Mapa znanja

Arhiva seminara

Naziv seminara

Prodajne vještine u veleprodaji i B2B

Svrha seminara

Broj sudionika ograničen: 16

U kriznim vremenima komercijalisti su pod dvostrukim opterećenjem: njihova firma mnogo od njih očekuje, a tržište nema razumijevanja za njihove prodajne planove. Konkurencija je velika, a značajnu razliku između nečijeg dobavljača ili potencijalnog dobavljača često čini prednost u obliku kvalitetno obučenog komercijaliste. Prodajni nastup bit će u ovom seminaru prikazan korak po korak, s interaktivnim pristupom polaznicima i njihovim realnim potrebama, odnosno pitanjima iz poslovnog života. Taktike pregovaranja i prezentiranja neizostavan su dio ovakvog seminara te će vam pomoći u prodajnim, ali i u ostalim komunikacijama.

S obzirom na to da su kupci sve zahtjevniji, postprodajne aktivnosti te osjetljiva pitanja rješavanja reklamacija zahtijevaju sve veći angažman svakog uspješnog sudionika prodaje.

Seminar ima svrhu unaprijediti znanje sudionika u prodaji prodajnim i pregovaračkim vještinama te efikasnoj komunikaciji s kupcima. 

Namjena

Seminar je namijenjen voditeljima prodaje, komercijalistima i trgovačkim predstavnicima, odnosno svima koji su uključeni u proces prodaje u trgovačkim društvima.

Način realizacije

Predavanje s PP prezentacijom.

Raspored seminara

I dio od 09:00 do 12:15 (pauza 15 min.)
od 12:15 do 13:15 ručak je organiziran u hotelu Sheraton
II dio od 13:15 do 16:00 (pauza 15 min.)

Iz programa seminara

Koncepti prodaje

  • Model AIDA
  • Sedam koraka u prodaji
  • Savjetodavna prodaja
  • Model SPIN
  • Prodaja otvorenim planom
  • Prodaja putem skripte
  • Prodaja zatvaranjem

Proces prodaje

  • Gdje i kako tražiti kupce?
  • Metode potrage

Vrste kupaca

  • Vrste kupaca u veleprodaji
  • Vrste kupaca u maloprodaji
  • Motivi tijekom kupnje
  • Upravljanje reklamacijama

Prezentacijske  vještine

  • Prezentacijski oblici
  • Stvaranje zanimljive priče
  • Ostavljanje dojma na slušatelje
  • Paraverbalna komunikacija
  • Neverbalna komunikacija – govor tijela i njegovo dešifriranje
  • Komunikacijska percepcija – koliko pamtimo
  • Priprema prezentacije
  • Izvođenje prodajne prezentacije

Taktike pregovaranja

  • Početni rafali
  • Ispitivanje terena
  • Postavljanje pravih pitanja
  • Blefovi, varke i laži
  • Taktika šutnje i govor tijela
  • Podmukle i prljave taktike
  • Kako pobijediti?

Vrijeme

četvrtak, 22.1.2015. od 9:00 do 16:00

Mjesto

Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb

Kotizacija

1290,00 HRK
U cijenu nije uračunat PDV.