Mapa znanja

Arhiva seminara

Naziv seminara

Unapređenje web prodaje u turizmu

Svrha seminara

Internet je promijenio način kako turisti traže destinaciju i rade booking smještaja. Google, društvene mreže i specijalizirani portali poput Booking.com ili Airbnb su došli i napravili totalnu pomutnju na tržištu. Držanje natpisa «Zimmer frei» uz cestu ima sve manje smisla, jer su mnogi gosti već unaprijed odlučili gdje će uzeti Zimmer, gdje će večerati i što će sve posjetiti.

Svrha seminara je prikazati zašto je odjednom internet postao bitan, gotovo presudan, koji kanali su bitni kod bookinga smještaja, zašto je bitno raditi na internetskoj komunikaciji s gostima i kako dovesti goste na našu web stranicu?

Dovođenjem posjetitelja na web stranice hotela, apartmana, turističkog servisa ili agencije napravljen je tek prvi korak prema uspješnoj sezoni. Ali ako ti posjetitelji ne naprave booking, upit ili na neki drugi način ostave mogućnost za poslovanje – potrošen novac je bačen u vjetar.

Pretvaranje posjetitelja u online kupce nije igra na sreću. Postoji niz tehnika i postupaka koje svaki vlasnik turističkih web stranica može napraviti kako bi poboljšao njihovu efikasnost. Ti alati i tehnike nisu rezervirane samo za najveće hotelske kuće s beskonačnim budžetima. I mali mogu biti efikasniji s malim ulaganjima. Svrha seminara je prikazati metodu, alate i primjere što se sve može napraviti.

Danas u marketingu svi govore o Big Data. Pri tome se ne radi tek o Google Analyticsu nego i cijelom nizu kvantitativnih i kvalitativnih pokazatelja. Sudionici seminara dobit će model stalnog rada na svojim stranicama. Optimizacijom stranice za konverzije dugoročno će se promijeniti odnos broja posjetitelja na stranici i broja onih koji kupuju.

Internet marketingom plaćate oglašavanje samo za one osobe koje su pokazale zanimanje za vas. Da bi unaprijedili poslovanje pomoću internet marketinga, morate znati koji alati Vam stoje na raspolaganju i kako ih optimalno iskoristiti, savladat ćete korištenje nekoliko besplatnih alata koji su fascinantno precizni i obuhvatni.

Nekada je moguće i s vrlo malo ulaganja ili čak i besplatno, bez velikog znanja o tehnologijama ostvariti velike rezultate. 

Namjena

Turističkim agencijama, hotelima, restoranima, kampovima, svima koji se bave turističkom djelatnošću.

Način realizacije

Prezentacija, video, interakcija sa savjetima na primjerima klijenata.

Raspored seminara

I dio od 09:00 do 12:15 (pauza 15 min.)
od 12:15 do 13:15 ručak je organiziran u hotelu Sheraton
II dio od 13:15 do 16:00 (pauza 15 min.)

Iz programa seminara

I.dio

  • Važnost internet marketinga u turizmu
  • Koje sve kanale gosti koriste kod bookiranja smještaja?
  • Kako komunicirati s gostima na internetu?
  • Kako oglašavanjem na internetu privući goste na web stranicu?
  • Kako iskoristiti odlične, a besplatne Google alate u  vašem poslovanju? (Google Trends, Google Correlate)
  • Što i kako može za vas napraviti Facebook i ostale društvene mreže?
  • Kako se oglašavati na Facebooku i kako privući goste?
  • Praćenje rezultata komunikacije i promocije na društvenim mrežama
  • Case studies – Uspješni  primjeri  u internet turizmu

II.dio

  • Tko je naša ciljna skupina, zablude o „prosječnom potrošaču“?
  • Što je konverzija, kako raditi na povećanju stupnja konverzije na stranicama?
  • Kako posjetitelje web stranice pretvarati u kupca?
  • Kako postaviti i koristiti Google Analytics i kako integrirati s drugim sustavima za bolje mjerenje?
  • Koje alate i kako koristiti, i kako doći do jasnih zaključaka što na stranicama treba mijenjati za bolju prodaju?
  • Lijepe stranice nisu nužno učinkovite. Zašto je «redizajn» weba stvar prošlosti i uglavnom bačen novac?
  • Koja je uloga «najbolje prakse» i zašto nešto radi za Amazon, a ne radi za nekog drugog?
  • Zašto je vrijeme kreativnih odjela i Mad Men kampanja zauvijek prošlo, i što napraviti u vezi s tim?

Vrijeme

četvrtak, 26.2.2015. od 9:00 do 16:15

Mjesto

Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb

Kotizacija

1290,00 HRK
U cijenu nije uračunat PDV.