Mapa znanja

Arhiva seminara

Naziv seminara

Prednosti uporabe CRM u poduzećima: izazovi, iskustva i savjeti pri njegovom uvođenju

Svrha seminara

CRM objedinjuje sve važne informacije o kupcu odnosno klijentu ili korisniku koje su nepohodan izvor podataka djelatnicima u marketingu i prodaji kako bi što bolje razumijeli potrebe svojih, kako potencijalnih, tako i stalnih kupaca. Naš izazov je, na temelju svih sakupljenih podataka, zadržati kupca i nastaviti suradnju. Nakon prodaje često slijedi podrška klijentu i gradnja lojalnosti što ne bi bilo moguće bez kvalitenog CRM sustava.

CRM nam pruža i mogućnost upsales-a i crossales-a, možemo segmentirati kupce po interesu, automatizirati procese do te mjere da optimiziramo prodajno-marketinško-projektne procese.

U CRM terminologiji kažemo da želimo cjelovit, 360°uvid u potrebe klijenta, a s pomoću CRM analitike želimo donositi one prave, unosne poslovne odluke, želimo bolje planirati prodaju, marketing te ostale procese u svim poslovnim fazama.

Namjena

Seminar je namijenjen vlasnicima poduzeća, menadžerima, izvršnim direktorima, voditeljima prodajnih i marketinških odjela, prodajnome osoblju te svima koji su prodajno orijentirani i koji konstantno unaprjeđuju poslovanje, traže moderne koncepte te nastoje kroz CRM organizirati i optimizirati poslovanje, žele biti orijentirani prema klijentu te graditi infrastrukturu koja je spremna za svakodnevne poslovne izazove. Seminar je namijenjen svima koji planiraju uvesti CRM, kao i onima koji su u procesu uvođenja.

Način realizacije

Predavanje s PP prezentacijom, prikaz analiza i sinteza domaćih i inozemnih kompanija koje su uvele CRM, praktični DEMO primjeri kroz Intrix CRM program.

Raspored seminara

od 9:00 do 14:00 ( 2 pauze po 15min)

Iz programa seminara

  • Što je CRM (Customer Relationship Management)? Kome je namjenjen? Koje probleme rješava?
  • Zašto i kada se smatra da je CRM program nepotrebna tlaka zaposlenih? Što je pravi pristup uvođenja i korištenja CRM?
  • Što su sve izazovi i o čemu sve treba voditi računa u fazama uvođenja CRM-a?
  • Kako uz pomoć CRM alata imati 360° uvid u klijente?
  • Kako centralizirati podatke, povećati produktivnost i sustavnost?
  • CRM za planiranje prodaje i praćenje realizacije, analiza prodajnog lijevka
  • Operativni rad, korespondencija s kupcem (ponuda, zadaci, e-mail, tel. pozivi, automatske obavijesti)
  • CRM u procesu prodaje, marketinga i post-prodaje (projekata) te moguće poveznice, dostizanje KPI-ova
  • Kako kroz CRM učinkovito graditi lojalnost kupca?
  • CRM trendovi, Social CRM pristupi
  • Gdje i kada ima smisla automatizirati prodajni ili post-prodajni proces  u CRM?
  • Demonstracija praktičnih primjera (CRM, Projektni management, Helpdesk podrška, servisi, radninalozi…)
  • Građenje baze prodajnog znanja i učinkovito pračenje konkurencije u CRM
  • CRM integriran s web stranicom, Voip telefonijom, računovodstvenim - ERP programima, programima za masovno slanje pošte, e-mail programima, Bonitetno-financijskim podacima, GIS-u, itd.

Vrijeme

četvrtak, 6.3.2014. od 9:00 do 14:00

Mjesto

Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb

Kotizacija

1000,00 HRK
U cijenu nije uračunat PDV.