Mapa znanja

Arhiva seminara

Naziv seminara

Web prodaja II: Unapređenje web prodaje i Optimizacija web stranice za konverzije

Predavač

Ivica Kruhek

Svrha seminara

Broj polaznika je ograničen kako bi se što kvalitetnije provodio praktičan rad.

Internet tržište jedno je od najvećih svjetskih tržišta u razvoju. Odluka o kupnji određenog proizvoda sve se više donosi na temelju informacija koje su dostupne na internetu i sve više ljudi odlučuje se na kupnju putem interneta. Mnoge tvrtke u Hrvatskoj koje su klasičnu prodaju upotpunile web trgovinom bilježe ogroman rast. Statistička kuća Statista predviđa da će se online poslovanje u Hrvatskoj do 2020. godine kontinuirano širiti, te da će Europska unija, sa svojom direktivom Europe 2020, intenzivno raditi na poboljšanju digitalne ekonomije i same online trgovine, te je krajnje vrijeme da se i domaće tvrtke uključe u utrku izrade vlastite web trgovine. Domaće tvrtke koje su klasičnu prodaju već upotpunile online trgovinom bilježe golemi rast. Prema podacima Eurostata iz prosinca 2015. svaki je treći stanovnik Hrvatske naručivao robu ili usluge online, dok je u Europi to činio svaki drugi. Web trgovina se isplati mnogo više od svih fizičkih trgovina! Kada biste u web trgovinu uložili polovicu iznosa od ulaganja u jednu fizičku trgovinu, vrlo brzo biste ostvarili veći profit. No pokretanje i održavanje vlastite web trgovine zahtjevan je postupak za koji se treba temeljito pripremiti, a znanje o web prodaji presudno je za njezin uspjeh. 

Internet trgovina je prodajno mjesto otvoreno 24 sata dnevno, 365 dana u godini i to za kupce cijelog svijeta. Bilo tko, bilo kada može posjetiti vaše web mjesto i kupiti proizvod ili proizvode koje nudite. Prednost otvaranja web trgovine je neusporedivo niža investicija i rizik nego otvaranje fizičke trgovine na lokaciji u nekom mjestu ili gradu. Ne morate brinuti o radnom vremenu, najmu prostora, sigurnosti svoje poslovnice, zapošljavanju dodatnog osoblja, i raznim drugim stvarima od kojih se neke često i previde.

Pokretanje i održavanje vlastite web (online) trgovine zahtjevan je postupak za koji se treba temeljito pripremiti.

Lijepa i funkcionalna web trgovina neće puno napraviti ako ni jedan kupac ne uđe u nju. Naučit ćete kako privući ciljane kupce, kakav marketing na internetu funkcionira, što je isplativo, a što nije. Što treba mjeriti kako bi promet redovito bio u porastu?

Jedno od najtraženijih zanimanja trenutno u Hrvatskoj je voditelj web shopa. Znanje o web prodaji presudno je za njezin uspjeh. Isti proizvodi su na webu, a jedna web trgovina bilježi mnogostruko  veći prihod od druge. Dođite i saznajte zašto je to tako, budite konkurentni na sve izazovnijem web tržištu!

Namjena

Seminar je namijenjen svima koji planiraju uskoro pokrenuti svoju internetsku prodaju ili su je već pokrenuli. Idealni polaznici seminara su vlasnici malih i srednjih tvrtki, koje mogu izravno prodavati na internetu svoje proizvode ili usluge, voditelji prodaje i marketinga u tvrtkama koje posluju na internetu i zaposlenici u prodajnim odjelima ili komercijalisti u tvrtkama koje mogu ostvariti prodaju i na internetu.

Način realizacije

Radionica, ppt, case study najuspješnijih web shopova.

Raspored seminara

I dio od 09:00 do 12:15 (pauza 15 min.)
od 12:15 do 13:15 ručak je organiziran u hotelu Sheraton
II dio od 13:15 do 16:00 (pauza 15 min.)

Iz programa seminara

1.tema: Unapređenje web prodaje – dovođenje kupaca u web trgovinu, 17.11.2016, cijena: 1390,00 + PDV

  • Segmentacija kupaca – obraćate li se svim kupcima na jednak način, kako razviti grupe kupaca i različite teme komunicirati zainteresiranim skupinama
  • Personalizacija sadržaja i korisničkog iskustva - današnji web shopovi mogu na temelju navika kupaca svoj izgled i funkcionalnost prilagoditi svakom pojedinom kupcu, početna stranica i druge stranice ne moraju biti jednake za svakog kupca
  • Kvalitetan sadržaj (opis proizvoda, fotografije, recenzije) kao preduvjet prodaje u web trgovini - kupci u web trgovini ne mogu razgovarati s prodavačem, ne mogu postaviti pitanje i zato je važno napraviti kvalitetan opis proizvoda. Opis proizvoda treba odgovoriti na sva pitanja kupca.
  • Content marketing – sadržaj u funkciji privlačenja kupaca - što je content marketing i kako ga koristiti za privlačenje ciljanih korisnika te kako ga koristiti u svrhu povećanja konverzije?
  • Društvene mreže (Facebook, Twitter, Google+, Pinterest, LinkedIn) i web trgovina - koje društvene mreže odabrati, na koji način se baviti njima u kontekstu web trgovine
  • Optimizacija za tražilice (Google)
  • Priprema i slanje newslettera - kako stvoriti bazu kupaca, kako napraviti prvi newsletter, kako ga pretvoriti u prodajno oružje web trgovine
  • Google AdWords
  • Portali za uspoređivanje cijena i slični servisi
  • Affiliate marketing - postoji model marketinga koji se temelji na plaćanju samo provizije nakon obavljene kupnje, kako to funkcionira, kome se u Hrvatskoj obratiti i gdje se oglašavati na taj način.

2. tema: Optimizacija web stranice za konverzije, 18.11.2016, cijena: 1390,00 + PDV

  • Analiza poslovanja web trgovine – što pratiti, što mjeriti, koje alate koristiti?
  • Što je stopa konverzije i kako je izračunat?
  • Kako optimizirati web trgovinu i postići bolje rezultate prodaje?
  • 5 savjeta za optimizaciju slika zbog kojih će Google zavoljeti tvoju stranicu
  • Kako posjetitelja web stranice pretvoriti u kupca?
  • Kako organizirati sadržaj web stranice na jasan i logičan način - kako složene stvari mogu postati jednostavne?
  • Koji su najčešći razlozi odustanka od kupnje na web stranici:
  • Ergonomija – ako korisnik intuitivno ne zna što treba u sljedećem koraku učiniti najčešće odustaje – kako olakšati snalaženje na web stranici?
  • Registracija – korisnik se odluči na kupnju, ali zbog zamornog postupka registracije u posljednji trenutak odustaje od kupnje – kako to izbjeći?
  • Plaćanje – korisnik odustaje u zadnjem koraku zbog dodatnih troškova (poštarina, poreza ...), kako dodatne troškove iskomunicirati na jasan način?
  • Dizajn – lijepe stranice nisu nužno i učinkovite
  • Promocija – uspješnost oglašavanja ne smije biti broj posjeta stranicama već broj ostvarenih ciljeva: prodaja, rezervacija...
  • Najadekvatnija metode optimizacije:
  • A/B testing,
  • Copy Optimization
  • Customer Journey Analysis
  • Koji procesi i koraci vode prema boljem upoznavanju kupaca?
  • Tehnike povećanja prosječne vrijednosti košarice
  • Tehnike povećanja broja kupaca koji se vraćaju
  • Tehnike povećanja broja pretplatnika newslettera
  • Strategija upravljanja cijenama u web trgovini
  • Povećanje razine povjerenja kod kupaca
  • Briga o korisnicima, kvalitetna tehnička podrška
  • Tehnike povrata „izgubljenih“ kupaca
  • Case study - iskoristite tuđa iskustva za svoju prednost na tržištu

Vrijeme

četvrtak i petak, 17. i 18.11.2016. od 9:00 do 16:00

Mjesto

Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb

Kotizacija

2290,00 HRK
U cijenu nije uračunat PDV. Cijena jednog dana je 1.390,00 + PDV. Ako se želite prijaviti za jedan dan, prijavite se na e-mail: ivana@mapaznanja.hr