Mapa znanja

Arhiva seminara

Naziv seminara

Vještine uspješnog poslovnog komuniciranja i vještina komuniciranja s nadređenima

Svrha seminara

Sve što činimo u životu zahtijeva komunikaciju. I osobni i profesionalni uspjeh često ovise o tome koliko dobro razumijemo druge i koliko dobro drugi mogu razumjeti ono što im želimo prenijeti komunikacijom. Vještina komuniciranja je izuzetno važna, u mnogim situacijama ishod ovisi isključivo o načinu na koji komuniciramo, a pri tom valja imati na umu da se ta vještina može naučiti, usavršiti i razvijati, te joj je potrebno posvetiti mnogo više pažnje nego što to većina ljudi čini.

Stara izreka kaže: Ono si što komuniciraš! Jesmo li svjesni načina na koji komuniciramo, jesmo li svjesni kako nas drugi doživljavaju, znamo li čitati neverbalne poruke naših poslovnih partnera, znamo li se prilagoditi komunikacijskom stilu osobe čije odluke znatno mogu utjecati na naš posao... sve su to pitanja na koja ćemo pokušati odgovoriti na ovoj jednodnevnoj radionici.

Bez obzira na to kakvog šefa imate, jedno je sigurno: zna se tko je šef! Ili...? Bez obzira tko (Vam) je šef: žena ili muškarac; starija ili mlađa osoba; iskusnija osoba ili tek početnik; dobar ili loš komunikator - jedno je sigurno: važno je dobro se razumjeti sa svojim šefom i imati dobru i uspješnu komunikaciju. Neki autori smatraju da je čak 90 posto svih sukoba nastalo zbog nesporazuma u komunikaciji, jer nismo dobro razumjeli i shvatili poruku koja nam je upućena.

Za uspješnu komunikaciju važna je između ostalog i ravnoteža u odnosu – a temelj je međusobno poštovanje i uvažavanje. Što kada u komunikaciji sa šefom nedostaje neki od ključnih elementa? Kako se ne zamjeriti ostatku tvrtke, ako ste «na šefovoj strani»? Kako prepoznati trenutke kada je i šef «samo ljudsko biće»? Kako prepoznati šefove potrebe, a ne odustati od vlastitih? Kako reagirati u kriznim situacijama i kako dobro surađivati i u lošim danima? Kako upravljati vlastitim vremenom kada je šefovo vrijeme prioritet? Sve ove važne teme pomoći će vam da ostvarite kvalitetan odnos sa svojim šefom, a time i veće zadovoljstvo i uspjeh u poslu.

Namjena

Svim poslovnim ljudima koji žele raditi na sebi i poslovno se usavršavati.

Način realizacije

Predavanje, vježbe, radionica, individualni rad, grupni rad, razmjena iskustava.

Raspored seminara

I dio od 09:00 do 12:15 (pauza 15 min.)
od 12:15 do 13:15 ručak je organiziran u hotelu Sheraton
II dio od 13:15 do 16:00 (pauza 15 min.)

Iz programa seminara

Vještine uspješnog poslovnog komuniciranja

  • Koji je tvoj komunikacijski stil?
  • Kako te drugi ljudi vide?
  • Koji su tvoji komunikacijski potencijali?
  • Što tvoj komunikacijski stil govori o tebi?
  • Osobine ljudi koji uspješno komuniciraju
  • Kako se ponaša asertivna, pasivna, agresivna ili manipulativna osoba?
  • Kako reći NE i pri tom ne osjećati grižnju savjesti?
  • U kojim situacijama uspješno komuniciramo, a u kojim neuspješno?
  • Tko su omiljeni ljudi u društvu i kako oni komuniciraju?
  • Kako steći naklonost i povjerenje ljudi?
  • Kako izgraditi autoritet?
  • Kako koristiti tehnike za izgradnju komunikacijske empatije?
  • Što je“ iskrenost“ u komunikaciji, a što prelaženje tuđih granica?
  • Kako učinkovito voditi razgovor?
  • Kako komunicirati s ljudima koji previše pričaju?
  • Što je aktivno slušanje i koje prepreke nam stoje na putu?
  • Što je parafraziranje i zrcaljenje i kako ih najučinkovitije primijeniti?
  • Kako neprimjetno navesti razgovor na poželjnu temu?
  • Kako postaviti granice?

Vještine uspješnog komuniciranja s nadređenima

  • Kako izraziti svoje ideje asertivno i samopouzdano?
  • Kako dati povratnu informaciju a da se vaše riječi prime na pozitivan način?
  • Kako se nositi sa situacijama na koje ne možemo utjecati?
  • Kako u komunikaciji s nadređenima izbjeći „čitanje misli“ i spriječiti komunikacijske nesporazume?

Vrijeme

četvrtak, 23.4.2015. od 9:00 do 16:00

Mjesto

Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb

Kotizacija

1290,00 HRK
U cijenu nije uračunat PDV.