Mapa znanja

Arhiva seminara

Naziv seminara

Prodajne vještine u maloprodaji

Svrha seminara

Broj sudionika ograničen: 20

Glavni adut u borbi za maloprodajni opstanak su osposobljeni i motivirani prodavači. Kvaliteta robe u mnogobrojnim dućanima sve je manje upitna. Često je jedini kriterij za kupovinu razina usluge koju kupac dobiva. Danas je prodavač rijetko u prilici da prodaje proizvod. Uglavnom prodaje uslugu i tako gradi imidž prodavaonice i firme. Kupci poznaju proizvod i razmaženi su. Ako nisu zadovoljni uslugom, kupit će isti proizvod na drugom mjestu i ostaviti novce u tuđoj blagajni.

Znate li kako Vaš prodavač doživljava svoju ulogu u Vašoj maloprodaji?

Pomozite svom prodavaču da sebe doživi u drugom svjetlu: ne više kao slagača polica i blagajnika na kasi, već kao savjetodavca i rješavatelja problema. Time ćete steći zadovoljne kupce. Zadovoljni kupci postaju vjerni kupci. Vjerni kupci ostavljaju više novaca. Dnevni se promet povećava. Prodavači postaju još više motivirani i stvaraju nove zadovoljne kupce. Krug se zatvara i rezultira Vašim rastom. 

Može li netko biti izvrstan prodavač isključivo rođenjem? Ili smatrate da se biti izvrstan prodavač ipak može naučiti?

Drugim riječima, investirali ste puno u kupnju ili najam lokala. Potom u uređenje lokala. Slijedi investicija u opremanje i nabavu robe. Platili ste promociju i reklamu. Time ste privukli potencijalne kupce u svoj prostor. Potencijalne kupce. No odlučujući korak rade prodavači, oni pretvaraju potencijalne kupce u – kupce. Naravno ako znaju. Investirajte sasvim malo u svoje prodavače i očekujte neusporedivo veći povrat investicije. 

Namjena

Voditeljima maloprodaje, poslovođama i trgovcima u maloprodaji.

Način realizacije

PP prezentacija, vježbe.

Raspored seminara

od 8:30 do 14:00 (2 pauze po 15min)

Iz programa seminara

  • Vrste kupaca i njihova motivacija za kupnju
  • Načini pristupa različitim kupcima
  • Izgradnja odnosa kupac - prodavač
  • Dvanaest koraka u maloprodaji
  • Vještine i tehnike zaključivanja prodaje
  • Rješavanje otpora kupca
  • Povećanje dodatne prodaje
  • Pretvaranje nezadovoljnog kupca u zadovoljnog
  • Prevladavanje prigovora
  • Alati unapređenja prodaje
  • Praćenje govora tijela kupca
  • Utjecaj na stav kupca
  • Savjetodavna prodaja naspram direktne prodaje
  • Kome prodavati robu, a kome uslugu

Vrijeme

četvrtak, 20.11.2014. od 8:30 do 14:00

Mjesto

Hotel International, Miramarska 24, Zagreb

Kotizacija

880,00 HRK
U cijenu nije uračunat PDV.