Mapa znanja

Arhiva seminara

Naziv seminara

Radionica Mailchimp - kako izraditi newsletter?

Predavač

Mario Pintar

Svrha seminara

Newsletter je još uvijek jedan od najučinkovitijih kanala prodaje s najvišom stopom konverzije, to je vaš vlastiti medij putem kojeg možete besplatno plasirati sadržaj koji želite. Njegova osnovna prednost je što vaša email poruka dolazi u korisnikov osobni „inbox“. Na poludnevnoj radionici radit će se izrada newslettera u Mailchimpu, te ćete saznati sve mogućnosti Mailchimpa.

Korištenje ovog softvera za kreiranje e-mail kampanje je besplatno ukoliko lista primaoca newslettera ne prelazi 2000 mail adresa te 12 000 email poruka mjesečno. Besplatna verzija MailChimpa uključuje integraciju s društvenim mrežama i vašim web shopom, A/B testiranje, stvaranje listi, sign-up forms i analitiku rezultata.

Mailchimp omogućuje kreiranja newslettera, praćenja slanja newsletter kampanja, te praćenja prometa koji vam kampanja donosi. Mailchimp omogućuje i segmentacije liste korisnika, pa možete stvoriti više lista i sadržaj slati samo ciljanim korisnicima, a ne na cijelu listu.

Na radionici će svaki polaznik kreirati svoju newsletter kampanju, poslati je, te pratiti rezultate.

Namjena

Seminar je namijenjen direktorima i voditeljima marketinga, brand managerima, direktorima i voditeljima prodaje, vlasnicima tvrtki i obrta, ravnateljima javnih ustanova, udrugama i drugim organizacijama koje na bilo koji način u komunikaciji sa svojim klijentima/korisnicima/kupcima/poslovnim partnerima koriste email kao kanal razmjene informacija.

Način realizacije

PPT prezentacija, praktična izrada newslettera u Mailchimpu. Na seminar je potrebno ponijeti računalo.

Raspored seminara

od 9:00 do 14:00 (2 pauze po 15 min)

Iz programa seminara

  • Registracija na Mailchimp, aktivacija računa
  • Besplatne i plaćene verzije Mailchimpa – prednosti i nedostaci
  • Izrada liste pretplatnika te povezivanje s web formom za pretplatu, uređivanje obraca prijave na newsletter
  • Importiranje baze pretplatnika ili dodavanje ručno
  • Izrada templatea newslettera
  • Kreiranje newslettera sa svim osnovnim elementima
  • Upotreba što boljeg CTA (Call To Action) gumba ili linka
  • A/B test prije slanja newslettera
  • Odabir dobrog naslova email newslettera
  • Slanje newslettera
  • Praćenje statistike – kako pratiti izvještaje?
  • Automatizacija slanja
  • Slanje Follow up newslettera
  • Analiza poslanog newslettera
  • Utječe li vrijeme slanja na stopu klikova
  • Slanje kampanje preko mobitela
  • Poziv na akciju i podjela na društvenim mrežama
  • Automatsko slanje kupona – kako izraditi automatski mail sa kuponom za popust kada se prijave na newsletter listu?
  • Geolokacija – segmentacija korisnika na osnovu lokacije
  • RSS za mail – automatsko slanje newslettera prilikom objave sadržaja na webu i kombinacija više RSS-a
  • Instaliranje Mailchimp aplikacije na Facebook stranici
  • Personalizacija korisnika u mailu

Vrijeme

četvrtak, 26.4.2018. od 9:00 do 14:00

Mjesto

Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb

Kotizacija

1000,00 HRK
U cijenu nije uračunat PDV.