Mapa znanja

Arhiva seminara

Naziv seminara

Web trgovina - kako pokrenuti web trgovinu i upravljati njome

Svrha seminara

 Na internetu je 2,5 milijarde korisnika. 73% onih koji kupuju na internetu kažu da je to zbog jednostavnosti i uštede vremena. Stoga je dobra priprema važna u cijelom tom postupku i mora se voditi računa o nekoliko izuzetno utjecajnih faktora. Izrada web shopa ne počinje prilikom slanja zahtjeva za ponudu izvođačima nego puno ranije. Interna organizacija i priprema poslovnih procesa, izrada i promocija web trgovine kao i mogućnosti povezivanja s drugim servisima:

- konverzija valuta,
- različiti načini plaćanja,
- obavezni sigurnosni uvjeti za uvođenje kartičnog plaćanja,
- osmišljavanje košarice proizvoda

da bi se naveli samo neki mogući servisi, osnovni su koraci u tom procesu, ali svaki od njih mora biti detaljno isplaniran i organiziran.
Svrha seminara je potencijalne naručitelje internetskog sučelja, koje bi trebalo prodavati proizvode ili usluge, upoznati s osnovnim principima pokretanja i upravljanja web trgovinom. Pri tome se koriste praktični primjeri i teorijske podloge kako bi se sveobuhvatno upoznali o postojećim problemima na internetskom tržištu.
Nakon kratkog uvida u trenutnu situaciju web trgovine u
Hrvatskoj polaznici će naučiti kako organizirati tim koji bi trebao pokrenuti web trgovinu te kako njome upravljati. Po završetku seminara polaznici će biti upoznati s pravilima, mogućnostima i o postojećim platformama za izradu web trgovine, načinima plaćanja u web trgovini koji se mogu upotrebljavati u Hrvatskoj i u svijetu te kako efikasno doseći potencijalnog kupca na internetu.

Namjena

Seminar je namijenjen svima koji planiraju uskoro pokrenuti svoju internetsku prodaju ili su je već pokrenuli. Idealni polaznici seminara su vlasnici malih i srednjih tvrtki, koje mogu izravno prodavati na internetu svoje proizvode ili usluge, voditelji prodaje i marketinga u tvrtkama koje posluju na internetu i zaposlenici u prodajnim odjelima ili komercijalisti u tvrtkama koje mogu ostvariti prodaju i na internetu. Ako ste vlasnik tvrtke koja nudi proizvode ili usluge krajnjim kupcima, saznati ćete zanimljive mogućnosti povećanja prodaje pomoću interneta i sve potrebne informacije za pokretanje web trgovine.

Način realizacije

PPT prezentacija, case study

Raspored seminara

Kava dobrodošlice

I.dio: 9:00 – 13:00 (pauza za kavu 15 min)

od 13:00 do 14:00 ručak

II.dio: 14:00 – 16:30 (pauza za kavu 15 min)

 

Iz programa seminara

  • Povijesni razvoj web trgovine
  • Preduvjeti za pokretanje web trgovine
  • Front end elementi web trgovine – početne stranice, stranice kategorija, stranice proizvoda
  • Back end elementi web trgovine – upravljanje web trgovinom
  • Internet marketing za web trgovinu
  • Case study
  • Pokretanje web trgovine

 

Vrijeme

četvrtak, 1.3.2012. od 9:00 do 16:30

Mjesto

Hypo centar, Slavonska avenija 6, Zagreb

Kotizacija

1390,00 HRK
U cijenu je uračunat ručak, napici, pisani materijali, uvjerenje i parking. U cijenu nije uračunat PDV.