Mapa znanja

Arhiva seminara

Naziv seminara

Upravljanje vremenom i produktivnost bez stresa

Svrha seminara

Broj sudionika ograničen

Ako radite u suvremenom poslovnom okružju vjerojatno se bavite poslovima na kojima više ili manje sami određujete kako ćete utrošiti vrijeme provedeno na poslu. Upravljate svojim vremenom a od vas se očekuju rezultati.

Ono čime se stvarno bavite su zadaci koji imaju razne pojavne oblike: e-mailove, pozive, sastanke, obrasce, prezentacije, kontakte, rješenja, tablice, istraživanja, prijave, odjave, brojeve... Ponekad je svega jednostavno previše.

Vrijeme pretežno trošite na hitno odgovaranje na zahtjeve koji dolaze sa svih strana i uvijek ste u reaktivnom načinu rada. Nikada do izuzetno rijetko se bavite strateškim promišljanjem posla i života jer uglavnom žonglirate s više zadataka istovremeno. Zahtjeva je uglavnom toliko da ne stižete odgovarati na sve njih što vam uzrokuje prolongirani stres.

Svrha ovog seminara je osloboditi vas od stresa kroz primjenu sustava za potpunu organizaciju posla i života. Sustav je posve prilagođen radu u informacijskim dobu no nije ovisan o samoj tehnologiji pa se može provoditi i pomoću papira i olovke. Ono što je važno su principi na kojima počiva.

Želite li izbrisati stalni neugodni osjećaj da ste nešto propustili ili zaboravili, osloboditi svoju kreativnu energiju i podići  osobnu produktivnost na novu razinu – prijavite se još danas! Dok niste zaboravili.

Namjena

Seminar je namijenjen zaposlenima i menadžerima koji rade u informacijskom dobu, onima čiji se dnevni ili tjedni zadaci ne mogu svesti na jednostavnu to-do listu s 5-9 stavaka. Dakle skoro svima.

Način realizacije

Interaktivni trening uz multimedijalnu prezentaciju praćenu brojnim vježbama i primjerima iz posla i života. Rad s vašim alatima za osobnu organizaciju. Coaching i savjetovanje opcionalno.

Raspored seminara

I dio od 09:00 do 12:15 (pauza 15 min.)
od 12:15 do 13:15 ručak je organiziran u hotelu Sheraton
II dio od 13:15 do 16:00 (pauza 15 min.)

Iz programa seminara

  • Kako izgleda tvoj posao?
  • Strateški ili reaktivni pristup?
  • Totalna i neopterećena organiziranost – kako?
  • Izvori stresa i preopterećenosti
  • Mentalni procesi u odlučivanju
  • Donošenje odluka i postavljanje ciljeva
  • Osobna organizacija:
  • Sakupljanje
  • Procesuiranje
  • Organiziranje
  • Rad
  • Razine: zadaci, projekti, odnosi, posao, karijera, život
  • Određivanje prioriteta
  • Organizacija radnog dana
  • Kako savladati odgađanje
  • Škola za e-mail nindže
  • Pravila za uspjeh
  • Alati za osobnu organizaciju

Vrijeme

četvrtak, 21.5.2015. od 9:00 do 16:00

Mjesto

Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb

Kotizacija

1290,00 HRK
U cijenu nije uračunat PDV.