Mapa znanja

Arhiva seminara

Naziv seminara

Prezentacijske vještine u prodaji

Svrha seminara

Prezentacijske vještine su u današnjem poslovnom svijetu postale jedne od ključnih vještina za uspjeh. Svrha ovog seminara je otkriti vlastiti stil prezentiranja, kao i uvježbati ključne elemente prezentacijskih vještina – držanje, disanje, glas i govor, dikciju ali i sposobnost za pričanje dobre priče. Isto tako, učimo se pripremati tako da dovedemo manifestacije treme pod kontrolu kako bismo mogli što bolje prezentirati i osjećati se što ugodnije u toj ulozi. Iako se često jako dobro pripremamo za prezentaciju, često nam se događaju manifestacije treme - ruke se počinju tresti, usta se suše, glas podrhtava ili se dogodi potpuna blokada. Na ovom seminaru učimo kako umanjiti učinke treme i učiniti prezentiranje što ugodnijim iskustvom za prezentera. 

Namjena

Svima koji u svom radu puno prezentiraju, javno govore, drže prezentacije, vode sastanke ili samo žele usavršiti ili poboljšati svoje prezentacijske vještine i javni nastup, te svima zaposlenima u prodaji i marketingu.

Način realizacije

PPT prezentacija, vježbe, radionica.

Raspored seminara

I dio od 09:00 do 12:15 (pauza 15 min.)
od 12:15 do 13:15 ručak je organiziran u hotelu Sheraton
II dio od 13:15 do 16:00 (pauza 15 min.)

Iz programa seminara

Neverbalna komunikacija

  • Važnost neverbalne komunikacije u prezentiranju  proizvoda i usluga
  • Što govore naše neverbalne poruke i facijalne ekspresije?
  • Jesu li naše neverbalne poruke u skladu s onim što želimo iskazati?
  • Kako nas drugi doživljavaju?
  • Važnost držanja kod prodajne prezentacije
  • Važnost dikcije
  • Kako pravilno disati i koristiti glas bez naprezanja?
  • Kako zauzeti osobni prostor na adekvatan način?

Verbalna komunikacija

  • Kako otkriti vlastiti stil prezentiranja?
  • Kako ispričati dobru prodajnu priču?
  • Kako učinkovito prezentirati proizvod i/ili uslugu?
  • Kako zadržati pažnju sugovornika?
  • Strukturiranje i komuniciranje jednostavnih i uvjerljivih poruka  - kako reći što više sa što manje riječi
  • Kako uspješno komunicirati sa sugovornicima i kako se snaći u diskusijama?
  • Komunikacijski alati u prodaji
  • Kako prodajnom prezentacijom učinkovito potaknuti sugovornika na kupnju?

Vrijeme

četvrtak, 18.6.2015. od 9:00 do 16:00

Mjesto

Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb

Kotizacija

1290,00 HRK
U cijenu nije uračunat PDV.