Mapa znanja

Arhiva seminara

Naziv seminara

Učinkovito komuniciranje u marketingu

Svrha seminara

 

Znate li koja je polovica novaca u oglašavanju bačena kroz prozor? Teško, ali ćemo suziti rizik i s ograničenim budžetom postići najviše. Ako ste oglašivač, onda morate znati pozicionirati svoju marku (to ćemo vježbati na konkretnim slučajevima) i agenciji ili stručnjacima za komuniciranje dati jasan brifing. Zato morate ocijeniti svoj položaj, svoje želje, ciljeve i znati kojim medijima to možete postići. Nakon takvog brifinga ćete moći i kontrolirati prijedloge agencije. Nakon ovog seminara biti ćete u stanju te prijedloge i oglašivačka rješenja brzo ocjenjivati, jer ćete dobiti za to potreban alat. Upoznat ćete i moć medija tako da budete ravnopravni u suradnji s agencijom. Briljantna kompanija usmjerena na pogrešne ljude ili putem krivih medija je totalno bacanje novaca. Ako dolazite iz agencije, imat ćete prilike suočiti se s oglašivačima i zajedno u interaktivnoj diskusiji doći do optimalnih relacija koje su poželjne da se pogode prave stvari u oglašavanju, kako bi suradnja bila uspješna i učinkovita. 

Namjena

Prvenstveno ljudima iz marketinga i svima onima koji određuju budžete i naručuju oglašavanje, koji žele stvari u oglašavanju uzeti „u svoje ruke“, te ljudima iz agencija (pretežito „account“ reprezentantima, te onima koji žele biti dobri „creativ“ direktori).

Način realizacije

Interaktivna Keynote prezentacija, rad u grupama, vježbe u brifiranju, ocjenjivanje oglašivačkih rješenja (poželjno je da sudionici donesu sobom oglase i poruke koje ćemo prokušanom metodom ocjenjivati na licu mjesta), slobodne diskusije i rješavanje problema, te postavljanje temeljnih projekcija prema interesima sudionika.

Raspored seminara

I dio od 09:00 – 13:00 (pauza za kavu 15 min.)
od 13:00 do 14:00 ručak
II dio od 14:00 - 16: 30 (pauza za kavu 15 min.) 

Iz programa seminara

 

  • Kako doživljavamo proizvod, a kako marku?
  • Kako pronaći svoje „mjesto pod suncem“, teritorij na kojem možemo uspješno djelovati (pozicioniranje – imajte na umu da je vidljivo oglašavanje samo dio sante leda, a ono ispod površine je pozicioniranje)?
  • Kako što brže dobiti uvid u „potrošačevu dušu“ („insight“)?
  • Zašto je pozicioniranje temelj za uspješni brand?
  • Što uvjetuje uspješnost pojedinih medija ( internet, TV, radio, tisak, outdoor, PR i dr.)
  • Kako usmjeriti budžet i strukturu medija da se izbjegne rasipanje sredstava?
  • Kako se sinkronizirati i s prodajom da učinci budu optimalni (model unesen u našu praksu od strane autora još u 80-tim godinama prošlog stoljeća…)?
  • Kako surađivati s agencijama – steći povjerenje, dobiti maksimalne rezultate, „cake“ u suradnji (pitanje s jednog seminara: „Koje su vaše omiljene cake…)?

Vrijeme

četvrtak, 29.11.2012. od 9,00 do 16,30

Mjesto

Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb

Kotizacija

1390,00 HRK
cijenu je uključen ručak, napici, pisani materijali i uvjerenje. U cijenu nije uključen PDV.