Mapa znanja

Arhiva seminara

Naziv seminara

Strateški marketing i kreiranje branda

Svrha seminara

Ovaj seminar omogućit će vam da stvorite uspješan i tržišno prepoznatljiv brand koji će povećati financijsku vrijednost tvrtke; da brandingom riješite kompleksne tržišne izazove poput pada tržišnog udjela, smanjenih prodajnih rezultata, neučinkovitog oglašavanja; pokazat će vam kako dostupnim i često ograničenim resursima materijalizirati brand u opipljivu vrijednost za vašu tvrtku, te kako da samostalno kreirate inovativan branding kojim će vam osigurati poslovni rast.

Namjena

Seminar se obraća profesionalcima koji se bave poslovnim razvojem tvrtke, kreiraju proizvode i usluge, komuniciraju s potrošačima i tržištem, upravljaju promocijom i brandom.

Način realizacije

Metodologija seminara je interaktivno učenje koje obuhvaća 3 dimenzije učenja: audio i vizualne materijale, individualne i grupne vježbe i interaktivnu komunikaciju.

Raspored seminara

Kava dobrodošlice

I.dio: 9:00 – 13:00 (pauza za kavu 15 min)

od 13:00 do 14:00 ručak

II.dio: 14:00 – 16:30 (pauza za kavu 15 min)

 

Iz programa seminara

      KREIRANJE BRAND VRIJEDNOSTI

  • Što je u praksi strateški marketing i branding
  • Važnost dubinske 5C analize za kreiranje vrijednosti
  • Poznajemo li dovoljno konkurenciju, kako učiti od konkurencije
  • Kako detektirati uzroke pada prodaje ili gubitka kupaca i tržišta
  • Kako analizirati potrošače i upravljati promjenama ponašanja potrošača u krizi
  • Važnost detektiranja potrebe koju brand zadovoljava
  • Segmentacija, targeting i pozicioniranje – tri stupa uspješnog branda
  • Primjeri iz hrvatske prakse različitih industrija i brandova
  • Individualne i grupne vježbe

      PRISVAJANJE BRAND VRIJEDNOSTI

  • Što je u praksi brand strategija i kako se doista kreira brand
  • Kako kreirati brand vrijednosti
  • Važnost brand arhitekture u izgradnji i širenju branda
  • Brand taktika i kreiranje verbalnog i vizualnog identiteta branda
  • Kreirane opipljive brand vrijednosti kroz brand dodirne točke
  • Izrada i provedba komunikacijske strategije u praksi
  • Kada je potreban rebranding a kada redizajn
  • Primjeri iz hrvatske prakse različitih industrija i brandova

Vrijeme

petak, 20.4.2012. od 9:00 do 16:30

Mjesto

Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb

Kotizacija

1390,00 HRK
U cijenu je uračunat ručak, napici, pisani materijali, uvjerenje i parking. U cijenu nije uračunat PDV.