Mapa znanja

Arhiva seminara

Naziv seminara

Uvod u Design Thinking - kako iskoristiti inovativni potencijal tvrtke

Predavač

Miljenka Plazonić Bogdan

Svrha seminara

U razvoju inovativnosti u kompanijama metode su se s godinama razvijale i mijenjale, a fokus se s tehnoloških ili znanstvenih mogućnosti sve više selio na korisnika i njegove potrebe kao centar promišljanja. Kao strategija za inoviranje Design Thinking na najbolji način objedinjuje najbolje od dosadašnjih praksi Human Centred dizajna. Proslavio je svoje tvorce koji ga uspješno koriste kroz svoju tvrtku IDEO i kroz niz inicijativa kojima omogućavaju širenje koncepta i korištenje u raznim kontekstima, od korporativnog do društvenog, za inovacije produkata, organizacijskih modela ili rješavanje društvenih problema.

Brojne uspješne tvrtke širom svijeta usvojile su ga kao način da se pokrenu, budu ispred svoje konkurencije i vremena. U ovoj eri kompleksnosti pokazao se kao izuzetno efikasan jer omogućuje uključivanje brojnih uvida i raznih razmišljanja na sustavan i efikasan način, istovremeno dajući svim uključenima osjećaj kreativnosti i stvaranja.

Njegova jednostavnost i razumljivost olakšava primjenu pa je dovoljno naučiti osnove kako bi u svojoj tvrtki počeli koristiti Design Thinking, a kroz praksu ga možete prilagođavati svom specifičnom okruženju i potrebama.

Design Thinking je izrazito interaktivna, grupna metoda te je i trening takav – kroz zajednički rad se stvaraju nova rješenja i uče razne tehnike. Učeći proces Design Thinkinga sudionici uče i jednostavne tehnike za vođenje grupnog rada kako bi proces mogli primijeniti u svojoj praksi.

Sudionici će razumjeti, istražiti i naučiti primjenjivati Design Thinking principe i alate u svom radu na inoviranju produkata, organizacijskih procesa, poslovnih modela i drugih aspekata poslovanja. 

Način realizacije

Hands-on pristup učenju na aktualnim primjerima, na primjerima sudionika - korak po korak, praktične vježbe i primjeri iz najbolje prakse, kratki inputi uz video materijale, principi timskog coachinga.

Raspored seminara

I dio od 09:00 do 12:15 (pauza 15 min.)
od 12:15 do 13:15 ručak organiziran u hotelu Sheraton
II dio od 13:15 do 16:00 (pauza 15 min.)

Iz programa seminara

  • Osnovne postavke i proces Design Thinkinga
    • Kako pronaći presjek između željenog, izvedivog i poželjnog za razvoj biznisa, stavljajući u centar korisnika i njegov doživljaj naše usluge ili proizvoda?
    • Razumjeti osnovnih pet faza i njihovu povezanost – Empathize, Define, Ideate, Prototype i Test
  • Kako razumjeti svog klijenta/korisnika – upoznajući njihove potrebe dobiti inspiraciju za inovaciju, koristeći empatiju kao pouzdan izvor
  • Kako koristiti tehnike i sinteze promatranja kako bi dobili dublje uvide u krajnje korisnike i naučiti kako nadići uobičajene strahove?
  • Kako se aktivno uključiti u design thinking način razmišljanja – iskusiti nekoliko alata za svaku fazu i razumjeti njihovu primjenu?
  • Kako izraditi prototipe ideja na razne kreativne načine i kako znati izabrati najbolje?
  • Kako inspirirati i osnažiti druge u organizaciji da zajedno stvaraju i koriste design thinking?

Teme:

  • Koncepti Human centred dizajna i primjena na inovativnost u kompanijama
  • Osnovne faze Design Thinking pristupa
  • Alati i metode za primjenu u pojedinim koracima
  • Vještine potrebne za primjenu Design Thinkinga u praksi 

Vrijeme

srijeda i četvrtak, 12. i 13.4.2017. od 9:00 do 16:00

Mjesto

Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb

Kotizacija

2300,00 HRK
U cijenu nije uračunat PDV.