Arhiva seminara
Naziv seminaraStrategija digitalnog marketinga - od ideje do realizacije
Predavač
Dubravko Blaće
Svrha seminara
Na radionici ćete naučiti kako izraditi vlastitu digitalnu strategiju, kako mjeriti učinak marketinga i kako kontinuirano poboljšavati digitalni marketing (prema podacima).
Na radionici ćete saznati ključne pojmove za kreiranje vlastite digitalne strategije:
-
Kako privući posjetitelje?
-
Kako zadržati posjetitelje?
-
Alati: Google Analytics, Mailchimp...
-
Outsource ili zapošljavanje?
-
Kako posložiti svoj tim?
-
Kako optimizirati razvoj?
Tijekom dana u grupnoj diskusiji pripremate i fiktivnu digitalnu strategiju, odnosno, na praktičnom primjeru pripremate digitalnu strategiju od ideje, implementacije do mjerenja.
Namjena
Radionica je namijenjena vlasnicima malih i srednjih biznisa, menadžerima i specijalistima marketinga, početnicima u digitalnom zaposlenju. Radionica se naslanja na taktike digitalnog marketinga i digitalne prodaje, no s većim fokusom na strategiju. Na radionici nije potrebno tehničko znanje niti je ono predmet predavanja.
Način realizacije
Predavanja, grupni rad, praktični primjeri, materijali za naknadnu uporabu
Iz programa seminara
I. Uvod u digital
-
Evolucija digitala
-
Digitalni marketing kroz trendove i podatke
-
Osnovna terminologija
-
Grupni rad 1
II. Kreiranje digitalne strategije
-
Borba protiv lovaca na likeove
-
Pregled trenutnog stanja
-
Istraživanje tržišta
-
Kreiranje ciljeva
-
Kreiranje buyer persona
-
Faze korisničkog putovanja
-
Izrada plana mjerenja
III. Strategije i taktike digitalnog marketinga i prodaje
-
Izbor kanala (društvene mreže, Google Ads...)
-
Odabir kanala
-
Omnichannel pristup
-
Plan akvizicije (oglašavanje, newsletter...)
-
Sastav tima i organizacija
IV. Implementacija vlastite digitalne strategije
-
Rad na terenu
-
Primjeri iz prakse
V. Praćenje uspješnosti i idući koraci
-
Osnove web analitike
-
UX i druge optimizacije
-
Kako optimizirati poslovanje
Vrijeme
četvrtak, 18.10.2018. od 9:00 do 16:00
Mjesto
Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb
Kotizacija
1390,00 HRK
U cijenu nije uračunat PDV.