Mapa znanja

Arhiva seminara

Naziv seminara

Uredsko poslovanje - informatički tips&tricks

Svrha seminara

Broj sudionika ograničen

Svi imamo previše posla, a premalo vremena. Za računalom provodimo jako puno vremena, trošimo svoje dragocjeno vrijeme na jednostavne radnje i ne znajući da postoje brojni alati, prečaci, trikovi koji nam znatno mogu uštedjeti vrijeme i olakšati posao, te i bez našeg prisustva obaviti brojne zadatke.

Uz licencirane programe koje koristimo na uredskom računalu dolaze i mnogi besplatni programi za koje ni ne znamo da postoje, a vrlo rijetki ih koristimo jer s novim sučeljima ne dolaze uputstva za rad i samo se najinovativniji upuste u potragu za njima. Po nekim podacima koristimo samo 10 posto mogućnosti koje nude programi koje koristimo u uredskom poslovanju.

Programi se usavršavaju i mijenjaju iz dana u dan i teško je ići u korak s novostima, ali jedan dan posvećen edukaciji izuzetno je korisno utrošeno vrijeme. Na godišnjoj razini uštedjet će nam mnoge dane rada koje možemo usmjeriti na kreativniji dio sebe i svog posla koji će našoj kompaniji donijeti profit.

Na ovoj radionici naučit ćete kako pristupiti svojim poslovnim podacima od kuće, bez snimanja materijala na stick, slanjem podataka e mailom i sl., te kako pristupiti bilo kojem drugom računalu uz pomoć TeamViewera, kako pohraniti sve svoje passworde, lozinke, pinove i druge važne podatke bez mogućnosti da netko drugi u slučaju gubitka ili krađe pristupi tim podacima. Kako koristiti Doodle, Dropbox, Skype, MailChimp, Evernote, TungleMe, Crocdoc, JumboMail, HomeGroup, BitLocker, Cascade itd…

Na seminaru će biti predstavljeni praktični savjeti za bolju primjenu outlook-a, word-a, excel-a. Ako već koristite te programe upoznati ćete se s dodatnim mogućnostima koje nude. A ako ste početnik u korištenju na seminaru ćete pronaći informacije koje će vam pomoći u snalaženju i budućem radu.

Na seminaru će svi polaznici dobiti gotove modele za praktičnu primjenu na računalu u uredu.

Namjena

Radionica je namijenjen svima koji obavljaju organizacijske i uredske poslove: administratore, voditelje ureda, djelatnike u prodaji, poslovne tajnice, direktore i sve ostale koji rade u uredu i žele podići kvalitetu svog rada i usput uštedjeti vrijeme kod obavljanja svakodnevnih poslova.

Način realizacije

Prije početka radionice polaznici će na kratkom upitniku sami procijeniti svoje znanje kako bismo nivo izlaganja mogli prilagoditi predznanju većini sudionika. Na radionicu je potrebno ponijeti laptop, ako niste u mogućnosti mi ćemo osigurati računalo za vas. Svi sudionici dobit će priručnik za lakše poslovanje u uredu s gotovim modelima za direktnu primjenu u praksi.

Raspored seminara

I dio od 09:00 do 12:15 (pauza 15 min.)
od 12:15 do 13:15 ručak je organiziran u hotelu Sheraton
II dio od 13:15 do 16:00 (pauza 15 min.)

Iz programa seminara

I Outlook

  • Računi u Outlooku – konfiguracija računa, preusmjeravanje pošte
  • Organizacija poruka  - prilagodba prikaza poruka, sortiranje poruka, kategorizacija poruka
  • Kako promijeniti lokaciju gdje se spremaju prilozi iz poruka
  • Kako napraviti buck up ili kopiju cijelog Outlooka (poruke, kontakti i drugi podaci)
  • Pretraživanje poruka e-pošte
  • Kako kreirati grupe za slanje
  • Kako kreirati e mail predložak
  • Arhiviranje mapa, e mailova
  • E mail postavke: potvrda da je e mail pročitan,
  • Kako napraviti automatski odgovor  kada ste na odmoru „out off office“
  • Upravljanje kontaktima:  Adresari: e mail, mobiteli, telefon
  • Vođenje dnevnika rada
  • MS Outlook calendar, zajedničko korištenje kalendara, slanje kalendara e-mail porukom i kreiranje sastanaka, primanje zahtjeva za sastanak
  • Zaštita od spama (neželjeni e mail)

II Excel

  • Označavanje ćelija, redaka i stupaca
  • Rad s radnim listovima
  • Upisivanje niza podataka automatskim popunjavanjem
  • Stilovi ćelija i tablica
  • Grafikoni
  • Povezivanje Excela s vanjskim izvorima podataka
  • Zaštita podataka u Excelu
  • Alatna traka za brzi pristup
  • Tipkovnički prečaci
  • Koje evidencije možete voditi u Excelu
  • Formule
  • Gotovi modeli za praktičnu primjenu

III Word

  • Model poslovnog pisma
  • Kako pretvoriti word dokument u PDF
  • Gotovi modeli za praktičnu primjenu; evidencije, obrasci, ugovori
  • Označavanje teksta
  • Kopiranje i premještanje teksta
  • Rad s tablicama
  • Umetanje i oblikovanje grafika
  • Oblikovanje dokumenta
  • Tipkovnički prečaci
  • Kako raditi u dva dokumenta istovremeno

IV Internet

  • Pretraživanje interneta
  • Korisne web stranice
  • Prijenos velikih datoteka (Jumbo mail, Google docs, Dropbox)
  • Pohrana velikih datoteka (Google Docs)
  • Google alati
  • Provjera pravopisa – www.hascheck.hr
  • Besplatne aplikacije za uredsko poslovanje
  • Koji servisi i usluge postoje unutar Google računa
  • Kako koristiti Gmail a da korisnik dobije mail sa službene adrese
  • Kako koristiti Google Drive

V Društvene mreže

  • Facebook
    • Vidljive i nevidljive objave
    • Objave po datumu i po popularnosti
    • Razlika između Facebook profila i Facebook stranice
    • Kako nekoga maknuti s naslovnice, a da ga ne obrišete iz prijatelja
  • LinkedIn
    • Kako otvoriti profil na LinkedInu
    • Kako pisati blog na LinkedInu – i promovirati ga

VI  Ostalo

  • Što je cloud?
  • Backup
  • Sinkronizacija podataka s različitih uređaja
  • MS OneNote – alat za izradu zabilješki i povezivanje s ostalim MS Office alatima
  • Doodle – raspored
  • Dropbox – virtualni disk
  • Skype – komunikacija s videokonferencijom
  • TeamViewer – upravljanje s jednog kompjutera drugim
  • Evernote – uređivanje zabilješki
  • Screenshot – print screen
  • Casade organiziranje paralelnih prozora
  • Povezivanje dvaju računala – Homegroup
  • MailChimp
  • Kako postaviti zaporke na document i na računalo
  • Sigurnost podataka
  • Kupnja putem e Baya
  • Elektronički potpis
  • e – Građanin (omogućuje pristup elektroničkim uslugama javne uprave jedinstvenim elektroničkim identitetom)
  • e - Račun

 

Vrijeme

četvrtak, 19.3.2015. od 9:00 do 16:00

Mjesto

Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb

Kotizacija

1290,00 HRK
U cijenu nije uračunat PDV.