Mapa znanja

Arhiva seminara

Naziv seminara

Pregovaranje s teškim osobama

Svrha seminara

U našoj natjecateljskoj kulturi pregovaranja, nažalost prepunoj sukoba i nedostatka kontrole, te slabe tolerancije na sve negativne emocije, konflikt je česti ishod takve komunikacije.

Koliko ste kupaca ili dobavljača izgubili zbog neriješenih sukoba? Koliko je to izgubljenih prilika i milijuna kuna? U konfliktnim situacijama obično i nas obuzmu jake emocije i više nismo u stanju konstruktivno misliti i razgovarati.

Trening obuhvaća tri osnovne cjeline koje uključuju niz tehnika i vještina koje su lako primjenjive u svakodnevnim kriznim poslovnim situacijama sa „teškim“ klijentima: što je ljutnja i kako ljudi manipuliraju ljutnjom, self management, words management.

Dio self managementa uključuje vještine upravljanja vlastitim emocijama, a words managementa - jezične obrasce na verbalni napad koji nam omogućuju efikasnu komunikaciju u svakodnevnim pregovaračkim situacijama.

Nakon ovog treninga reći ćete točno ono što ste željeli reći, na miran i staložen način, te pomoći sugovorniku da prebrodi trenutni impuls uz nekoliko komunikacijskih trikova kojima se služe svi veliki „gasitelji požara“.

Svrha ovog treninga je podizanje osobne kompetentnosti svakog polaznika u kontroli svojih stanja, emocija i postupaka, te kako od protivnika stvoriti suradnika.

Namjena

Radionica je namijenjena svima koji žele ostvariti okružje sa što manje destruktivnih konflikata, te svim osobama koje su u direktnom, ali i indirektnom kontaktu s kupcima i dobavljačima, te su izložene njihovim prigovorima i reklamacijama.

Način realizacije

PPT prezentacija, diskusija, case study, vježba kamerom

Raspored seminara

I dio od 09:00 do 12:15 (pauza 15 min.)
od 12:15 do 13:15 ručak je organiziran u hotelu Sheraton
II dio od 13:15 do 16:00 (pauza 15 min.)

Iz programa seminara

I. Tko su teški sugovornici i kako ih prepoznati

  • Tko su i što je cilj “teških” pregovarača?
  • Taktike “teških” pregovarača
  • Kako upravljati svojim reakcijama i kontrolirati bijes za vrijeme verbalnog napada?
  • Kako neutralizirati “agresora” i kanalizirati razgovor prema win-win ishodu?
  • Od protivnika izgraditi suradnika – iluzija ili...?

II. Nastanak ljutnje

  • Uzroci i posljedice konflikata
  • Predviđanje nastajanja ljutnje
  • Neverbalni pokazatelji ljutnje
  • Svrha ljutnje
  • Funkcionalni i disfunkcionalni konflikt

III. Vještina komunikacije s teškim sugovornicima

  • Učinkovite tehnike slušanja sugovornika
  • Verbalni obrasci kod visokog stupnja ljutnje
  • Rečenice koje stabiliziraju situaciju
  • Tehnike čuvanja psihičkog i fizičkog zdravlja

IV. Reakcije na ljutnju

  • Odabir adekvatnih reakcija
  • Neverbalna komunikacija s ljutitim osobama
  • Strategija „integracije“ kao jedini način koji dugoročno rješava konflikt

V. Praktična vježba

Vrijeme

utorak, 1.12.2015. od 9:00 do 16:00

Mjesto

Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb

Kotizacija

1390,00 HRK
U cijenu nije uključen PDV.