Mapa znanja

Arhiva seminara

Naziv seminara

Web prodaja II: Optimizacija web stranica za konverziju

Predavač

Ivica Kruhek

Iz programa seminara

  • Analiza poslovanja web trgovine – što pratiti, što mjeriti, koje alate koristiti?
  • Što je stopa konverzije i kako je izračunat?
  • Kako optimizirati web trgovinu i postići bolje rezultate prodaje?
  • 5 savjeta za optimizaciju slika zbog kojih će Google zavoljeti tvoju stranicu
  • Kako posjetitelja web stranice pretvoriti u kupca?
  • Kako organizirati sadržaj web stranice na jasan i logičan način - kako složene stvari mogu postati jednostavne?
  • Koji su najčešći razlozi odustanka od kupnje na web stranici:
  • Ergonomija – ako korisnik intuitivno ne zna što treba u sljedećem koraku učiniti najčešće odustaje – kako olakšati snalaženje na web stranici?
  • Registracija – korisnik se odluči na kupnju, ali zbog zamornog postupka registracije u posljednji trenutak odustaje od kupnje – kako to izbjeći?
  • Plaćanje – korisnik odustaje u zadnjem koraku zbog dodatnih troškova (poštarina, poreza ...), kako dodatne troškove iskomunicirati na jasan način?
  • Dizajn – lijepe stranice nisu nužno i učinkovite
  • Promocija – uspješnost oglašavanja ne smije biti broj posjeta stranicama već broj ostvarenih ciljeva: prodaja, rezervacija...
  • Najadekvatnija metode optimizacije:
  • A/B testing,
  • Copy Optimization
  • Customer Journey Analysis
  • Koji procesi i koraci vode prema boljem upoznavanju kupaca?
  • Tehnike povećanja prosječne vrijednosti košarice
  • Tehnike povećanja broja kupaca koji se vraćaju
  • Tehnike povećanja broja pretplatnika newslettera
  • Strategija upravljanja cijenama u web trgovini
  • Povećanje razine povjerenja kod kupaca
  • Briga o korisnicima, kvalitetna tehnička podrška
  • Tehnike povrata „izgubljenih“ kupaca
  • Case study - iskoristite tuđa iskustva za svoju prednost na tržištu

Vrijeme

petak, 29.11.2019. od 9:00 do 16:00

Mjesto

Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb

Kotizacija

1390,00 HRK
U cijenu nije uračunat PDV.