Arhiva seminara
Naziv seminaraVođenje prodajnog tima
Svrha seminara
U modernom poslovanju sve više faktora utječe na uspješnost kompanije. Danas više nije dovoljno biti prisutan na tržištu, potrebno je razvijati svoje kupce kako bi i naš opstanak bio osiguran. Služba prodaje ima najteži zadatak, a to je graditi više nego dobre odnose s kupcima uz istovremeno maksimiziranje prihoda. Vođenje prodajnog tima iziskuje napore na više polja odjednom: ispunjavanje prodajnih planova, proaktivnost na tržištu, odnosi u prodajnom timu, stvaranje prodajne politike, postprodajne aktivnosti ispunjavanju samo dio radnog dana voditelja prodaje.
Zadaci voditelja prodaje bit će u ovom seminaru prezentirani po fazama koje su primjenjive bilo u slučaju formiranja novog tima ili nove prodajne politike, bilo u slučaju tima s već postavljenom organizacijom.
Namjena
Direktorima i voditeljima prodaje
Način realizacije
PP prezentacija, vježbe.
Raspored seminara
I dio od 09:00 – 13:00 (pauza 15 min.)
od 13:00 do 14:00 pauza
II dio od 14:00 - 16: 30 (pauza 15 min.)
Iz programa seminara
-
izrada prodajne strategije i primjena prodajnih taktika
-
izrada i provođenje planova prodaje te uspješno izvještavanje
-
vođenje i provođenje prodajnih kampanja
-
izgradnja odnosa s postojećim i novim kupcima
-
vođenje VIP klijenata
-
motivacija prodavača i izbjegavanje sukoba među prodavačima
-
kreiranje cjenovne politike i kalkulacije prodajnih cijena
-
sastavljanje ponuda i ugovora
-
upravljanje reklamacijama
Vrijeme
utorak, 21.5.2013. od 9:00 do 16:30
Mjesto
Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb
Kotizacija
1390,00 HRK
U cijenu nije uključen PDV.