Mapa znanja

Arhiva seminara

Naziv seminara

Turističke agencije - jeste li spremni za putnika budućnosti?

Predavač

Ivan Pukšar, Morana Bolfek, Berislav Fegić

Svrha seminara

Svrha seminara je dati odgovore na pitanja: kako turističke agencije mogu pronaći svoju nišu na globalnom turističkom tržištu? Kako razviti neke od vrsta vlastitih proizvoda i usluga? Kako i dalje biti uspješni i razvijati se. Ukazati na prednosti novih proizvoda poput: kompleksnih paket-aranžmana, novih tehnologija i trendova globalnog travel managementa, novih alata, kao što je rezervacijski sustav Amadeus. Kratki "live demo" će vam zorno dočarati kako da putnicima pružite personaliziranu uslugu, putovanje u kojem su sve usluge besprijekorno povezane te sve to dostupno i na mobitelu.

Upoznat ćete se i s trenutačnom pozicijom turističkih agencija na tržištu te s modernim turističkim tokovima koji mijenjaju navike i ponašanje kupaca.

Kroz dobre primjere iz prakse ukazat ćemo na neke od poslovnih mogućnosti, kao i na svjetske trendove te vam pomoći pripremiti daljnje korake u vašem poslovanju u bližoj budućnosti.

Globalizacija i informatizacija nezaustavljivo utječu na poslovanje turističkih agencija. Pojavom Interneta, turističke agencije dobivaju novog jeftinijeg, dostupnijeg i bržeg konkurenta. U takvim uvjetima, ako žele opstati, moraju pronaći nišu u kojoj mogu ponuditi konkurentan proizvod. Jedan od njih je travel management, odnosno upravljanje poslovnim putovanjima. To je ujedno i nova tržišna niša i smjer razvoja poslovanja turističkih agencija. Agencija koja svoj put vidi u području travel managementa mora pratiti tehnološki razvoj svog ciljnog tržišnog segmenta.

Budućnost turističkih agencija leži i u stvaranju i kreiranju što kompleksnijeg turističkog proizvoda – putovanja koje si kupac neće moći sam kreirati. Stoga je važno istaknuti prednosti koje se nude u nekom složenijem paket aranžmanu, a on ujedno predstavlja još jedan konkurentan proizvod koji će turističkim agencijama omogućiti razvoj i uspješno poslovanje.

U novije vrijeme stvoren je cijeli niz "alata" koji zaposleniku u turističkoj agenciji nude mogućnosti kroz koje može poboljšati svoju efikasnost u poslu, brže i lakše doći do informacija i klijenta te ponuditi bolju uslugu. Ti alati mogu biti pomoćno sredstvo u prodaji baš kao i vještine iz segmenta marketinga koje zamjenjuju klasično oglašavanje. Jedan od alata je rezervacijski sustav Amadeus koji koriste turističke agencije u Hrvatskoj. Sadrži golemi broj korisnih komercijalnih informacija potrebnih agencijskom djelatniku, uključivši mogućnost online rezervacija ili pak samo informacije o raspoloživosti kapaciteta i cijenama.

Namjena

Seminar je namijenjen svima koji rade u turističkoj agenciji, u turizmu kao branši, i koje zanima kako poboljšati i razviti svoje poslovanje – posebno imajući u vidu brzo mijenjanje trendova u svjetskom turističkom okruženju. Posebno se obraća onima koji se pitaju kako opstati na tržištu u uvjetima koji se čine nepogodnima za razvoj poslovanja te onima koji se žele upoznati s novim mogućnostima razvoja proizvoda i novim alatima koji im mogu pomoći da (p)ostanu konkurentni.

Način realizacije

PP prezentacija, demonstracija, vježbe, individualni i rad u paru, diskusija, analiza situacija, razmjena znanja iskustava.

Raspored seminara

I dio od 09:00 do 12:15 (pauza 15 min.)
od 12:15 do 13:15 ručak organiziran u hotelu Sheraton
II dio od 13:15 do 16:00 (pauza 15 min.)

Iz programa seminara

Situacija na globalnom, regionalnom i lokalnom tržištu

  • Moderna turistička kretanja
  • Navike i ponašanje kupaca
  • Kako pronaći tržišnu nišu
  • Koje sve poslovne mogućnosti stoje na raspolaganju turističkim agencijama uslijed novih turističkih trendova
  • Nova tržišta

Kratka povijest turističkih agencija i touroperatora i razlozi njihovog nastanka

  • Nastanak prvih agencija na području Europe
  • Razvoj poslovanja, utjecaj na razvoj turizma u svijetu s naglaskom na velike touroperatore koji su imali presudan utjecaj na globalni razvoj turizma
  • Utjecaj niskobudžetnih prijevoznika na ponašanje kupaca i na cjenovnu politiku na tržištu
  • Turističke agencije i zrakoplovne kompanije mijenjaju svoje poslovne odnose
  • Razvoj online rezervacijskih sustava i njihov utjecaj na agencijsko poslovanje

Paket aranžman – složen agencijski proizvod

  • Prednosti i vrste složenih paket aranžmana
  • Način kreacije
  • Način i vrste ugovaranja
  • Planiranje proizvoda
  • Plasman na tržište i njegova konačna kvalitetna izvedba
  • Marketinške aktivnosti koje prate stvaranje i realizaciju paket aranžmana

Novi alati i pomoć u prodaji - distribucijski sustav Amadeus

  • Presjek podataka koje nudi Amadeus
  • Povijest razvoja GDS sustava
  • Usluge dostupne kroz Amadeus
  • Kanali prodaje Amadeusa
  • Kratki ‘live demo’ programa Amadeus

Korporativni travel management

  • Najnoviji trendovi i tehnologije globalnog travel managementa
  • Kako se provode globalni travel management natječaji
  • Kako se određuju cijene usluga
  • Kako klijentima predočiti dodanu vrijednost koju dobivaju uslugom travel managementa u odnosu na običnu rezervaciju pojedinačne usluge

Primjeri dobre poslovne prakse

Vrijeme

četvrtak, 25.2.2016. od 9:00 do 16:00

Mjesto

Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb

Kotizacija

1390,00 HRK
U cijenu nije uračunat PDV.