Mapa znanja

Arhiva seminara

Naziv seminara

Upravljanje konfliktima u organizaciji i komunikacija bez nesporazuma - SDI® alat

Predavač

Petra Grabušić

Svrha seminara

Većina organizacijskih problema uzrokovana je međuljudskim odnosima. Kvalitetnom i usmjerenom međusobnom suradnjom te timskim radom, ljudi će postići bolje rezultate te čak i premašiti postavljene ciljeve. Prekid komunikacije i konflikt, neizbježno dovode do ishoda pogubnih za funkcioniranje timova i organizacijsku uspješnost.

Alat SDI (Strength Deployment Inventory®) pomaže prevladati međuljudske i komunikacijske probleme te pruža okvir i zajednički jezik za bolje međusobno razumijevanje te omogućuje da ljudi jedni druge vide onakvima kakvi zaista jesu. Na taj se način jačaju i izgrađuju bolji i učinkovitiji međuljudski odnosi.

Za lakše razumijevanje individualnih motiva i ponašajnih obrazaca pojedinaca, alat koristi tri boje – plavu, crvenu i zelenu, kao i njihove kombinacije koje predstavljaju ukupno 7 različitih motivacijskih sustava. Ponašanje pojedinca i njegova reakcija u konfliktnim situacijama, ovisi upravo o njegovom sustavu vrijednosti koji proizlazi iz internih, osobnih motiva. Naučimo li jezik svakog od 7 različitih motivacijskih sustava, omogućit ćemo sebi i ljudima koji nas okružuju, bolju i uspješniju međusobnu komunikaciju, a funkcioniranje grupa i timova podići na višu razinu.

Ako radite s ljudima, razvijate druge ili želite promjenu načina funkcioniranja u odnosima s drugima – ova edukacija je za vas. S aspekta organizacije radionica će vam koristiti ako prepoznate potrebu za poboljšanjem timskog rada, kvalitetnijom suradnjom između odjela, te usmjeravanjem potencijala u svrhu postizanja organizacijskih ciljeva.

Ako ste menadžer, otkrijte nove načine razumijevanja i vođenja vašeg tima, prevencije i upravljanja konfliktom te spoznajte svoje snage i pretjerane snage, te kako ih iskoristiti za postizanje željenih rezultata u skladu s organizacijskim ciljevima i strategijom.

Ako ste trener i/ili konzultant, upoznajte se s korisnim setom alata za koji ćete pronaći širok spektar primjene u radu s klijentima, razlikujte se od drugih i pružite svojim klijentima jednostavniji način za poboljšanje međuljudskih odnosa i upravljanje konfliktima.

Namjena

Radionica je namijenjena svima koji žele unaprijediti odnose s drugima i smanjiti vjerojatnost konflikta i njegovog utjecaja na osobnu i/ili organizacijsku uspješnost.

Način realizacije

Radionica je interaktivna te se provodi manjim dijelom pomoću power point prezentacije, a većim dijelom radi se praktično na konkretnim primjerima kroz vježbe. Prije same radionice, popunjava se upitnik pomoću kojeg dobivamo jasan uvid u našu motivaciju i ponašanje u svakodnevnim situacijama kada nam sve ide od ruke i osjećamo se dobro, ali i naše i ponašanje drugih u konfliktnim situacijama postavljajući pitanja poput: Što me motivira? Kako mogu povećati svoj doprinos timu i organizaciji? Kako mogu postati sigurniji/a i samouvjereniji/a? Kako prilagoditi svoje ponašanje da bih dobio/la najbolje od drugih? Kako mogu povećati osobni učinak u smislu postizanja poslovnih i osobnih ciljeva i rezultata?

Raspored seminara

I dio od 09:00 do 12:15 (pauza 15 min.)
od 12:15 do 13:15 ručak je organiziran u hotelu Sheraton
II dio od 13:15 do 16:00 (pauza 15 min.)

Iz programa seminara

Timovi

  • Razumjeti motivaciju članova tima
  • Točno odrediti kome delegirati koji zadatak
  • Poboljšati komunikaciju u cilju postizanja boljih rezultata i brzog rješavanja problema
  • Podići razinu međusobnog razumijevanja, prihvaćanja i uvažavanja članova tima

Vodstvo (Leadership)

  • Povećati angažman zaposlenika putem učinkovitijih komunikacijskih i upravljačkih strategija
  • Povećati razinu poistovjećenosti pojedinaca s organizacijskom vizijom, misijom i vrijednostima na osobnoj razini
  • Učinkovito i inovativno riješiti konflikte i nesporazume među članovima tima
  • Unaprijediti vještine individualne motivacije zaposlenika

Upravljanje konfliktima

  • Razumjeti i usmjeravati vlastito i ponašanje članova tima u konfliktnim situacijama
  • Prepoznati i razumjeti motive ponašanja koji dovode do konflikta u cilju njegove prevencije
  • Riješiti konflikt na vrijeme i s ishodima prihvatljivim za sve uključene strane

Radionica pruža praktična i direktna rješenja kako da:

  • Poboljšamo timski rad i umanjimo silos efekt
  • Razvijemo vođe
  • Podržimo upravljanje promjenama
  • Povećamo prodaju
  • Unaprijedimo podršku korisnicima
  • Osnažimo odnose
  • Upravljamo konfliktom

Vrijeme

petak, 8.9.2017. od 9:00 do 16:00

Mjesto

Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb

Kotizacija

1390,00 HRK
U cijenu nije uračunat PDV.