Mapa znanja

Arhiva seminara

Naziv seminara

Služba za korisnike - Call centar

Predavač

Damirka Pongračić

Svrha seminara

Kontaktni centar, info telefon, rezervacijski centar, korisnička podrška, telesales team ili odjel reklamacija, sve su to nazivi odjela unutar organizacija zaduženih za komunikaciju s korisnicima. Zajedničko ime im je zapravo Služba za korisnike, a primarni posao briga za korisnika, prije, za vrijeme i nakon kupnje.

Cilj seminara je na vlastitim primjerima vidjeti kako trenutno kompanije (iz kojih sudionici dolaze) komuniciraju sa svojim korisnicima i koji su to konkretni pomaci i promjene koje su nužne za postizanje još boljih rezultata. Svaki sudionik će po završetku seminara imati konkretne odgovore i smjernice za uspostavu i/ili razvoj centralnog mjesta za komunikaciju s korisnicima u svojoj organizaciji. Također izradit ćemo, tijekom seminara i osnovne procedure i procese komunikacije koje će sudionici već sljedeći dan vrlo lako primijeniti u svom poslu.

Namjena

Seminar je namijenjen svima koji žele sustavno i proaktivno upravljati komunikacijom s klijentima, centralizirati komunikaciju, unaprijediti kvalitetu isporučene usluge svojim korisnicima te u konačnici povećati efikasnost i prodaju.

Način realizacije

PPT prezentacija, diskusija, case study, izrada razvojnog plana vlastitog kontaktnog centra.

Iz programa seminara

  • Kako organizacija trenutno komunicira s korisnicima?
  • Tko su korisnici kojima pružamo uslugu?
  • Koji su koraci za učinkovitu komunikaciju s korisnicima?
  • Kako odabrati djelatnike?
  • Kako educirati i razvijati visoko motivirane i proaktivne timove/pojedince?
  • Kako kreirati profitni centar za komunikaciju s korisnicima?

Vrijeme

četvrtak, 6.6.2019. od 9:00 do 16:00

Mjesto

Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb

Kotizacija

1390,00 HRK
U cijenu nije uračunat PDV.