Mapa znanja

Arhiva seminara

Naziv seminara

Poslovno pregovaranje - Kako pomaknuti granice mogućeg?

Svrha seminara

Broj sudionika ograničen: 20

Pregovaranje je integralni dio naše poslovne i osobne svakodnevice. Često se posve nesvjesno upuštamo u pregovore oko resursa, vremena, ciljeva, cijena i drugih uvjeta.

Stoga ne pretjerujemo kad kažemo da kvaliteta naših pregovaračkih vještina direktno utječe na kvalitetu naših poslovnih uspjeha i života općenito. Za naše napore i ulaganja zapravo nikad ne dobijemo neku apsolutno objektivno zasluženu vrijednost nego samo onu koju ispregovaramo.

Svijet je postao globalno tržište na kojem se u našem susjedstvu  pojavljuju konkurenti za koje još do jučer nismo ni znali da postoje. Nadmeću se cijenom, popustima, brzinom isporuke, jamstvima, financiranjem i uvjetima plaćanja, garancijama, dostupnošću, pogodnostima, dodacima, novim tehnologijama i znanjima te velikim marketinškim budžetima.

Kako zadržati kupce u ovakvim uvjetima? Kako postići konkurentne uvjete s vlastitim dobavljačima? Tako što ćete primijeniti efikasne i dinamične strategije i taktike za uvjeravanje i pregovaranje koje teže da obje sučeljene strane iz pregovora odu zadovoljne i ostvare dugoročnu suradnju temeljenu na uzajamnom poštivanju. Ne dopustite više nikad da vas zbune taktike pregovaračkih profesionalaca. Stvorite snažnu poziciju za svoju organizaciju i sebe osobno kroz razvoj pregovaračkih kompetencija i pomaknite granice mogućeg.

Naš pristup pregovaranju njeguje najviše etičke i profesionalne standarde uz fleksibilnost pri izboru strategije i taktike vođenja pregovora. Na seminaru ćete naučiti najbitnije elemente pregovaračke vještine: pripremu strategije za pregovore, osnove pregovaračkog procesa u pet koraka te većinu uobičajenih pregovaračkih taktika i kako im kontrirati. 

Namjena

Seminar je namijenjen svima koji pregovaraju: poduzetnicima, menadžerima i rukovoditeljima raznih razina, prodavačima, odvjetnicima, bankarima, zaposlenicima u nabavi te svima koji su u neposrednom doticaju s kupcima ili partnerima, a imaju mandat za dogovaranje uvjeta suradnje.

Način realizacije

Interaktivni trening uz multimedijalnu prezentaciju praćenu brojnim vježbama i primjerima iz prakse.

Raspored seminara

I dio od 09:00 do 12:15 (pauza 15 min.)
od 12:15 do 13:15 pauza
II dio od 13:15 do 16:00 (pauza 15 min.)

Iz programa seminara

  • Priprema pregovaračke strategije
  • Postavljanje jasnih željenih ishoda
  • Identifikacija potreba
  • Iznalaženje elemenata za pregovaranje
  • Određivanje vrijednosti ustupaka
  • Izračun ukupnog učinka
  • Balansiranje ustupaka
  • Priprema vođenja sastanka
  • Proba i grupni pregovori
  • Upravljanje pregovorima
  • Držanje plana
  • Fizička prednost
  • Brojevi
  • Jasna komunikacija
  • Obećaj ono što možeš ispuniti
  • Aktivno slušanje
  • Pregovaračke tehnike: šutnja, rezimiranje, bilješke, dobra atmosfera, čitanje između redaka, neutralnost, razmišljanje, hladnokrvnost, rokovi, ograničenja i varijable
  • Pet koraka pregovaračkog procesa
  • Izgradnja rapora
  • Ispitivanje
  • Prezentacija i argumentacija
  • Pregovaranje
  • Zaključivanje
  • Pregovaračke taktike i odgovori na njih

Vrijeme

četvrtak, 6.11.2014. od 9:00 do 16:00

Mjesto

Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb

Kotizacija

1190,00 HRK
U cijenu nije uračunat PDV.