Mapa znanja

Arhiva seminara

Naziv seminara

Virtualni ured

Svrha seminara

Stalno ste na sastancima, nosite gomilu papira, radite kao komercijalista na terenu, ili ste često kod klijenata. Uvijek Vam fali baš ta datoteka, baš taj kontakt, htjeli bi odmah nekome dodijeliti zadatak. Kontakti su Vam na starom mobitelu, novom mobitelu, mailu, jednostavno svuda. USB stick Vam je prestao raditi, naravno, i htjeli bi na brzinu nešto napraviti jer baš sjedite na servisu auta i čekate. Kako bi bilo dobro da postoji virtualni ured, da možete s bilo kojeg mjesta na svijetu pristupiti svojim podatcima, kontaktima i da možete uvijek nešto odraditi. I da taj se ured stalno backupira, nikad ne prestane raditi. To bi bilo sjajno. Ali, takvo nešto postoji, i možete ga imati i Vi.

Namjena

Svima onima koji su često izvan ureda ili rade od kuće.

Način realizacije

PP prezentacija, vježbe, rad na računalu.

Raspored seminara

I dio od 09:00 – 13:00 (pauza 15 min.)
od 13:00 do 14:00 pauza
II dio od 14:00 - 16: 30 (pauza 15 min.)

Iz programa seminara

  • Pregled alata za upravljanje datotekama i pohranu istih
  • Korištenje cloud i sličnih rješenja za upravljanje datotekama
  • Online pohrana kontakta i sinkronizacija s desktop računalom  i mobilnim telefonom
  • Upotreba internet ( web ) uredskih rješenja i sinkronizacija s pohranama podataka
  • Google alati , Dropbox i slične aplikacije i rješenja
  • Mobilne aplikacije za različite platforme
  • Sigurnost podataka

Vrijeme

četvrtak, 11.4.2013. od 9:00 do 16:30

Mjesto

Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb

Kotizacija

1390,00 HRK
U cijenu nije uključen PDV.