Mapa znanja

Arhiva seminara

Naziv seminara

Web prodaja II: Unapređenje web prodaje i Optimizacija web stranice za konverzije

Svrha seminara

Internet tržište jedno je od najvećih svjetskih tržišta u razvoju. Odluka o kupnji određenog proizvoda sve se više donosi na temelju informacija koje su dostupne na internetu i sve više ljudi odlučuje se na kupnju putem interneta. Mnoge tvrtke u Hrvatskoj koje su klasičnu prodaju upotpunile web trgovinom bilježe ogroman rast. Danas 23 % Hrvata kupuje online dok je 2013. godine kupovalo svega 12 %. Velika većina Hrvata online kupnju obavlja na stranim web shopovima, a razlog tome je nedostatak domaće ponude, jednostavno premalo domaćih trgovaca je napravilo svoju web trgovinu i mali je izbor; strani web shopovi nude puno veći izbor i puno su bolje posloženi. Za 7 od 10 Hrvata prvi korak kupovine je informiranje na internetu. Ako domaće tvrtke ne pokrenu web prodaju na vrijeme kasnije će biti izuzetno teško i skupo uključiti se i natjecati s domaćom i stranom konkurencijom.

Internet trgovina je prodajno mjesto otvoreno 24 sata dnevno, 365 dana u godini i to za kupce cijelog svijeta. Bilo tko, bilo kada može posjetiti vaše web mjesto i kupiti proizvod ili proizvode koje nudite. Prednost otvaranja web trgovine je neusporedivo niža investicija i rizik nego otvaranje fizičke trgovine na lokaciji u nekom mjestu ili gradu. Ne morate brinuti o radnom vremenu, najmu prostora, sigurnosti svoje poslovnice, zapošljavanju dodatnog osoblja, i raznim drugim stvarima od kojih se neke često i previde.

Lijepa i funkcionalna web trgovina neće puno napraviti ako ni jedan kupac ne uđe u nju. Naučit ćete kako privući ciljane kupce, kakav marketing na internetu funkcionira, što je isplativo, a što nije. Što treba mjeriti kako bi promet redovito bio u porastu?

Jedno od najtraženijih zanimanja trenutno u Hrvatskoj je voditelj web shopa. Znanje o web prodaji presudno je za njezin uspjeh. Isti proizvodi su na webu, a jedna web trgovina bilježi mnogostruko  veći prihod od druge. Dođite i saznajte zašto je to tako, budite konkurentni na sve izazovnijem web tržištu!

Namjena

Seminar je namijenjen svima koji su već pokrenuli svoju web trgovinu. Idealni polaznici seminara su vlasnici malih i srednjih tvrtki, koje mogu izravno prodavati na internetu svoje proizvode ili usluge, voditelji prodaje i marketinga u tvrtkama koje posluju na internetu i zaposlenici u prodajnim odjelima ili komercijalisti u tvrtkama koje mogu ostvariti prodaju i na internetu.

Način realizacije

Radionica, ppt, case study najuspješnijih web shopova.

Raspored seminara

I dio od 09:00 do 12:15 (pauza 15 min.)
od 12:15 do 13:15 ručak je organiziran u hotelu Sheraton
II dio od 13:15 do 16:00 (pauza 15 min.)

Iz programa seminara

1.tema: Unapređenje web prodaje – dovođenje kupaca u web trgovinu

  • Segmentacija kupaca – obraćate li se svim kupcima na jednak način, kako razviti grupe kupaca i različite teme komunicirati zainteresiranim skupinama
  • Personalizacija sadržaja i korisničkog iskustva - današnji web shopovi mogu na temelju navika kupaca svoj izgled i funkcionalnost prilagoditi svakom pojedinom kupcu, početna stranica i druge stranice ne moraju biti jednake za svakog kupca
  • Kvalitetan sadržaj (opis proizvoda, fotografije, recenzije) kao preduvjet prodaje u web trgovini - kupci u web trgovini ne mogu razgovarati s prodavačem, ne mogu postaviti pitanje i zato je važno napraviti kvalitetan opis proizvoda. Opis proizvoda treba odgovoriti na sva pitanja kupca.
  • Content marketing – sadržaj u funkciji privlačenja kupaca - što je content marketing i kako ga koristiti za privlačenje ciljanih korisnika te kako ga koristiti u svrhu povećanja konverzije?
  • Društvene mreže (Facebook, Twitter, Google+, Pinterest, LinkedIn) i web trgovina - koje društvene mreže odabrati, na koji način se baviti njima u kontekstu web trgovine
  • Optimizacija za tražilice (Google)
  • Priprema i slanje newslettera - kako stvoriti bazu kupaca, kako napraviti prvi newsletter, kako ga pretvoriti u prodajno oružje web trgovine
  • Google AdWords
  • Portali za uspoređivanje cijena i slični servisi
  • Affiliate marketing - postoji model marketinga koji se temelji na plaćanju samo provizije nakon obavljene kupnje, kako to funkcionira, kome se u Hrvatskoj obratiti i gdje se oglašavati na taj način.

2.tema: Optimizacija web stranice za konverzije

  • Analiza poslovanja web trgovine – što pratiti, što mjeriti, koje alate koristiti?
  • Što je stopa konverzije i kako je izračunat?
  • Kako optimizirati web trgovinu i postići bolje rezultate prodaje?
  • 5 savjeta za optimizaciju slika zbog kojih će Google zavoljeti tvoju stranicu
  • Kako posjetitelja web stranice pretvoriti u kupca?
  • Kako organizirati sadržaj web stranice na jasan i logičan način-  kako složene stvari mogu postati jednostavne?
  • Koji su najčešći razlozi odustanka od kupnje na web stranici:
    • Ergonomija – ako korisnik intuitivno ne zna što treba u sljedećem koraku učiniti najčešće odustaje – kako olakšati snalaženje na web stranici?
    • Registracija – korisnik se odluči na kupnju, ali zbog zamornog postupka registracije u posljednji trenutak odustaje od kupnje – kako to izbjeći?
    • Plaćanje – korisnik odustaje u zadnjem koraku zbog dodatnih troškova (poštarina, poreza ...), kako dodatne troškove iskomunicirati na jasan način?
  • Dizajn – lijepe stranice nisu nužno i učinkovite
  • Promocija – uspješnost oglašavanja ne smije biti broj posjeta stranicama već broj ostvarenih ciljeva: prodaja, rezervacija...
  • Najadekvatnija metode optimizacije:
    • A/B testing
    • Copy Optimization
    • Customer Journey Analysis
  • Koji procesi i koraci vode prema boljem upoznavanju kupaca?
  • Tehnike povećanja prosječne vrijednosti košarice
  • Tehnike povećanja broja kupaca koji se vraćaju
  • Tehnike povećanja broja pretplatnika newslettera
  • Strategija upravljanja cijenama u web trgovini
  • Povećanje razine povjerenja kod kupaca
  • Briga o korisnicima, kvalitetna tehnička podrška
  • Tehnike povrata „izgubljenih“ kupaca
  • Case study - iskoristite tuđa iskustva za svoju prednost na tržištu

Vrijeme

srijeda i četvrtak, 1. i 2.4.2015. od 9:00 do 16:00

Mjesto

Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb

Kotizacija

1290,00 HRK
U cijenu nije uračunat PDV. Cijena jednog dana je 1290,00 kn + PDV.