 do 13:15

II. dio od 13:15 do 16:30 (pauza za kavu 15 min)

  • Psihološko savjetovanje u organizacijama, Latica Mladina, Together d.o.o.
  • Upravljanje stresom u organizacijama, Jasminka Jelčić i Jasminka Mužinić Sabol, Točka promjene d.o.o.
  • Case study, Heineken, Dobrobit zaposlenika, Kirka Klišmanić – Mrak, Heineken
  • Projekt Tvrtka prijatelj zdravlja i dobivanje jamstvenog žiga Živjeti zdravo, prof.doc.sc. Danijela Štimac Grbić, voditeljica komponente Zdravlje i radno mjesto i aktivnosti Tvrtka prijatelj zdravlja, Hrvatski zavod za javno zdravstvo
  • Kako tvrtke implementiraju programe tjelovježbe na radnom mjestu, kineziolog Zoran Pajić
  • Predstavljanje projekta: Od zdravlja do radnog učinka, Božica Križanić, Centar za edukaciju i savjetovanje Sunce

I. Uvodna radionica: The art of Hosting conversations that matters, Jasmina Lukačević, HRPRO 

The Art of Hosting conversations that matters je naziv pristupa koji u sebi sadrži metode, tehnike i modele za facilitiranje ključnih razgovora organizacijskih i projektnih timova koje povezuju sljedeći principi: porast kolektivne inteligencije, povezivanje različitih perspektiva, angažiranost i uključenost svih organizacijskih nivoa te usmjerenost na stvaranje održivih rješenja. Metode koje se koriste u okviru AoH pristupa jesu Open Space Technology, Appreciative Inquiry, Circle practice, World Café, Design for wiseractions, Four Fold practice, Chaordicfield, Divergence/Convergence framework i druge.

AoH spada u „open source“ metode koje koristi jako veliki boj ljudi diljem svijeta (AoH Facebook grupa trenutno broji oko 11000 članova), a kroz treninge organizirane od iskusnih praktičara ovo vrijedno znanje i iskustvo se prenosi na druge. AoH trening je od 2003. godine organiziran više od 500 puta širom svijeta, na svim kontinentima, u različitim kontekstima (otvoreni ili in-house treninzi, privatne i javne kompanije, NGO, razne institucije, mreže, zajednice i sl.). U korporativnom sektoru se često koristi naziv The Art of Participatory Leadership (AoPL) koji odgovara području primjene i nastojanju organizacija da promijene tradicionalan stil vođenja u više participativan te maksimalno uključe kolektivnu inteligenciju i vrijedan potencijal svakog pojedinca.

Svrha primjene metoda daje odgovore na sljedeća pitanja: Kako raditi na kompleksnim pitanjima za koja ne postoje gotova rješenja: Što je razlika između kompliciranih i kompleksnih problema i kako im pristupiti? Zašto su facilitiranje ključnih razgovora i uspostava kvalitetnih odnosa u organizaciji važne leadership kompetencije? Kako integrirati i djelotvorno uključiti različite stakeholdere u ranim fazama projekata/inicijativa te ubrzati odlučivanje i djelovanje? Kako postići „meaning ful conversations“ na sastancima, projektima, treninzima, eventima i svim drugim razgovorima koje vodimo u našim organizacijama?

Koristi za polaznike: stjecanje znanja o participativnim metodama, dizajniranju participativnih procesa i razlikovanju kada koristiti koje metode, razumijevanje modela (tzv. frameworka participativnih procesa) koji predstavlja temelj i opisuje uvjete u kojima participativne metode daju rezultate, osviještenost o mogućnostima primjene i implementaciji participativnog leadershipa u organizacijama – odgovor na pitanje „Zašto participativan leadership funkcionira“ kroz studije slučaja i primjere iz prakse.

Jasmina Lukačević je diplomirani inženjer matematike, radi u tvrtki HRPRO kao konzultantica HRNET softvera (sustav za Upravljanje ljudskim potencijalima). Glavna područja njezinog rada jesu povezivanje poslovnih potreba klijenata i mogućnosti HRNET-a te organizacijski i individualni razvoj kroz primjenu participativnog leadershipa. Jasmina je aktivni član mreže „The Art of Hosting conversations that matters“ od 2003. godine, a pripadajuće metode koristi u svom radu te rado prenosi na druge.

 

II. Predstavljanje udruge Slobodni maseri, Silvano Gospodarić

Samo petnaestak minuta masaže na posebno oblikovanoj stolici za masažu uz profesionalno obučenog masera unijet će u Vašu tvrtku, zadovoljstvo, bolji radni elan i učinkovitost. Stoga su brojne poznate kompanije uvele masažu na radnom mjestu kao sastavni dio svojeg društveno odgovornog poslovanja u dijelu odnosa prema svojim djelatnicima.

Masaža na radnom mjestu:

  • Smanjuje broj dana provedenih na bolovanju (u Hrvatskoj je u prosjeku 73% radnika izloženo stresu na radnom mjestu i glede toga provede prosječno 20 dana na bolovanju)
  • Učinkovita jer smanjuje mogućnost povreda na radu (Prema istraživanjima, preko 50% povreda na radu vezano je uz stres na radnom mjestu)
  • Dokazano povećava produktivnost i zadovoljstvo djelatnika

Za vrijeme trajanja tretmana tijelo zaposlenika se nalazi u "antigravitacijskom položaju", s osloncem na prednjoj strani potkoljenica, trbuhu i grudnom košu, licu i podlakticama. Preporučuje se zaposlenicima koji radno vrijeme provode sjedeći u uredu za računalom, zbog specifičnog položaja glave, vrata i ruku.

III. Wellbeing – Sreća nije dovoljna, Veseljka Lovrić, Zvjezdana Dragojević, Prava formula

U početcima istraživanja pozitivne psihologije, znanstvenici su bili orijentirani na emociju sreće, kao preduvjet za smislen život. Danas znamo da sreća nije dostatna i da samozadovoljstvo ne čini dobrobit čovjeka. Novi istraživači mjeru za dobrobit, tj. wellbeing, nazivaju „cvjetanje“, a ono počiva na 5 temeljnih stupova: pozitivnim emocijama, angažiranosti, dobrim odnosima, smislu i postignuću. Ovih 5 temeljnih stupova dobrobiti potrebno nam je u svim područjima našeg života, a posebno na poslu. Cilj pozitivne psihologije u teoriji dobrobiti ljudi jest povećati upravo „cvjetanje“ cjelokupne populacije, tj. povećati vrijeme u životu svakog čovjeka u kojem on živi, raste i razvija se kroz smislen i ispunjen život, njegujući ono najbolje u sebi. Što čini dobar život? Što čini dobrobit na poslu? Koje su naše snage i vrline potrebne za wellbeing? Kako kroz ispunjen i smislen život doći do „cvjetanja“?

dr.sc. Veseljka Lovrić savjetnica je u području upravljanja ljudskih potencijala. Višegodišnje iskustvo u ljudskim potencijalima stekla je radeći u velikoj tvrtki, gdje se upoznala sa svim procesima HR-a, posebice s područjem planiranja ljudskih potencijala te razvojem strategija zapošljavanja i provođenja selekcijskih postupaka. Svoj rad u području ljudskih potencijala nastavila je kroz konzultantske angažmane vezane uz organizacijski razvoj, razvoj rukovoditelja, treninge i individualno savjetovanje. Znanstveno iskustvo stekla je radeći na Odsjeku za psihologiju Filozofskog fakulteta u Zagrebu kao istraživač i predavač. Uz završen diplomski studij psihologije, stekla je i doktorsku titulu na području kognitivne psihologije. Profesionalni je coach mentor educiran od Oxford Brookes University u skladu s EMCC (European Mentoring and Coaching Council) te autorizirana korisnica brojnih alata.

Zvjezdana Dragojević je savjetnica u području profesionalnog, organizacijskog i osobnog razvoja. U svojoj višegodišnjoj karijeri radila je  u raznim organizacijskim sustavima, od dječjeg vrtića kao stručni suradnik/psiholog do velike korporacije. Bila je i direktorica Centra za djecu, mlade i obitelj Rotary Fundacije za psihološku pomoć gdje je rukovodila multidisciplinarnim stručnim timom. Radila je više godina kao interni trener u Odjelu treninga i razvoja u Službi za korisnike, a zatim i kao voditelj Odjela za razvoj zaposlenika u međunarodnoj telekomunikacijskoj kompaniji, VIPnet d.o.o. U radu  primjenjuje znanja stečena na raznim stručnim edukacijama iz područja školovanja i razvoja zaposlenika, upravljanja talentima te gestalt psihoterapije i coachinga. Profesionalni je coach mentor educirana od THE OCM i Oxford Brookes University u skladu s EMCC (European Mentoring and Coaching Council). Autorizirana je korisnica teorije i alata Četiri sobe promjene. Vjeruje u to da svaka osoba ima potencijal za sreću, rast i ostvarenje vlastitih snova.

IV. Što emocije rade u tvrtki - uloga Chief Happiness Officera u tvrtki, Tanja Prekodravac, SELECTIO

Je li emocijama mjesto u tvrtki ili nije? Trebamo li se brinuti o njima? I tko se treba brinuti o njima? Što god mislili o tome, emocije se događaju u tvrtki, a na nama (managerima, HR-u) je da s njima nešto uradimo.

Poslodavci se s emocijama u radnoj okolini uglavnom ne bave, a one su toliko važne i sveprisutne u organizaciji, izvor su velike energije ili pak gubitka energije i radne učinkovitosti. I jako povezane s balansom. Većina ljudi nedovoljno poznaje taj dio sebe i svog života, i najčešće emocije koje žive su strah i ljutnja, koje se uključuju u interakcije u radnoj okolini i iz čega proizlazi i njihov utjecaj na radnu atmosferu, međuljudske odnose, kvalitetu života i radnu učinkovitost.

Okrenut ćemo drugi pogled na emocije u tvrtki i saznati koja je uloga Chief Happiness Officera u tvrtki.

Tanja Prekodravac direktorica je organizacijskog dizajna i razvoja, a u Grupu SELECTIO dolazi 2006. godine. Područja ekspertize uključuju razvoj i provedbu edukacijskih i razvojnih programa (područje soft skillsa: komunikacijske i prezentacijske vještine, timski rad, upravljanje ciljevima i vremenom, profesionalni stres, motivacija, donošenje odluka i dr.), zatim psihološko testiranje i procjenu te konzultantske projekte (analiza organizacije i kadrova, strategija upravljanja ljudskim resursima, model kompetencija, regrutacija i selekcija zaposlenika i dr.). Također, sudjeluje u projektima provedbe karijernog savjetovanja, outplacementa, diversity managementa i projektima zapošljavanja marginaliziranih skupina. Diplomirala je psihologiju na Filozofskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu, prošla je postdiplomsku edukaciju iz Gestalt psihoterapije, body terapije, psiholoških kriznih intervencija, medijacije, dramskih tehnika, art terapije i process workate u području cjeloživotnog obrazovanja u sklopu specijaliziranog programa iz Managing Continuing Education na sveučilištu u Clevelandu, SAD.

V. Psihološko savjetovanje u organizacijama, Latica Mladina, Together d.o.o.

Psihološko savjetovanje se u organizacijama primjenjuje na razne načine u obliku: jednokratnih intervencija uzrokovanih kriznim ili traumatskim događajima, stalni programi pomoći za zaposlenike koje mogu aktivirati u slučaju potrebe, prisutnost terapeuta u tvrtki koji je na dnevnoj bazi na raspolaganju zaposlenicima. U kojoj mjeri i na kakve sve načine tvrtke koriste psihološko savjetovanje ili psihoterapiju kao jednu od mogućnosti utjecaja na dobrobit zaposlenika? Koje specifičnosti, prednosti i zamke donosi? Kakva je pozicija poslodavca? Što o tome misle zaposlenici? Na što je važno obratiti pažnju ako želite ponuditi ovu mogućnost svojim zaposlenicima?

Latica Mladina je psihologinja s višegodišnjim iskustvom rada u područjima upravljanja ljudskim resursima i psihoterapije. Svoj rad bazira na konceptima humanističke psihologije, gestalt psihoterapije, procesnog rada, art terapije i bodywork-a. Znanja iz područja ljudskih resursa usavršavala je u sklopu HR akademije na Erasmus Universityju u Rotterdamu, školovani je trener i facilitator. Četverogodišnju edukaciju iz gestalt psihoterapije pohađala je u okviru IGW Wurzburg, završila je dvogodišnju edukaciju expressive art terapije, a Process Work usavršava u Zürichu, Barceloni i Londonu. Proteklih 15 godina na razne načine se bavi temama ljudskog funkcioniranja i ponašanja – kroz individualni coaching i savjetovanje, vođenje radionica i treninga, sudjelovanja u organizacijskom razvoju raznih kompanija. Posvećena je kontinuiranom učenju, uživa u putovanjima i odlascima u prirodu. Jedna od glavnih osobnih misija joj je postići balans između obitelji, posla, prijatelja i sebe.

VI. Upravljanje stresom u organizacijama, Jasminka Jelčić i Jasminka Mužinić Sabol, Točka promjene d.o.o.

“Nećemo im dati stres trening, to je dosadna tema!”

Često u radu s organizacijama nailazimo da su radni stres, otpornost na stres i zaštita zdravlja poslovno gledano toliko ‘banalne’ i ‘dosadne’ teme da i zaposlenici i menadžeri i poslodavci na spominjanje stresa odmahuju rukom i/ili žmire.

Istovremeno, najveći broj angažmana u organizacijama - od kriznih intervencija do razvojnih programa fokusiran je razvoju zdravije, otvorenije komunikacije, povećanju kvalitete upravljanja, rada i suradnje što će dovesti do održivog radnog ritma, načina rada i povećanja stabilnosti organizacije. U rasponu od individualne podrške zaposlenicima do timskih učenja članova Uprava – često pomažemo timovima ili pojedincima otkloniti i/ili smanjiti efekte kumuliranog višegodišnjeg stresa, kao i spriječiti negativne posljedice neodrživog radnog pritiska na kvalitetu suradnje i ukupnu organizacijsku učinkovitost. 

Predstavit ćemo vam nekoliko primjera djelotvornih organizacijskih intervencija i nekoliko prijedloga utjecajnih dnevnih aktivnosti i malih praksi koje možete poučiti ljude u svojim organizacijama. Upoznat ćemo vas i sa zakonskim obvezama poslodavca i menadžera vezanih uz stres kao radni, odnosno poslovni rizik.

  • Kako prepoznati simptome stresa i povećanog pritiska u organizaciji?
  • Koliko košta radni stres?
  • Kako pristupiti umanjivanju i otklanjanju stresa/negativnih posljedica povećanog radnog pritiska?
  • Koje snage u organizaciji podrazumijevamo kad razmišljamo o zdravom radnom ritmu?
  • Koje su tipične zablude i predrasude na temu radnog ritma, kvalitete suradnje i radnog pritiska?
  • Kada, kako i zašto ponuditi menadžeru individualnu podršku i prevenciju izgaranja na poslu?

Jasminka Jelčić je psihologinja s dugogodišnjim iskustvom u području razvoja ljudskih potencijala i organizacijskog razvoja. Tijekom proteklih 25 godina iskusila je rad i suradnju s najrazličitijim vrstama organizacijama pri čemu je uvidjela kako su u svakoj organizaciji neke bazične teme univerzalne. Svakoj situaciji pristupa kroz perspektivu razvoja, kreiranja novih mogućnosti, potencijala i rješenja. U svom poslu, kao i u svojoj obitelji uči i vježba uspostavljanje zdrave ravnoteže različitih životnih uloga i prioriteta. Posebna strast joj je podrška promjenama, kako individualnim tako i organizacijskim, s ciljem stvaranja atmosfere koja oslobađa i njeguje povjerenje, inovativnost i zdravlje.

Jasminka Mužinić Sabol je psihologinja koja u radu s organizacijama donosi napredna znanja o ljudskom ponašanju i razvoju. Ima dugogodišnje iskustvo u razvoju timskih i osobnih praksi građenja zdravlja u radu i održivosti rada. Posebno predano bavi se učenjem o zdravim mehanizmima obnavljanja (neurološki, biološki, psihološki). Ima bogata iskustva u prevenciji izgaranja, razumijevanju i otklanjanju  anksioznosti, pametnom odmaranju, poučavanju timskih i individualnih načina za umanjivanje pritiska i stresa u radnim situacijama, razvoju komunikacijskih navika i navika upravljanja koje doprinose zdravom razvoju. Spaja u svom radu znanja psihologije, organizacijskog razvoja, moderne neurološke spoznaje i biofeedback. Rado putuje za znanjem i stalno ga nadograđuje i prenosi u svoj svakodnevni život i rad.

VII. Case study Heineken - Dobrobit zaposlenika, Kirka Klišmanić - Mrak, Heineken 

  • Uvjeti rada i fleksibilni radni aranžmani
  • Upravljanje zdravstvom
  • Korporativna kultura i stil vođenja

Kirka Klišmanić – Mrak diplomirala je psihologiju na Filozofskom fakultetu u Zagrebu te već za vrijeme studija započinje svoj razvoj u području organizacijske psihologije radom u ljudskim resursima Vipneta. Tijekom daljnje karijere na HRT-u i Allianzu pokrivala je široka područja unutar HR-a kao što su selekcija i razvoj zaposlenika, brendiranje poslodavca te upravljanje učinkom, također je vodila projekte usmjerene na nošenje sa stresom i dobrobit zaposlenika. Certificirani je korisnik Strength Deployment Inventory alata, a trenutno radi kao HR Generalist u Heineken Hrvatska.

VIII. Projekt Tvrtka prijatelj zdravlja i dobivanje jamstvenog žiga Živjeti zdravo, prof.doc.sc. Danijela Štimac Grbić, voditeljica komponente Zdravlje i radno mjesto i aktivnosti Tvrtka prijatelj zdravlja u Hrvatski zavod za javno zdravstvo

Radno je mjesto, uz obitelj i školu, jedna od tri osnovne društvene zajednice i samim time jedna od najvažnijih socijalnih odrednica zdravlja. Zdravo radno okruženje je preduvjet socijalnog, mentalnog i tjelesnog zdravlja, a zdrav radno aktivan čovjek je preduvjet društvenog opstanka.

Ulaganje u zdravlje je ulaganje u produktivnost i razvoj zajednice, ekonomski i socijalni napredak i blagostanje. Unaprjeđenjem zdravlja na radnom mjestu djelatnici su produktivniji, smanjuje se stopa bolovanja i broj odlazaka u prijevremenu mirovinu te se povećava ekonomska dobit. Promicanjem primjene zdravijih tehnologija i procesa rada te proizvoda koji su zdraviji, štiti se ne samo zdravlje radnika, već i zdravlje potrošača i okoliš.

Imajući u vidu potrebu promicanja zdravlja na radnome mjestu Ministarstvo zdravstva i Hrvatski zavod za javno zdravstvo su u okviru Nacionalnog programa „Živjeti zdravo“ osmislili modul pod nazivom „Tvrtka prijatelj zdravlja“, vezan uz gospodarstvo i očuvanje i promicanje zdravlja na radnom mjestu.

Modul „Tvrtka prijatelj zdravlja” je usmjeren zaposlenicima i klijentima te potiče uvođenje posebnih oznaka za radna okruženja koja zaposlenicima omogućuju usvajanje zdravih životnih navika, promiču zdravlje na radnom mjestu i iskazuju pozitivnu brigu o zdravlju djelatnika, potrošača i klijenata te očuvanju okoliša.

prof. dr. sc. Danijela Štimac Grbić, dr. med., specijalist javnog zdravstva, voditeljica je Odjela za mentalno zdravlje i prevenciju ovisnosti u Hrvatskom zavodu za javno zdravstvo i izvanredna profesorica na Katedri za socijalnu medicinu i organizaciju zdravstvene zaštite na Medicinskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu. Voditeljica je elementa Zdravlje i radno mjesto u okviru Nacionalnog programa „Živjeti zdravo“. Hrvatski je focal point za alkohol i hrvatski predstavnik u Odboru za nacionalnu alkoholnu politiku i mjere (CNAPA). Prof. Štimac Grbić bila je suradnik dugoročnog savjetnika za Twinning u EU Twinning projektu Osiguravanje optimalne zdravstvene skrbi za osobe s poremećajima mentalnog zdravlja, koji se provodio od 2016. do 2017. u suradnji Trimbos Instituta iz Nizozemske i hrvatskog Ministarstva zdravstva. Izdala je preko 30 znanstvenih radova. Članica je istraživačkog tima za nekoliko međunarodnih školskih istraživanja kao što su Istraživanje o zdravstvenom ponašanju učenika (HBSC), Europsko istraživanje o pušenju, pijenju i uzimanju droga među učenicima (ESPAD) i Svjetsko istraživanje o uporabi duhana u mladih (GYTS).

IX. Kako tvrtke implementiraju programe tjelovježbe na radnom mjestu, Zoran Pajić, kineziolog

Velik broj poslova koji se obavljaju u danu naše tijelo drže pod stalnim laganim opterećenjem, gdje najviše „trpe“ mišići vrata i leđa. Takva stanja očituju se umorom i iscrpljenošću, glavoboljom, nedostatkom koncentracije i poteškoćama s cirkulacijom, a konačni rezultat su kronične ozljede praćene bolnim stanjima. S obzirom na sve veće zahtjeve poslovnog svijeta, postavlja se pitanje je li tjelovježba na radnom mjestu nešto neophodno? Imaju li organizacije u konačnici dobrobit ako vode brigu o tjelesnoj aktivnosti svojih zaposlenika? Je li tjelovježba na radnom mjestu nešto što će jednog dana biti obaveza svih nas?

Na predavanju ćete imati priliku osvijestiti dobrobit pravilnog korištenja vlastitog tijela u osnovnim pokretima na radnom mjestu i naučiti optimalno ih iskoristiti.

Zoran Pajić je magistar kineziologije koji svoje područje stručnosti razvija u smjeru funkcionalne dijagnostike i rehabilitacije. Diplomirao je 2011. godine i već tijekom studija započinje s individualnim radom u kineziterapiji. Nakon toga se razvija u raznim smjerovima te grane, sagledavajući kineziologiju interdisciplinarno. Na putu do osnivanja vlastitog dijagnostičkog i rehabilitacijskog centra, sakupljao je iskustva kroz uloge izvršnog direktora te voditelja tima u MBS centru, kinezioterapeuta u privatnoj neurološkoj ordinaciji, kao osobni trener, trener plivanja i trener trčanja, profesor tjelesne i zdravstvene kulture te kao kondicijski trener profesionalnih sportaša 1. rukometne lige. Vjeruje da je rana dijagnostika te sveobuhvatan motorički razvoj ključ zdravlja te zbog toga osniva i dječju sportsku akademiju Mali Olimpijac koja sada broji oko 500 članova. Organizator je različitih sportskih događanja koja promoviraju zdrav i aktivan život te iskustveno učenje u prirodi. U raznim tvrtkama uvodi treninge korištenja tijela na radnom mjestu. Voli planinarenje, avanturizam i aktivan život.

X. Projekt “Od zdravlja do radnog učinka”, Božica Križanić, Centar za edukaciju i savjetovanje Sunce

Kvalitetnijim uvjetima rada i brigom za zdravlje radnika poslodavac može utjecati na:

  • kvalitetniji rad zaposlenika
  • brzinu i efikasnost obavljenog rada
  • smanjenje izostanaka i bolovanja
  • povećanje produktivnosti
  • povećanje motivacije i angažiranosti
  • zadovoljstvo i intrinzičnu lojalnost radnika.

Dob odlaska u mirovinu pomiče se na više u mnogim državama članicama Europske unije i očekuje se da će do 2030. godine u brojnim europskim zemljama radnici između 55 i 64 godine činiti 30 % ili više radne snage, važno je osigurati sigurne i zdrave uvjete tijekom radnoga vijeka.

Projekt „Od zdravlja do radnog učinka“ nadogradnja je i produžena ruka menadžmenta ljudskih potencijala i zaštite na radu u organizaciji. Projekt svojim djelovanjem utječe na poboljšanje psihofizičkog zdravlja zaposlenika i čitave organizacije i time na povećanje efikasnosti rada zaposlenika i kvalitete rada čitave organizacije.

Kako uvesti Health management u organizacije? Što sve ulazi u domenu Health managementa u organizacijama? Tko sve treba biti uključen u Health management prilikom uvođenja u organizacije? Postoji li razlika kod malih, srednjih i velikih organizacija prilikom njegovog uvođenja? Zašto je uopće važno uvoditi Health management u organizacije?

Božica Križanić, prof. kineziologije i kondicijska trenerica, autorica je i voditeljica projekta „Od zdravlja do radnog učinka“ te autorica programa za tvrtke „Wellness na radnome mjestu“. I sama pristupa poslu i projektima interdisciplinarno te je prošla edukaciju iz usavršavanja u upravljanju ljudskim resursima „SELECTIO HR Akademija“. Voditeljica je ureda i voditeljica projekata u Centru za edukaciju i savjetovanje Sunce u sklopu kojeg kroz niz projekata i programa utječe na kvalitetu života i psihofizičko zdravlje zaposlenika u tvrtkama, menadžera, nezaposlenih, djece, djece s teškoćama u razvoju, mladih, odraslih i starijih osoba. Osim toga, kroz niz okruglih stolova, stručnih skupova i konferencija promovira važnost tjelesnog vježbanja, zdrave prehrane, upravljanja emocijama, psihičkog i duhovnog rasta i uspostavljanja ravnoteže između poslovnog i privatnog života kao preduvjeta za postizanje što veće kvalitete života i osobnog zadovoljstva. Posjeduje višegodišnje iskustvo u izvođenju sportsko-rekreativnih programa, individualnih ili grupnih,  kao i programa za kreiranje Health management programa u tvrtkama.

Održala je niz predavanja na temu wellnessa na radnome mjestu, treninga i radionica za radno sposobno stanovništvo koje zahtijeva individualni pristup ovisno o uvjetima radnog mjesta i težini stato-dinamičkog opterećenja.

Vrijeme

srijeda, 14.11.2018. od 9:00 do 16:30

Mjesto

Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb

Kotizacija

1490,00 HRK
U cijenu nije uračunat PDV.

On-line prijava na konferenciju

Naziv konferencije III. Konferencija za ljudske potencijale: Health management u organizacijama i dobrobit zaposlenika
Vrijeme srijeda, 14.11.2018. od 9:00 do 16:30

Ime i prezime
Dodajte sudionika
Tvrtka / udruga / institucija
Adresa
Mjesto i poštanski broj
Telefon
E-mail
OIB TVRTKE
Kontakt osoba
Pristajem na elektroničku privolu u kojoj dopuštam da me se kontaktira putem e-maila u marketinške svrhe.