Arhiva seminara
Naziv seminaraProdajne vještine u maloprodaji
Svrha seminara
Broj sudionika ograničen: 20
Glavni adut u borbi za maloprodajni opstanak su osposobljeni i motivirani prodavači. Kvaliteta robe u mnogobrojnim dućanima sve je manje upitna. Često je jedini kriterij za kupovinu razina usluge koju kupac dobiva. Danas je prodavač rijetko u prilici da prodaje proizvod. Uglavnom prodaje uslugu i tako gradi imidž prodavaonice i firme. Kupci poznaju proizvod i razmaženi su. Ako nisu zadovoljni uslugom, kupit će isti proizvod na drugom mjestu i ostaviti novce u tuđoj blagajni.
Znate li kako Vaš prodavač doživljava svoju ulogu u Vašoj maloprodaji?
Pomozite svom prodavaču da sebe doživi u drugom svjetlu: ne više kao slagača polica i blagajnika na kasi, već kao savjetodavca i rješavatelja problema. Time ćete steći zadovoljne kupce. Zadovoljni kupci postaju vjerni kupci. Vjerni kupci ostavljaju više novaca. Dnevni se promet povećava. Prodavači postaju još više motivirani i stvaraju nove zadovoljne kupce. Krug se zatvara i rezultira Vašim rastom.
Može li netko biti izvrstan prodavač isključivo rođenjem? Ili smatrate da se biti izvrstan prodavač ipak može naučiti?
Drugim riječima, investirali ste puno u kupnju ili najam lokala. Potom u uređenje lokala. Slijedi investicija u opremanje i nabavu robe. Platili ste promociju i reklamu. Time ste privukli potencijalne kupce u svoj prostor. Potencijalne kupce. No odlučujući korak rade prodavači, oni pretvaraju potencijalne kupce u – kupce. Naravno ako znaju. Investirajte sasvim malo u svoje prodavače i očekujte neusporedivo veći povrat investicije.
Namjena
Voditeljima maloprodaje, poslovođama i trgovcima u maloprodaji.
Način realizacije
PP prezentacija, vježbe.
Raspored seminara
od 8:30 do 14:00 (2 pauze po 15min)
Iz programa seminara
-
Vrste kupaca i njihova motivacija za kupnju
-
Načini pristupa različitim kupcima
-
Izgradnja odnosa kupac - prodavač
-
Dvanaest koraka u maloprodaji
-
Vještine i tehnike zaključivanja prodaje
-
Rješavanje otpora kupca
-
Povećanje dodatne prodaje
-
Pretvaranje nezadovoljnog kupca u zadovoljnog
-
Prevladavanje prigovora
-
Alati unapređenja prodaje
-
Praćenje govora tijela kupca
-
Utjecaj na stav kupca
-
Savjetodavna prodaja naspram direktne prodaje
-
Kome prodavati robu, a kome uslugu
Vrijeme
četvrtak, 20.11.2014. od 8:30 do 14:00
Mjesto
Hotel International, Miramarska 24, Zagreb
Kotizacija
880,00 HRK
U cijenu nije uračunat PDV.