Mapa znanja

Arhiva seminara

Naziv seminara

Upravljanje maloprodajnim dućanom i sugestivna prodaja u maloprodajnom dućanu

Svrha seminara

Veliki lanci dolaze, propadaju male prodavaonice…to je rezignirajući zaključak, ali – zašto su veliki nadmoćniji, kako i što rade, koje su tendencije? Kako se održavaju mali i gdje je budućnost? U tom dijelu ćemo tražiti profil za pojedinu vrstu prodavaonica, odnosno što uvjetuje uspjeh prodajnoga mjesta i kako ga učiniti atraktivnim, privlačnim i ekonomski optimalnim u jakoj kokutrenciji na tržištu.

U dugom dijelu će se demostrirati profil uspješnog prodavača  i subjektivni faktori koji privlače ljude na pojedina prodajna mjesta. Imat ćemo i simulacije uspješnih dijaloga koji otvaraju spremnost kupaca da kupuju i što je najvažnije - da se ponovno vraćaju.

Namjena

Prodavačima, bilo u neposrednoj prodaji, poslovođama ili trg. predstavnicima koji obilaze prodajna mjesta, ljudima koji se brinu o kadrovima u trgovini i unapređenju prodaje. Ukratko – ljudima koji žele unaprijediti prodaju na prodajnim mjestima i učiniti prodavaonice uspješnim.

Način realizacije

Interaktivna Keynote prezentacija, rad u grupama, samotestiranje, vježbe ophođenja s kupcima i diskusije - što učiniti u vašem slučaju?

Raspored seminara

I dio od 09:00 – 13:00 (pauza za kavu 15 min.)
od 13:00 do 14:00 ručak
II dio od 14:00 - 16: 30 (pauza za kavu 15 min.)

Iz programa seminara

  • Koje su tendencije kod velikih lanaca i velikih prodajnih mjesta, te kako se u tome mogu održavati mali?
  • U primjeru srednje prodavaonice će se vidjetikako se kreću kupci i kako se slaže roba da bi se postigla maksimalna iskorištenost i zadovoljili kupci
  • Kako privući kupce bez obzira na lokaciju i vrstu prodajnog mjesta – bilo da se radi o širokoj potrošnji, namještaju, tehnici, igračkama , apotekama…
  • Kako kupuju kupci po dobu i spolu
  • Kako učiniti prodajno mjesto atraktivnim od ulaza , izloga, unutrašnjosti i izlaza
  • Kakav profil prodavača je poželjan i anonimni test – gdje ste vi i zašto morate biti bolji od samog predavača…
  • Kako učiniti kupce vašim „apostolima“ koji će o vama prenositi dobre vijesti i inicirati nove mušterije
  • Zašto ići na kartice vjernosti, klubove i kako se u tome održati i biti atraktivni?
  • Kako kupcima postaviti samo jedno pitanje na koje ćete dobiti realni odgovor o tome kako oni gledaju na vas (jedno pitanje koje zamjenjuje barem desetak kojima se gnjave one koje se ispituje…)

Vrijeme

četvrtak, 29.11.2012. od 9,00 do 16,30

Mjesto

Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb

Kotizacija

1390,00 HRK
U cijenu je uključen ručak, napici, pisani materijali i uvjerenje. U cijenu nije uključen PDV. Sudionici će na poklon dobiti knjigu Zvonimira Pavleka: Uspješna prodavaonica.