Mapa znanja

Arhiva seminara

Naziv seminara

Turistifikacija i dizajn ugostiteljskih objekata

Predavač

Hrvojka Skelin, Vlasta Klarić, Krešimir Tomić

Svrha seminara

Broj polaznika je ograničen kako bi se što kvalitetnije provodio praktičan rad.

Gastronomija  je turistički hit! To pokazuju i svjetski trendovi zapaženi kroz brojna istraživanja. Kako tvrdi WFTA – World Food Tourism Association sve više traži se autentičnost kuhinje, zdrava hrana, jedinstveni prostori i destinacije. Fooding, epikurizam, eatertainment, kulinarske ture, kreativni prostori kulinarskih jedinstvenih ponuda. Kulinarstvom dominiraju okusi, kreativnost, mašta, kvaliteta, ali i dodane vrijednosti ukupnog ozračja, prostora i okoliša, vrijednosti estetske invencije i dizajnerske imaginacije, bogatstva i kontrasta tekstura.

Svrha seminara je ukazati na potencijale ugostiteljskih objekata za ponudu kvalitetnog eno-gastro turizma u vrhunskim autentičnim ugostiteljskim prostorima.

Cilj seminara je stoga priprema za podizanje konkurentnosti i vidljivosti ugostiteljskih objekata kroz edukaciju o jednostavnim otvorenim mogućnostima za kreiranje jedinstvenih atraktivnih prostora.

Svrha treninga je podizanje znanja polaznika o značaju i vrijednosti autentičnih prostora ugostiteljske ponude, osmišljavanju prepoznatljivih objekata, zanimljivih  i oku a ne samo nepcu.

Cilj je sagledati trenutnu poziciju postojećih prostora te prepoznati potencijal njihove preobrazbe u fascinantne i jedinstvene turistički privlačne ambijente.

Seminar je zamišljen kao praktičan vodič za planiranje, kreiranje i pripremu prostora ugostiteljske ponude i uključivanje u postojeću nezaobilaznu turističku ponudu.

Što ćete naučiti: ZAŠTO vaš restoran/ kafić/ ugostiteljski objekt treba novi dizajn?

·        Što za ugostiteljsku ponudu znači atraktivan dizajn prostora?

·        Nemate pogled na more, niste na turistički prometnom mjestu, što učiniti?

·        Imate odličnu ugostiteljsku ponudu, iskusni tim koji nudi vrhunsko ugostiteljstvo, ponuda je  neodoljiva, ali interes gostiju nije zadovoljavajući. - Kako ih privući?

·        Jeste li učinili sve da vaš ugostiteljski objekt bude zapažen, nezaobilazan, upečatljiv po svemu?

·        Možete li ga bolje predstaviti i kako?

·        Je li prepoznatljiv i vidljiv u okolici, u konkurentskom okružju?

·        Kako ga učiniti prepoznatljivim oku?

·        Kako ga istaknuti u prostoru destinacije?

·        Kako prostor učiniti privlačnim, fascinantnim, jedinstvenim?

·        Kako s malo intervencija učiniti puno za oko i atraktivnost ambijenta?

Namjena

Svima koji su u tijeku planiranja razvoja i dizanja razine ponude ugostiteljskih objekata. Namijenjen je vlasnicima i menadžerima ugostiteljskih objekata, restorana, barova, vinarija, predstavnicima institucija, turističkih zajednica, lokalnih zajednica, voditeljima projekata, udrugama i turističkim subjektima, te svima koji rade i djeluju u okviru kreiranja ponude gastronomskog turizma u Hrvatskoj, te posebno onima koji su odgovorni za oblikovanje doživljaja i sadržaja eno-gastro turizma na nacionalnoj ili međunarodnoj razini.

Način realizacije

PP prezentacija, analiza situacija, individualni i timski rad, vježbe na konkretnim primjerima, diskusije, razmjena znanja iskustava

Raspored seminara

I dio od 09:00 do 12:15 (pauza 15 min.)
od 12:15 do 13:15 ručak je organiziran u hotelu Sheraton
II dio od 13:15 do 16:00 (pauza 15 min.)

Iz programa seminara

Eno-gastro turizam

  • Trendovi i inovacije u eno-gastro turizmu u svijetu
  • Turistifikacija ugostiteljskih objekata  i preduvjeti za razvoj eno-gastro turizma
  • Uloga ambijenta i destinacije

Zašto su arhitekti (i dizajneri) bitni u procesu redizajna postojećeg ugostiteljskog objekta i (li) kod osmišljavanju novog

  • Usklađenost: tematska i funkcionalna
  • Jedinstvenost i prepoznatljivost prostora
  • Koja je uloga dizajna prostora
  • Princip vidljivosti i prepoznatljivosti

Suvremena eno-gastro scena hrvatskog turizma, zakonski okvir, pregled stanja u ugostiteljstvu i značaj u ukupnoj turističkoj ponudi  

  • Pregled pozitivnih zakonskih propisa u ugostiteljstvu 
  • Obaveze ugostitelja u poslovanju           
  • Nužnost stručnog okupljanja i udruživanja radi zaštite i promocije struke, te usavršavanje
  • Važnost nacionalne kuhinje i njezina promocija
  • Odgovorno i sustavno planiranje ponude objekta  

Vrijeme

četvrtak, 6.10.2016. od 9:00 do 16:00

Mjesto

Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb

Kotizacija

1000,00 HRK
U cijenu nije uračunat PDV. Za sve sudionike seminara osigurana je hrana, piće, radni materijali i uvjerenje.